Vanaf morgen heb ik een weekje vakantie?quote:
Accentquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:31 schreef sharr het volgende:
Ik zeg altijd ssssowiesssso, ligt geloof ik aan m'n accent
Samen marathon luisteren, maar hoe meer ik er over nadenk hoe slechter het plan klinktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uhm huppel waar las ik overheen?
ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vanaf morgen heb ik een weekje vakantie?
Jaquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen marathon luisteren, maar hoe meer ik er over nadenk hoe slechter het plan klinkt
Dan ik*quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ookmaar jij bent jonger dan mij he
Ja iddquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je had 'er' ook gewoon weg kunnen laten
was anders een donders goed idee.. maar ja sex enzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen marathon luisteren, maar hoe meer ik er over nadenk hoe slechter het plan klinkt
Dat sowieso. Maar uitslapen is onmogelijk in dit huis enzquote:
Met wie ga je sex hebben?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was anders een donders goed idee.. maar ja sex enzo
Shagstemquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:33 schreef sharr het volgende:
WAT HEEFT STIJN TEGEN MIJ, ALWEER DIE KUTJINGLE
Hier ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar uitslapen is onmogelijk in dit huis enz
Ik heb hem nog niet gehoordquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:33 schreef sharr het volgende:
WAT HEEFT STIJN TEGEN MIJ, ALWEER DIE KUTJINGLE
Houden zo. Over dat niet gehoord hebben dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gehoorden momenteel ben ik ook niet ingetuned
Mn zoon slaapt wel uit gelukkig en als ik 's nachts mn hond bezig hou dan blijft die ook wel slapen zondag. Nu nog hopen dat Raph pas heel laat terug komt van stappen in Grunnquote:
Geef ze Metallicaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
Komt de oudste naar mij toe: Mam, heb je ook liedjes van Michael Jackson![]()
*zucht* daar gaat mijn opvoeding ....
Accentenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ohh hebben we het weer over accenten?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
Komt de oudste naar mij toe: Mam, heb je ook liedjes van Michael Jackson![]()
*zucht* daar gaat mijn opvoeding ....
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ohh hebben we het weer over accenten?
Ja het komt bij mijn ex vandaagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Gewoon een oma de schuld geven![]()
Doe ik ook altijd
Pompenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga slapen... eerst pompen en dan slapen.. tot later luitjes.. huppel ik sms je vanmiddag
![]()
![]()
![]()
![]()
Is goed chick, pomp en slaap zequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga slapen... eerst pompen en dan slapen.. tot later luitjes.. huppel ik sms je vanmiddag
![]()
![]()
![]()
![]()
Exen wat heb je eraanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het komt bij mijn ex vandaagen hij had gister bij een vriendinnetje gespeeld dus ja.. dan weet je het wel
Is je fietsband lek?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere kapper?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet nodig naar de kapper
Maar ze zijn aan het verbouwen nog anderhalve week__
Of knip het zelfquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet nodig naar de kapper
Maar ze zijn aan het verbouwen nog anderhalve week__
Niet veel, maar goed zolang mijn zoon blij heen gaat, en blij terug komt vind ik het allemaal wel bestquote:
of naar een andere kapperquote:
Dat is zekers een vereiste!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet veel, maar goed zolang mijn zoon blij heen gaat, en blij terug komt vind ik het allemaal wel best
[..]
of naar een andere kapper
lekkerquote:
Nu heb ik hongerquote:
Ik ga zo eitje bakken. Jij ook 1?quote:
Da's wel een optie ja, maar aangezien ik een autist ben, vind ik dat erg eng.quote:
Dat doe ik denk ikquote:
Tot zo danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Da's wel een optie ja, maar aangezien ik een autist ben, vind ik dat erg eng.
[..]
Dat doe ik denk ik
Nu moet ik even snel naar school, naarinformatica
Dus over een kwartiertje post ik weer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Da's wel een optie ja, maar aangezien ik een autist ben, vind ik dat erg eng.
[..]
Dat doe ik denk ik
Nu moet ik even snel naar school, naarinformatica
Dus over een kwartiertje post ik weer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |