Vanaf morgen heb ik een weekje vakantie?quote:
Accentquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:31 schreef sharr het volgende:
Ik zeg altijd ssssowiesssso, ligt geloof ik aan m'n accent
Samen marathon luisteren, maar hoe meer ik er over nadenk hoe slechter het plan klinktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uhm huppel waar las ik overheen?
ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vanaf morgen heb ik een weekje vakantie?
Jaquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen marathon luisteren, maar hoe meer ik er over nadenk hoe slechter het plan klinkt
Dan ik*quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ookmaar jij bent jonger dan mij he
Ja iddquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je had 'er' ook gewoon weg kunnen laten
was anders een donders goed idee.. maar ja sex enzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen marathon luisteren, maar hoe meer ik er over nadenk hoe slechter het plan klinkt
Dat sowieso. Maar uitslapen is onmogelijk in dit huis enzquote:
Met wie ga je sex hebben?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was anders een donders goed idee.. maar ja sex enzo
Shagstemquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:33 schreef sharr het volgende:
WAT HEEFT STIJN TEGEN MIJ, ALWEER DIE KUTJINGLE
Hier ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar uitslapen is onmogelijk in dit huis enz
Ik heb hem nog niet gehoordquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:33 schreef sharr het volgende:
WAT HEEFT STIJN TEGEN MIJ, ALWEER DIE KUTJINGLE
Houden zo. Over dat niet gehoord hebben dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gehoorden momenteel ben ik ook niet ingetuned
Mn zoon slaapt wel uit gelukkig en als ik 's nachts mn hond bezig hou dan blijft die ook wel slapen zondag. Nu nog hopen dat Raph pas heel laat terug komt van stappen in Grunnquote:
Geef ze Metallicaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
Komt de oudste naar mij toe: Mam, heb je ook liedjes van Michael Jackson![]()
*zucht* daar gaat mijn opvoeding ....
Accentenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ohh hebben we het weer over accenten?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
Komt de oudste naar mij toe: Mam, heb je ook liedjes van Michael Jackson![]()
*zucht* daar gaat mijn opvoeding ....
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ohh hebben we het weer over accenten?
Ja het komt bij mijn ex vandaagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Gewoon een oma de schuld geven![]()
Doe ik ook altijd
Pompenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga slapen... eerst pompen en dan slapen.. tot later luitjes.. huppel ik sms je vanmiddag
![]()
![]()
![]()
![]()
Is goed chick, pomp en slaap zequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga slapen... eerst pompen en dan slapen.. tot later luitjes.. huppel ik sms je vanmiddag
![]()
![]()
![]()
![]()
Exen wat heb je eraanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het komt bij mijn ex vandaagen hij had gister bij een vriendinnetje gespeeld dus ja.. dan weet je het wel
Is je fietsband lek?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere kapper?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet nodig naar de kapper
Maar ze zijn aan het verbouwen nog anderhalve week__
Of knip het zelfquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet nodig naar de kapper
Maar ze zijn aan het verbouwen nog anderhalve week__
Niet veel, maar goed zolang mijn zoon blij heen gaat, en blij terug komt vind ik het allemaal wel bestquote:
of naar een andere kapperquote:
Dat is zekers een vereiste!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet veel, maar goed zolang mijn zoon blij heen gaat, en blij terug komt vind ik het allemaal wel best
[..]
of naar een andere kapper
lekkerquote:
Nu heb ik hongerquote:
Ik ga zo eitje bakken. Jij ook 1?quote:
Da's wel een optie ja, maar aangezien ik een autist ben, vind ik dat erg eng.quote:
Dat doe ik denk ikquote:
Tot zo danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Da's wel een optie ja, maar aangezien ik een autist ben, vind ik dat erg eng.
[..]
Dat doe ik denk ik
Nu moet ik even snel naar school, naarinformatica
Dus over een kwartiertje post ik weer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Da's wel een optie ja, maar aangezien ik een autist ben, vind ik dat erg eng.
[..]
Dat doe ik denk ik
Nu moet ik even snel naar school, naarinformatica
Dus over een kwartiertje post ik weer![]()
![]()
Ja lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zo eitje bakken. Jij ook 1?
Ja lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Sorry. Ik maak er wel meerdere, kom maar langs
patjen is er nogquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:48 schreef sharr het volgende:
Ik voel me nu een beetje lonely in het topic,
quote:
carliquote:
Ik ook maar ben ook nieuws posten, muziek downloaden, huis opruimenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:48 schreef sharr het volgende:
Ik voel me nu een beetje lonely in het topic,
Zeg me dat je een grapje maakt. Pleasequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:53 schreef sharr het volgende:
Wanneer leert mijn moeder in vredesnaam nu eens dat het kachel is, en geen kaggel
Nop. Ze heeft maar school gehad tot haar 14e en is er toen vanaf gehaald om voor het gezin van 10 kinderen te zorgen, ik mag er niets van zeggen maar damn, hoe vervelend is het. Kaggel, kipvilé etcquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg me dat je een grapje maakt. Please
Hoezo mag je er niks van zeggen? Ik snap dat het beschamend is als je door je dochter verbeterd wordt maar dit is nog veel erger imhoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Nop. Ze heeft maar school gehad tot haar 14e en is er toen vanaf gehaald om voor het gezin van 10 kinderen te zorgen, ik mag er niets van zeggen maar damn, hoe vervelend is het. Kaggel, kipvilé etc
In het sprookjesbos?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:57 schreef Patje1987 het volgende:
Pff staan te veel huisjes te huur in Kaatsheuvel, maar daar wil ik niet wonen
Jawel kaatheuvelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:57 schreef Patje1987 het volgende:
Pff staan te veel huisjes te huur in Kaatsheuvel, maar daar wil ik niet wonen
Ze vindt het niet erg als ik haar verbeter maar ik voel me zelf altijd een beetje lullig gezien zij niet echt school heeft gehad etc. Maar bijvoorbeeld als ze een formele brief moet schrijven, schrijft ze eerst een kladversie zodat ik alle spelfouten eruit kan halen en dan verstuurd ze hem gelukkig pas.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo mag je er niks van zeggen? Ik snap dat het beschamend is als je door je dochter verbeterd wordt maar dit is nog veel erger imho
Daar kan ik sowieso wonenquote:
Ik blijf wel in Brabant hoorquote:
Spot er maar niet meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
HAHAHA PATJE IS EEN LAAF![]()
![]()
!!!
Wij brabandersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar kan ik sowieso wonen
[..]
Ik blijf wel in Brabant hoor
Laven zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
HAHAHA PATJE IS EEN LAAF![]()
![]()
!!!
Ik vrees dat ie zo bruut wordt afgekaptquote:
Ben jij een brabo?quote:
Leuk toch, vooral 's zomers lijkt me dat een genotquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:59 schreef Patje1987 het volgende:
Ik woon nu op 10 min fietsafstand van de Efteling![]()
Had dat gezegd danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:59 schreef Patje1987 het volgende:
Tjah ben ook de enige brabander van de hele familiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij een brabo?
Wat doe je dan helemaal in DH?
is gewoon stoerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:59 schreef Patje1987 het volgende:
Waar woon je nu dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:59 schreef Patje1987 het volgende:
Gokje: 10 minuten fietsen bij de efteling vandaanquote:
Waalwijk, en nee ik ben al zo vaak in de Efteling geweest dat er nu geen zak meer aan is, vroeger iedere dag na school naar de Eftelingquote:
Ja maar soms hebben woonplaatsen een naamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gokje: 10 minuten fietsen bij de efteling vandaan
Ah ik ken nog iemand die daar woont, die ging ook elke dag naar de Efteling en heeft er nu een bloedhekel aan inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waalwijk, en nee ik ben al zo vaak in de Efteling geweest dat er nu geen zak meer aan is, vroeger iedere dag na school naar de Efteling
Ik wil in Hippolytushoef noemen, gewoon vanwege de naamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar soms hebben woonplaatsen een naam
hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:02 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Lars ik heb je dit nummer gegeven
Waar ligt het?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil in Hippolytushoef noemen, gewoon vanwege de naam
Ja hier hetzelfde dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Ah ik ken nog iemand die daar woont, die ging ook elke dag naar de Efteling en heeft er nu een bloedhekel aan inderdaad
Vlakbij Den Helderquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil in Hippolytushoef noemen, gewoon vanwege de naam
Den-Helderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 keer gas en je zit in Den Hellder dat wil je toch ook niet
Moet jij ook niet eens naar school?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je er alleen vanwege de naam wilt wonen ja
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je er alleen vanwege de naam wilt wonen ja
2x gas en ik kan bij jou op de koffiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 keer gas en je zit in Den Hellder dat wil je toch ook niet
TMI TMI !!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moet echt mijn teennagels een keer knipper, ik lijk wel Wolferine
Ik begin om 12:10quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet jij ook niet eens naar school?
In all places ik kom er echt nooit, zal ook nooit eens denken, goh laten we eens een dagje Den Helder doen.. ook al woont er familiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Den-Helder
Echt dramatisch daar ja
Zijn ze ook van titanium?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moet echt mijn teennagels een keer knipper, ik lijk wel Wolferine
Theequote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
2x gas en ik kan bij jou op de koffie![]()
Darcli bel jij koelkast eens wakker joh
Ik kom ook nooit meer in DHquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In all places ik kom er echt nooit, zal ook nooit eens denken, goh laten we eens een dagje Den Helder doen.. ook al woont er familie
Schagen kom ik nog wel eens
Nomnomnomquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:05 schreef Patje1987 het volgende:
Lars ga er dan in
Ja kom maar met een semi-grappige opmerking over Lars en erin gaan.
Jaquote:
Ik begin om 10.00 normaal gesproken dus ik was al wakker, werd ik ineens gebeld door iemand uit m'n klas, "nederlands valt uit" en daarna tussenuur dus begin nu 12:10 en kan niet meer slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom zit je dan zo vroeg op fok?
Ga eens uitslapen
Nee, maar ze zijn wel vlijmscherp, dit is al het 2e paar sokken wat is overledenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zijn ze ook van titanium?
quote:
echt he... ieuw TMIquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn wel vlijmscherp, dit is al het 2e paar sokken wat is overleden
Ik moet over 8 minuten bij de tandarts zijn manquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:05 schreef Patje1987 het volgende:
Lars ga er dan in
Ja kom maar met een semi-grappige opmerking over Lars en erin gaan.
Dan hebben we pizzalucht weer nodigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:07 schreef Dj_Darcli het volgende:
Volgens mij problemen met de server?
Ah, dat verklaard veel. Wel altijd klote als dat gebeurdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik begin om 10.00 normaal gesproken dus ik was al wakker, werd ik ineens gebeld door iemand uit m'n klas, "nederlands valt uit" en daarna tussenuur dus begin nu 12:10 en kan niet meer slapen
quote:
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:07 schreef Dj_Darcli het volgende:
Volgens mij problemen met de server?
verklaard, gebeurdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard veel. Wel altijd klote als dat gebeurd
[..]
Vrees van welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
En koelkast ligt nog in coma
ben bang dat je geen verbinding kunt makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil wel een uurtje automatische zooi draaien?
ik las autistische zooiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil wel een uurtje automatische zooi draaien?
probeer maar!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Moeten jullie het nu zeggen, want ik moet nu weg binnen 1 minuut
Hij zegt dat er al iemand op zit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:09 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ben bang dat je geen verbinding kunt maken
quote:
Hmm draakje is idd erg stil voor een vrijdagmorgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij zegt dat er al iemand op zit.
Draakje zal wel verbonden zijn, maar speelt niks af ben ik bang.
Yes, dan hebben jullie 48 minuten niks.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:11 schreef Dj_Darcli het volgende:
Het goede nieuws is dat koelkast over 48 minuten een live show heeft
quote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:13 schreef Dj_Darcli het volgende:
Zo denk dat ik maar ga slapen, heb het wel verdiend
Dank je wel en tot morgen bij onze Marathon uitzending hequote:
Is er al bekent wanneer je draait?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
dan ga ik maar zelf muziek uitzoeken voor mijn show
Jep, in tune 's nachts ergens inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:14 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Dank je wel en tot morgen bij onze Marathon uitzending he
Nu is het toch bekend?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is er al bekent wanneer je draait?
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is er al bekent wanneer je draait?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2011 10:16:22 ]
Niet, het is voltooid deelwoord dus met een dquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is persoonsvorm dus stam + t![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NeeOh okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat er al vorderingen waren
nou mijn headphone + mic is binnenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh oke
Ik dacht dat er al vorderingen waren
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet, het is voltooid deelwoord dus met een d
Wanneer ben je on air?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
dan ga ik maar zelf muziek uitzoeken voor mijn show
Als je hulp nodig hebt moet je maar even roepenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou mijn headphone + mic is binnen
heb gister even globaal gekeken wat er mogelijk is met vdj
vanavond misschien de instellingen doen
en eens kijken of ik voor mezelf een jingle kan maken (ik wil iets specifieks en wil kijken of me dat lukken gaat)
I didquote:
Dat is ook van het werkwoord bekennen, ik beken, hij bekent. Bekend zijn is sowieso altijd met een d realiseer ik me omdat het geen werkwoord is maar de schrijfwijze van het woord zelf.quote:
Ja vandaar. Maar is het dan wel 'hij heeft bekend' ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is ook van het werkwoord bekennen, ik beken, hij bekent. Bekend zijn is sowieso altijd met een d realiseer ik me omdat het geen werkwoord is maar de schrijfwijze van het woord zelf.
Niet goed opgelet van mij dus
Ja toch want dan is het wel een voltooid deelwoordquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja vandaar. Maar is het dan wel 'hij heeft bekend' ?
Ja want dat is voltooid deelwoord, de n komt niet voor in het kofschip dus is het met een d.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja vandaar. Maar is het dan wel 'hij heeft bekend' ?
Remote desktop ?? Gaat het over de radio?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:24 schreef sharr het volgende:
@sharonimus als er iemand via rdp de server over kan nemen, kan diegene de huidige sessie killen.
Aldus SSB, maar het zegt me niks :x
RDP is remote desktop, maar ik heb geen gegevens dus ik kan ook de sessie niet killenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:24 schreef sharr het volgende:
@sharonimus als er iemand via rdp de server over kan nemen, kan diegene de huidige sessie killen.
Aldus SSB, maar het zegt me niks :x
Ja het gaat over de radio, maar ik wist niet wat rdp wasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Remote desktop ?? Gaat het over de radio?
Ahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja het gaat over de radio, maar ik wist niet wat rdp was
Doet de radio het weer?quote:
Ik moet een nieuwe halenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
oeps mijn hd heeft het moeilijk![]()
ik wil een ext hd voor bij mijn klaptop
Het is zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Zeikwijf, ga opletten bij informatica jij
Ik ben dan niet thuis maar ga wel luisteren, en er zal drank zijn enzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Er wordt op dit moment drank gehaald voor mij zodat ik de marathon door kan komen
Vertel!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
ik word soms zo moe van die vent van mij
Ik heb eigen muziekjes opgezet een keerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
4 luisteraars!
DJ
SSB - door je glasvezel!
Artiest: The Beatles
Titel: Hey Jude
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm Utopie hoort gewoon mijn muziek hoor
Ik vond 't nog best rechtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had mijn auto zo net ingeparkeerd nethahaha
Andere uitgangquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als er iemand mee had gereden kon hij er niet uit door die muur
Deze reggae versie is gewoon leukerrrrquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Geniaal heh![]()
Hij heeft zo'n heel reaggea album
Van het Dub & Dwars albumquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:42 schreef utopie het volgende:
brainpower - dansplaat, volgens shazam
Doeiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
Les is over, nu pauze
Wellicht tot vanmiddag![]()
Doei Sharr
die had je mij al eens gestuurd over msnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Van het Dub & Dwars album
Ik heb soms ook echt van dit soort dagenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:44 schreef utopie het volgende:
ik voel me aangesproken tot deze tekst
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Een beetje xboxen in je joggingbroek, een beetje rukken, tosti eten
mogguhquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:45 schreef robdriessen het volgende:
Ik meld me even op het forum. Zolang de baas doet alsof hij mij betaalt, doe ik net alsof ik werk
Goeiemorreguh deze morreguh!
Goeiemorgeenn!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:45 schreef robdriessen het volgende:
Ik meld me even op het forum. Zolang de baas doet alsof hij mij betaalt, doe ik net alsof ik werk
Goeiemorreguh deze morreguh!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben geboren met mijn hand aan mijn pik
OUDE BOOOOOOKKKKquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gino Pietermaai van die oude bokkkkkk
Die heb ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Turn a whiterrrrrrrrr shadeeeeeeeeeeeee paleeeeeeeeeeee
LVO, maar ze moesten een paar jaar terug stoppen wegens een aantal stichtingen die zich inzette voor kinderrechtenquote:
doe hosselen dan ook ffquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
LVO, maar ze moesten een paar jaar terug stoppen wegens een aantal stichtingen die zich inzette voor kinderrechten
Als je the Script weer zo goed draait, dan welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:48 schreef robdriessen het volgende:
Zal ik vanavond van 20 tot 21 uur weer een uurtje claimen?
jaa graagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:48 schreef robdriessen het volgende:
Zal ik vanavond van 20 tot 21 uur weer een uurtje claimen?
The boat that rocked ken je toch welquote:
Ik ken 't van naam, maar nog nooit gezien ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
The boat that rocked ken je toch wel?
Zo niet, echt kijken
Zoek op youtube maar eens een trailer
Hey die film heb ik laatst gekocht... alleen nog niet gezienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
The boat that rocked ken je toch wel?
Zo niet, echt kijken
Zoek op youtube maar eens een trailer
Dit goed, of moet het sneller ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:52 schreef sharr het volgende:
Mag er zo dance/trance muziek? Ik moet aankleden en met deze muziek gaat dat nog langzamer dan normaal
Ik begrijp niets van dat filmpje, wat staan zij daar te doen met die shirts over hun hoofd en waarom?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het erg van mezelf dat ik het volgende filmpje +1 vind
http://www.dumpert.nl/med(...)ooier_kopt_auto.html
Iets sneller als je dat hebt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dit goed, of moet het sneller ?
Aan de andere kant, als ik langzame muziek aanzet ben je langer naakt
Nee is een terechte aanrijdingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het erg van mezelf dat ik het volgende filmpje +1 vind
http://www.dumpert.nl/med(...)ooier_kopt_auto.html
Hmm volgens mij zijn die kinderen uit Palestina, en die mensen in de auto uit Israël, en gooien ze daarom stenen op elkaar.♦quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik begrijp niets van dat filmpje, wat staan zij daar te doen met die shirts over hun hoofd en waarom?
Ff deze afluisteren, daarna 1 sneller nummer en dan ga ik er tussen uit voor Koelkastquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Iets sneller als je dat hebt?Maar dit is ook wel lekker
Pffff
Ah, oke,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm volgens mij zijn die kinderen uit Palestina, en die mensen in de auto uit Israël, en gooien ze daarom stenen op elkaar.♦
Gatverredamme.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:55 schreef utopie het volgende:
http://www.skoften.net/index/uploaded/mayonaise_in_je_neus
mjum
Je ziet me toch nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil je zo kort mogelijk naakt zien
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iemand Koelkast al gezien trouwens?
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iemand Koelkast al gezien trouwens?
Is goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan ik anders nog ff doorgaan totdat hij er is?
Ik heb ook ook niet op msn ofzo.
hij is ook niet online.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan ik anders nog ff doorgaan totdat hij er is?
Ik heb ook ook niet op msn ofzo.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt hoorik heb hier geen geduld voor.
Dan zie ik een tof nummer, zet ik hem op.
Laat ik hem spelen tot 50%, dan zie ik een ander tof nummer en kan ik niet wachten om het liedje helemaal af te luisteren en pleur ik het nieuwe liedje op
Herkenbaar welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Laat ik hem spelen tot 50%, dan zie ik een ander tof nummer en kan ik niet wachten om het liedje helemaal af te luisteren en pleur ik het nieuwe liedje op
Ik merk hetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:03 schreef robdriessen het volgende:
Huppel, zet mij maar neer van 20 tot 21 vanavond. En als niemand zich meldt voor het uur daarna, pak ik dat ook nog wel mee. Maar goed, dat laatste kan wachten tot vanavond. Time will tell.
Donequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:03 schreef robdriessen het volgende:
Huppel, zet mij maar neer van 20 tot 21 vanavond. En als niemand zich meldt voor het uur daarna, pak ik dat ook nog wel mee. Maar goed, dat laatste kan wachten tot vanavond. Time will tell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |