dan vraag je je af woorom nog de 2 uurtjes??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:55 schreef WheeleE het volgende:
Collega's die met vakantiebagage naar kantoor komen en na 2 uurtjes hun biezen pakken voor een voorjaarsvakantie in de sneeuw of in de zon![]()
Kwarktaart
Weekkend
das toch wel vaker zo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:10 schreef GotC het volgende:
Fucking sneaky zeg, controleurs in de tram in normale kleding
Ja inderdaad. Hij moest nog wat uurtjes maken. Naja, zal wel. Ik moet toch nog tot 4 uur. bijna...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dan vraag je je af woorom nog de 2 uurtjes??
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:22 schreef Lovechild het volgende:
Hee WheeleE, ik zag je Santana-quote op tv van de week
Dank je wel !!! oh hij is zo schattig ! Ik ben echt helemaal verliefdquote:
Ik heb al wat van GotC vernomen jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:58 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dank je wel !!! oh hij is zo schattig ! Ik ben echt helemaal verliefd![]()
![]()
![]()
Al wat van Gotc vernomen?
oeh , ik heb er een goed gevoel overquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb al wat van GotC vernomen ja
Ik ben ook fan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:55 schreef WheeleE het volgende:
[..]Geweldige serie, Glee. Leuk ook dat RTL gelijk met seizoen 2 is doorgegaan. Ik volg de US-afleveringen, loop 10 afleveringen voor geloof ik.
Hij is dus niet meer in aantocht maar al gearriveerd?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:58 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dank je wel !!! oh hij is zo schattig ! Ik ben echt helemaal verliefd![]()
![]()
![]()
Al wat van Gotc vernomen?
Nee klopt , gearriveerdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hij is dus niet meer in aantocht maar al gearriveerd?
Gefeliciteerd!
Niks mis mee, ik heb met mijn enthousiasme ook een paar mensen aangestoken. En ik ben fan van Journey geworden. Heerlijk om op standje 10 in de auto bij mee te blehrenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik ben ook fan.
Hysterisch bijnaTerwijl ik de verhaallijntjes eigenlijk niet bijzonder vind maar de liedjes
Gefeliciteerdquote:
Topquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:52 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd TT!![]()
Net terug van het gesprek. Was érg fijn, gezellig zelfs. Geweldige man die directeur. Open, menselijk, grappig, eerlijk. Heb er iig een goed gevoel over. Ze gaan vandaag bespreken of ik t word, en dan hoor ik het (denk ik) maandag. Al hoop ik dat ik t aan t einde van de dag nog hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |