een limousinequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:06 schreef madmuppet het volgende:
Tri, wat voor een trouwauto heb je dan ? en ga je zelf rijden of heb je een sjoofeur ... of wil je da nie zeggen nie ...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:09 schreef tripack het volgende:
[..]
een limousineen nee die rij ik niet zelf
kick ass!!! ik ga wel zelf rijden ... en hoequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:09 schreef tripack het volgende:
[..]
een limousineen nee die rij ik niet zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een dag niet geleefd is een dag niet gelachen ... ? of was ie nou anders ??
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:11 schreef madmuppet het volgende:
[..]
kick ass!!! ik ga wel zelf rijden ... en hoejaaah die is wel coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.past je bruid+jurk daar wel in
of maakt dat niks uit
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
kijk zo hoort hetquote:
Jah we zijn er geweest en ze is er in gaan zitten ... ze kan languit liggen dus dat zit goed... en ik moet haar helpen om de wagen uit te komen ..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:13 schreef tripack het volgende:
[..]
jaaah die is wel coolpast je bruid+jurk daar wel in
of maakt dat niks uit
whehehe helpen moet je die dag zo af en toe toch welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:14 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Jah we zijn er geweest en ze is er in gaan zitten ... ze kan languit liggen dus dat zit goed... en ik moet haar helpen om de wagen uit te komen ..
ja ik weet het ... haha!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:23 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe helpen moet je die dag zo af en toe toch wel![]()
nog bruidsmeiden die helpen met naar wc gaan enzo?
jah okee. nja wij hebben geen echte bruidsmeisjes, maar wel het zusje van mijn verloofde die helptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:24 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ja ik weet het ... haha!!
nou...de bruidsmeisjes zijn dan 2,5 en 1,5 ... dus ik denk eerder dat we die moeten helpen met naar de wc gaanhaha!
nee dat doen haar zussen
schattigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:24 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ja ik weet het ... haha!!
nou...de bruidsmeisjes zijn dan 2,5 en 1,5 ... dus ik denk eerder dat we die moeten helpen met naar de wc gaanhaha!
nee dat doen haar zussen
godnondeju ... nu ik het erover heb ... wil ik dat het nu is !!!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:27 schreef tripack het volgende:
[..]
jah okee. nja wij hebben geen echte bruidsmeisjes, maar wel het zusje van mijn verloofde die helpt
quote:
dat betwijfel ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kleine muppets straks vast ook
dan worden het boefjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:36 schreef madmuppet het volgende:
[..]
dat betwijfel ikals ze mijn genen krijgen ... omg
jah die ik constant achter de kont kan gaan aanvangen als ze kunnen lopen ...quote:
hahaha je ik ken hetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:29 schreef madmuppet het volgende:
[..]
godnondeju ... nu ik het erover heb ... wil ik dat het nu is !!!!!
dan ga ik geluk krijgen later als ze mijn genen hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:38 schreef madmuppet het volgende:
[..]
jah die ik constant achter de kont kan gaan aanvangen als ze kunnen lopen ...
en het duurt nog zooooo lang ... (voor je gevoel maar eigenlijk is het zo ... .)quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan ga ik geluk krijgen later als ze mijn genen hebbenik was lief toen ik kon lopen
neuh ik ben altijd lief gebleven, nu nog steedsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:41 schreef madmuppet het volgende:
[..]... ik ook ... maar toen kon ik praten ... en lopen ... en daar is het mis gegaan
hahahaha!!! wie probeer je te overtuigen ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neuh ik ben altijd lief gebleven, nu nog steedsdoe niet zulke rare dingen
jah en dan nog zo veel te regelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:40 schreef madmuppet het volgende:
[..]
en het duurt nog zooooo lang ... (voor je gevoel maar eigenlijk is het zo ... .)
inderdaad ...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:43 schreef tripack het volgende:
[..]
jah en dan nog zo veel te regelen
bij de lunch??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:53 schreef madmuppet het volgende:
ooooooo.... wat hoop ik dat ik straks een lekker visje heb zeg ... ik heb me daar toch zin in !
jah... mijn pa haalt altijd vis voor tussen de middag .. lekker man !quote:
jouquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:43 schreef madmuppet het volgende:
[..]
hahahaha!!! wie probeer je te overtuigen ?
Hoeft niet hoorquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:11 schreef Carooltje79 het volgende:
Middag![]()
middag alweer.. wat gaat de tijd snel vandaag.. net uit een overleg vanaf 9 uur.. ben helemaal gaar
, nu eerst ff lekker roken en strakkies lunchen
en dan lekker om 3 uur de deur hier uitrennen
je kent alleen mijn andere kantquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:07 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Hoeft niet hoordat was ik al ...
Eeej lekkertjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:13 schreef madmuppet het volgende:
[..]rooltje !!!
![]()
bleuch ... haat aan overleggen !!!
de zoet sappige kant ..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je kent alleen mijn andere kant
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej lekkertje![]()
Ja ik heb er ook niet zoveel en zeker aan een overleg waar je niet aan deel mag nemen maar alleen maar mag notuleren.. heel irritant als je afdeling wordt aangevallen en je niet mag reageren..
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tjaa zo kan je het ook noemen
ja ik heb er ook een hekel aan!! maar ja dat is het lot van directiesecretaresse he...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:17 schreef madmuppet het volgende:
[..]je zei lekkertje
en haat aan notuleren !!! bah daar heb ik ook zon gods gruwelijke hekel aan!!!
en dat is inderdaad fucked up ...
uhu ben ik nog steeds hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:18 schreef madmuppet het volgende:
[..]hahah !! okeej het is vrijdag ... Jah je geile kant ken ik inderdaad ...
quote:
zaterdag is opa jarig dus ff langs en zondag lekker me haar laten doen ff nieuwe look als nieuwe singlequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mwa zaterdag werken en zondag met iemand afspreken, is wel leukjij?
dat betekent wel foto's he !!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
zaterdag is opa jarig dus ff langs en zondag lekker me haar laten doen ff nieuwe look als nieuwe single
Das goed die stuur ik je zondag wel via whatsappquote:
hahaha!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Das goed die stuur ik je zondag wel via whatsapp
jij had toch een vriend?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
zaterdag is opa jarig dus ff langs en zondag lekker me haar laten doen ff nieuwe look als nieuwe single
lees je goed ... had ...quote:
watskeburrrt?quote:
in de skuuur, is alles goed met je buuur ... oow wacht ... das wat anders ...quote:
De JVT, represent, jeweetzelluff!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:13 schreef madmuppet het volgende:
[..]
in de skuuur, is alles goed met je buuur ... oow wacht ... das wat anders ...
Hoiquote:
Kom niet zomaar, wat doet die met die ho's daar ,Vjezze komt smooth, hij komt nu van clochardquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Je kijkt oh zo zuur naar mijn haute couture, want mijn haute couture is oh zo duur.
Ik heb pauze. Net een uur lang droog gelul over filterslangen gehadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:17 schreef madmuppet het volgende:
lol... ik heb het over neuken en het topic stroomt vol
boah.... wees dan maar blij dat je pauze hebt moatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb pauze. Net een uur lang droog gelul over filterslangen gehad
joah best!! en met oe ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:18 schreef lipjes het volgende:
maar hoe is het leven hier bij iedereen
ik kom hier eigenlijk te weinig
quote:
Nee, vanochtend nog gedaanquote:
Liefjequote:
Zal ik je lul maar even nat maken dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb pauze. Net een uur lang droog gelul over filterslangen gehad
Ik niet.quote:
Precies. Maar over anderhalf uur is 't WEEKEND!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:20 schreef madmuppet het volgende:
[..]
boah.... wees dan maar blij dat je pauze hebt moat
Hoiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Nee, vanochtend nog gedaan
[..]
Liefje
Fuck jou, om 9 uur pas.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Precies. Maar over anderhalf uur is 't WEEKEND!
[..]
Hoi
Prima. Ik ben om 3 uur klaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik je lul maar even nat maken dan?
Ik begon om half 8.quote:
ja lekker,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:20 schreef madmuppet het volgende:
[..]
joah best!! en met oe ?
kom dan vaker !
DWquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Nee, vanochtend nog gedaan
[..]
Liefje
Ja jij wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima. Ik ben om 3 uur klaar.
Ik om 12 uur.quote:
Nee hoor. Ik heb vurige seks gehad vanochtend.quote:
dus datquote:
Te veel om hier ff neer te zettenquote:
En dan is het met 1 keer klaar ? ... pffff...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:23 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee hoor. Ik heb vurige seks gehad vanochtend.
en gisteren was ik nog aan het zeuren over dat ik te weinig seks kreeg
Hang in there.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dus dat
[..]
Te veel om hier ff neer te zetten
hmmmzzz.. maar goed dat we die dan niet horen ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat heb ik een lelijke lach eigenlijk.
Niet aanstellen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Bah morgen van 12 tot half 6 weerken
ik las hang em er in ...quote:
Maar ik was aan het werk vanmorgen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik om 12 uur.
[..]
Nee hoor. Ik heb vurige seks gehad vanochtend.
en gisteren was ik nog aan het zeuren over dat ik te weinig seks kreeg
hoop ik voor je dat je ballen nie in de fik vliegen ..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:25 schreef lipjes het volgende:
ik ben vanavond weer aan de beurt voor vurige hete seks
Ja. Je weet niet hoe goed het is. Sowieso, keihard neuken als je net wakker bent.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:25 schreef madmuppet het volgende:
[..]
En dan is het met 1 keer klaar ? ... pffff...
hoe het eruit ziet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:25 schreef madmuppet het volgende:
[..]
hmmmzzz.. maar goed dat we die dan niet horen ?
huh? Waarom niet?quote:
keihard neuken als je net wakker bent is inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Je weet niet hoe goed het is. Sowieso, keihard neuken als je net wakker bent.Tot je licht in je hoofd bent.. Ondertussen ook nog keel dichtknijpen
om 6 uur al ja?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar ik was aan het werk vanmorgen?
je komt op mijn werk langs?quote:
i've got balls of steelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:26 schreef madmuppet het volgende:
[..]
hoop ik voor je dat je ballen nie in de fik vliegen ..
wat nietquote:
quote:
stalen ballen kunnen ook donders heet worden ...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
i've got balls of steel
[..]
wat niet
Daarom.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:27 schreef madmuppet het volgende:
[..]
keihard neuken als je net wakker bent is inderdaad...
keel dichtknijpen ? ... das moeilijk ademen...
DW is goed met haar handen enzoquote:
point takenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:28 schreef madmuppet het volgende:
[..]
stalen ballen kunnen ook donders heet worden ...
mijn vriendin ook, maar beter met haar mondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
DW is goed met haar handen enzo
Gok dat als ik dat doe, ik geen noten meer over heb ... en een stomp op mijn kanis te pakken heb ... so no dealquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom.
daar gaat het ook om, dan gaan je spieren zich aanspannen. Probeer maar eens bij je vriendin.
Ik werk in een massagesalon?quote:
dat moet je aan CC, NBT, merel of vinnie vragen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:27 schreef madmuppet het volgende:
[..]okeeejjjj dus hij klinkt wel mooi ?
ik ben te erg toe aan seksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
i've got balls of steel
[..]
wat niet
erotische massage met de mond ...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:28 schreef lipjes het volgende:
mijn vriendin ook, maar beter met haar mond
haha, helaas mag alleen mijn vriendin me masserenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik werk in een massagesalon?
Niet alleen met mn handen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
DW is goed met haar handen enzo
Ik ook, maar die gebruik ik niet op mijn werk. Ik ben ook goed met mijn heupen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
point taken
[..]
mijn vriendin ook, maar beter met haar mond
He wat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik werk in een massagesalon?
[..]
dat moet je aan CC, NBT, merel of vinnie vragen.
En wat weerhoud je hiervan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben te erg toe aan seks
Waarom?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:28 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Gok dat als ik dat doe, ik geen noten meer over heb ... en een stomp op mijn kanis te pakken heb ... so no deal
Echt mijn droomvrouw dus!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet alleen met mn handen.
[..]
Ik ook, maar die gebruik ik niet op mijn werk. Ik ben ook goed met mijn heupen.
kom je tekort schat ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben te erg toe aan seks
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef madmuppet het volgende:
[..]
erotische massage met de mond ...
haha, mn vriendin heeft ook zoietsd ja, gaat ze op me zitten en dan achterover hangenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet alleen met mn handen.
[..]
Ik ook, maar die gebruik ik niet op mijn werk. Ik ben ook goed met mijn heupen.
Of mijn lach mooi klinkt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
He wat?
[..]
En wat weerhoud je hiervan?
Heel liefquote:
Daarom ben je ook mijn vriendje.quote:
Dat doe ik niet, dan breek ik de piemel vn mn vriend.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
kom je tekort schat ?
[..]
[..]
haha, mn vriendin heeft ook zoietsd ja, gaat ze op me zitten en dan achterover hangen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom ben je ook mijn vriendje.
Dat lijkt mij pas pijnlijkquote:[..]
Dat doe ik niet, dan breek ik de piemel vn mn vriend.
nee is die niet zo lenigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom ben je ook mijn vriendje.
[..]
Dat doe ik niet, dan breek ik de piemel vn mn vriend.
quote:
Gewoon vastbinden en dan doen. Of gewoon hand voor haar mond en neus dichtknijpen ondertussenquote:
Daarom doe ik het ook niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt mij pas pijnlijk
zijn piemel kan niet achterover buigen.quote:
Ik snap ergens wel dat mensen het te kinky vindenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gewoon vastbinden en dan doen. Of gewoon hand voor haar mond en neus dichtknijpen ondertussen
ja ik heb geen vriend om het mee te doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
kom je tekort schat ?
[..]
[..]
haha, mn vriendin heeft ook zoietsd ja, gaat ze op me zitten en dan achterover hangen
dat is LULligquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
zijn piemel kan niet achterover buigen.
Goeien garp hahaihihohoquote:
er zijn meer vanilla mensen die het doen dan je denkt hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap ergens wel dat mensen het te kinky vindenJij bent al een stap of 2000 verder dan de meeste hier
Nah, zorgt er wel voor dat ik bijna nooit bovenop mag.quote:
Ik zal wel moetenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah, zorgt er wel voor dat ik bijna nooit bovenop mag.
Nope not gonna happen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Gewoon vastbinden en dan doen. Of gewoon hand voor haar mond en neus dichtknijpen ondertussen
hij bedoelt dit topic schatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
er zijn meer vanilla mensen die het doen dan je denkt hoor
[..]
Vanilla? Wat is dat nou weer?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
er zijn meer vanilla mensen die het doen dan je denkt hoor
[..]
de allereerste WOWquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanilla? Wat is dat nou weer?
Ik vind het wel leuk om bovenop te gaan hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
dat zuigt best wel, maar scheelt, hoef jij niet veel te doen
Ja behalve zuigen dan
Hij doet dus elke ochtend een poging tot verkrachting?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om bovenop te gaan hoor.
Zuigen doe ik eigenlijk bijna nooit. We hebben alleen 's ochtends seks, en dan maakt hij me wakker als hij zijn piemel in me stopt. Ik doe nog wel eens 's avonds als ik niet gewerkt heb, en hij net thuis komt, maar dan gaan we toch niet seksen.
doe dan de reverse cowgirl, maar dan in plaats van zitten ga je boven hem hangenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om bovenop te gaan hoor.
Zuigen doe ik eigenlijk bijna nooit. We hebben alleen 's ochtends seks, en dan maakt hij me wakker als hij zijn piemel in me stopt. Ik doe nog wel eens 's avonds als ik niet gewerkt heb, en hij net thuis komt, maar dan gaan we toch niet seksen.
quote:
Weet ik, ik bedoel het in het algemeen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij bedoelt dit topic schat
zo worden mensen die niet aan bdsm doen genoemd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanilla? Wat is dat nou weer?
Het is vrijwilligquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij doet dus elke ochtend een poging tot verkrachting?
Ja. nee ik ben meestal nog in half slapende staat als hij 'm erin drukt, maar dan ben ik gelijk wakker.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij doet dus elke ochtend een poging tot verkrachting?
Vakjargon dus. Dat ik ooit bdsmjargon zou kennenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Weet ik, ik bedoel het in het algemeen.
[..]
zo worden mensen die niet aan bdsm doen genoemd.
Weetje hoe zwaar dat is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
doe dan de reverse cowgirl, maar dan in plaats van zitten ga je boven hem hangen
Als ik een piemel had, zou ik het je laten proberen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Lijkt me wel lekker wakker worden met een piemel in me
Echt zo van:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. nee ik ben meestal nog in half slapende staat als hij 'm erin drukt, maar dan ben ik gelijk wakker.
is niet zo zwaar hoor, als je je ergens boven aan kan vasthouden is het natuurlijk makkelijker, en als hij het kan hebben kan je ook op hem gaan liggenquote:
Mij niet...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wil je nog meer weten? de 3x3 bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vakjargon dus. Dat ik ooit bdsmjargon zou kennen
Mij niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Geen idee wat het is. Maar het doet vast pijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je nog meer weten? de 3x3 bijvoorbeeld?
Precies!quote:
Dat klopt ja. Maar er zijn ook mannen die daar wel vrolijk van worden, en vrouwen die er niet vrolijk van worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar jij bent een man en ik een vrouw
Waar zou ik me aan vast moeten houden. Maar ik moet met mn werk soms al zo over iemand heen hangen (zegmaar in een brug, maar dan met je armen andersom. Dus dat je je kont omlaag kan doen en blijven staan). Dt is zwaar. En als je ligt kan je niet meer bewegen. En daar is mijn kont te groot voor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
is niet zo zwaar hoor, als je je ergens boven aan kan vasthouden is het natuurlijk makkelijker, en als hij het kan hebben kan je ook op hem gaan liggen
geloof me, dat is heerlijk
Meisje nog hè ...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar jij bent een man en ik een vrouw
Valt wel mee. de 3 v's staan voor Veilig, Verantwoord en Vrijwillig bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee wat het is. Maar het doet vast pijn.
hmm ja oke, tjaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar zou ik me aan vast moeten houden. Maar ik moet met mn werk soms al zo over iemand heen hangen (zegmaar in een brug, maar dan met je armen andersom. Dus dat je je kont omlaag kan doen en blijven staan). Dt is zwaar. En als je ligt kan je niet meer bewegen. En daar is mijn kont te groot voor.
en nu?quote:
uhuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja daar weet je alles van he
ja dat weet ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:51 schreef madmuppet het volgende:
[..]
uhu... jij ook van mij toch ... dat ik een grote jongen ben
geilquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:54 schreef madmuppet het volgende:
Just gonna stand there and watch me burn !! ...
120 gb ssdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:57 schreef lipjes het volgende:
yes, ik heb mijn laptop weer terug, 120GB SSD, win7 en office 2010
Maar wel een lekker meisje ...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij weet dat ik een klein meisje ben
naja... lekker hoor !! das rete snel man !quote:
AUW!!! moet je ook niet doen !quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:58 schreef Carooltje79 het volgende:
Auwwww ik heb in me vinger gesnedenen nu kan ik niet meer typen
en het doet echt zeer!
yupquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:59 schreef madmuppet het volgende:
[..]
naja... lekker hoor !! das rete snel man !
radio?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:54 schreef madmuppet het volgende:
Just gonna stand there and watch me burn !! ...
geen idee... moet het nog steeds (thuis) met 2007 doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
yup
alleen is outlook 2010 wel ff wennen
en dat zeg jij ...quote:
ik kan het tegendeel bewijzen ...quote:
ik hoorde m ook net.quote:
538....quote:
ja dan sta ik lichtelijk voor schutquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik kan het tegendeel bewijzen ...... maar doe ik niet ... ghehehe !!!
nee hoor... dan heb ik jou niet meer voor me alleenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dan sta ik lichtelijk voor schut
Klopt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:05 schreef madmuppet het volgende:
[..]
538....
blijft een lekker nummer ...
klopt wel meer ...quote:
je hart.quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef DevilsWhore het volgende:
lekker hoorSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef DevilsWhore het volgende:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DW ... lekkkkaaaahhhh~!!!!
een dag niet geleefd is een dag niet gelachen ... ? of was ie nou anders ??
zwerende vinger?quote:
dat heb je sowieso nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:07 schreef madmuppet het volgende:
[..]
nee hoor... dan heb ik jou niet meer voor me alleen
Kusje opquote:
quote:
GMTAquote:
geeft wel .....quote:
quote:
neen...er is geen fuck te beleven ...quote:
quote:
jij bent net begonnen ...quote:
Je hebt ons hier tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:27 schreef madmuppet het volgende:
[..]
neen...er is geen fuck te beleven ...
ik was er om half 12 al ja.quote:
Nee.quote:
Nu alweer dichterbij het weekend dan netquote:
En nu nog dichterbijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu alweer dichterbij het weekend dan net
Ehm, jawel hoor. Vrijdag, zaterdag en zondag hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar ik heb wel 3 dagen weekend, jullie neit.
Jij meot op maandg werken, ik niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, jawel hoor. Vrijdag, zaterdag en zondag hier![]()
Ik heb een week vakantiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar ik heb wel 3 dagen weekend, jullie neit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een dag niet geleefd is een dag niet gelachen ... ? of was ie nou anders ??
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:34 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ik heb een week vakantie
Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Internet verveelt me.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Jij vandaag en ik nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij meot op maandg werken, ik niet.
oehquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:22 schreef madmuppet het volgende:
[..]
geeft wel .....![]()
geile lebber !!!
Leuk dat je om me kan lachenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Internet verveelt me.
Je mag zelf kiezen waarquote:
Ik was gisteren vrij, jij niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij vandaag en ik niet![]()
Lekker aan het werk DW![]()
![]()
ben je werkloos?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:36 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Leuk dat je om me kan lachen
Mij ook.... Ik wil werk ...
Nee maar er is niets te doenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:39 schreef lipjes het volgende:
daaaaaaaaamn die ssd is snel.
normaal deed mijn laptop er bijna 5 min over om op te starten, nu nog maar 1.15
ahw.quote:
Woohoo, je kunt gewoon hier zijn tijdens werktijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was gisteren vrij, jij niet.
Zoveel doe ik niet. Zonet even met touwtjes gespeeld, en daar houd het wel weer mee op. Ik heb om 5 uur ofzo een afspraak in elk geval.
ben ik toch ook ...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou dat klinkt verleidelijk
?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:45 schreef DevilsWhore het volgende:
GSK en lipjes in 1 topic...
* popcorn pakt
Nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, je kunt gewoon hier zijn tijdens werktijd
Ik voel me niet aangesproken.quote:
Niks.quote:
1 maar? Van een paar maanden jquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is een rel geweest omdat bovegenoemde me maar bleef beschuldigen ect
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:48 schreef tdrone het volgende:
GSK en lipjes in 1 topic
* tdronemeldt zich
Ik geef hem geen ongelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
jajaja lipjes wil geen vriendjes zijn dus houden we er over op klaaaar
Ja jolly.quote:
ja ik weet het, was wel lachenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
1 maar? Van een paar maanden j
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:48 schreef tdrone het volgende:
GSK en lipjes in 1 topic
* tdronemeldt zich
Alleen de beschuldigingen of je hele gedrag in de relatie?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
DuJaaa die beschuldigingen waren fout.
Nogal.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:51 schreef madmuppet het volgende:
zullen we het gewoon over SSD hebben of over neuken ? ...
doe mij dt!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:51 schreef lipjes het volgende:
ik ga trouwens een goede maand tegemoet.
laatst even een meevaller van 1k
gisteren kreeg ik te horen dat ik een bonus krjig, 10% van mn bruto salaris.
dat wordt een nieuwe tv
quote:
Volgens mij was lipjes niet diegene die liep te manipuleren?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Beiden het gedrag niet, beiden dingen gedaan wat niet door de beugel kon.
Dus beiden fout alleen mijn fout van fok ,maar daar is van geleerd, i know.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nouja er is een rel dus ik ben pleite. Kusjes
Love youquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dat ontken ik niet, maar ik vind jouw gedrag erger dan dat van hem.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nee dat niet ,maar lipjes heeft ook dingen gedaan waardoor het goed is dat de relatie beeindigd is en dat weet hij ook wel. Beiden fout.
Als je dit al een rel vindt had je erbij meoten zijn met de ruzie tussen GSK en lipjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ook van jou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |