Vanaf dan ga jij ook over je uitwerpsel praten?quote:
Kweenie. Zal het zo veel mogelijk beperkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanaf dan ga jij ook over je uitwerpsel praten?
Valt echt best mee. De zee is ook aangenaam vandaag.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dan ben ik er weer bijna.
Maar eerst nog ff fullmoon party in thailand op de 19e
Sorry, ik vond de kapster belangrijker, en knapper bovendienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:21 schreef S95Sedan het volgende:
Zucht, stelletje kuttekoppen..... Afspraak om 11uur staan, nog niet geweesten ook niet even laten weten dan.
Onze datequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik vond de kapster belangrijker, en knapper bovendien
Ik durf te betwijfelen of ze liever dan mij wasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kon er niets aan doen, ze was zo lief
Nou, ik heb liever een half flirtende kapster dan een flirtende vent eigenlijk..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik durf te betwijfelen of ze liever dan mij was
Zelfs liever dan een flirtende vent met een Honda?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever een half flirtende kapster dan een flirtende vent eigenlijk..
Zelfs danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs liever dan een flirtende vent met een Honda?
Whehe, nee, zoiets raars kwam er niet uit..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik was 2 weken terug bij de kapper, er was een nieuwe en die ging mij uiteraard knippen.
Zegt ze na een paar minuten, wrijvend door mijn haren : ''jij hebt echt een bijzondere haarkleur zeg, echt heel mooi, zie je niet vaak'', terwijl ik gewoon doodnormaal blond haar heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |