quote:geregistreerd op: zondag 26 december 2010 @ 22:48
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 13367 (gemiddeld 252 per dag)
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:21 schreef Monopoly het volgende:
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 9833 (gemiddeld 21 per dag)
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke.. ik ben echt schrikbarend hoog in mijn gemiddelde![]()
![]()
![]()
misschien dat ik maar eens minder moet gaan posten
Half 6.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoelaat komt trololo's automaat eigenlijk? kheb geen zin om op het rooster te kijken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wordt apart genoemd
![]()
maar sta niet in de lijst
quote:Alleen users die minimaal 100 dagen geregistreerd zijn zijn meegenomen.
quote:
Over 2 minuten ongeveer dus.quote:
sorry.. niks tegen jou enzo.. maar uhm.. hou niet zo van jou muziekquote:
Ik ben heel divers normaal. En hier had ik vanavond zin in.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry.. niks tegen jou enzo.. maar uhm.. hou niet zo van jou muziek
geeft ook niet.. ik luister eigenlijk alles welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben heel divers normaal. En hier had ik vanavond zin in.
Dat mag natuurlijk ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben heel divers normaal. En hier had ik vanavond zin in.
Tot morgen bedankt voor je inzetquote:
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
Haha gemist?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja hoor gelijk mijn eigen stem
Ja volgens mij ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgens mij staan er nog oude verzoekjes in
dan komen onze eigen verzoekjes niet aan de beurt ben ik bangquote:
jawel de mijne komt er al aanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan komen onze eigen verzoekjes niet aan de beurt ben ik bang
Joh, laat lekker hangen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm zal koelkast straks wel even pm sturen of hij hem de volgende keer leeg wil maken
wel?? ohquote:
ik hou van moeilijk doen.. ben een vrouwquote:
Sorry hoor, maar boeiend.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hou van moeilijk doen.. ben een vrouw
jij vind niks boeiend.. geeft niet.. stiekem ben je best lievvquote:
Mijn verzoekje komt zo al, als je nou gewoon ff had gewacht...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij vind niks boeiend.. geeft niet.. stiekem ben je best lievv
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn verzoekje komt zo al, als je nou gewoon ff had gewacht...
Dan had je hem niet hoeven lastig te vallen op de PM.quote:
dat heb ik ook niet gedaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dan had je hem niet hoeven lastig te vallen op de PM.
okquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat heb ik ook niet gedaan![]()
en koelkast wordt graag door mij lastiggevallen
Lievquote:Op vrijdag 18 februari 2011 05:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
darcli ben je er nog?
dit liedje is eigenlijk voor jou![]()
Geduld is een schone zaakquote:
doe niet zo boos.. 1 nacht zonder woonboot kun je bestquote:
graag gedaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 05:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ooooh darcli..![]()
mooi liedje
![]()
![]()
dankje
Slapen, even werken van 12 tot 4 en dan de vrijmibo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 05:09 schreef Dj_Darcli het volgende:
He Ragboer, hoe ziet jouw vrijdag er uit straks?
Mooi vooruitzicht en dan weekendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 05:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Slapen, even werken van 12 tot 4 en dan de vrijmibo.
Lekkers? Waar Waar?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 05:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
lente
![]()
![]()
welke baas heeft dit aangevraagd? die verdient echt wel wat lekkers![]()
![]()
kom ik straks brengen.. maak je ruimte onder bureau?quote:
ja zal hem ergens anders neerleggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 05:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom ik straks brengen.. maak je ruimte onder bureau?![]()
Erg liev knettertjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 05:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
darcli.. spesjaal berichtje voor jou bij dit verzoekje
moet je toch te vriend houdenquote:
goedemorgen Trolololoquote:
Hallowquote:
Jep ben even de laatste hand aan het leggen aan onze multimixquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:20 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Jep ben even de laatste hand aan het leggen aan onze multimix![]()
Hij is bijna af
Zeker!!quote:
Haha jij ook weer...quote:
Ahh, hoef je vandaag niet te werken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben uit verveling al oude topics aan het doorlezen
heb eigenlijk schoolquote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:28 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ahh, hoef je vandaag niet te werken?
Goed ideequote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb eigenlijk schoolalleen dag voor de vakantie doen we toch niks.. dus denk dat ik maar niet ga
eigenlijk best wel hequote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eigenlijk best wel he![]()
omg.. ik had zo'n 600+ topics terug echt een smerige mond.. heb zo'n beetje alleen maar over sex gepost
waar lach jij nou om? enquote:
Vies meisjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eigenlijk best wel he![]()
omg.. ik had zo'n 600+ topics terug echt een smerige mond.. heb zo'n beetje alleen maar over sex gepost
toen welquote:
Waarom geloof ik jou niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toen welnu niet meer hoor
![]()
iets met een waard die zijn gasten vertrouwd zoals hij zelf is?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iets met een waard die zijn gasten vertrouwd zoals hij zelf is?
huh?quote:
ik?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:34 schreef Ajacied422 het volgende:
nee van seks tot inhoudelijke spam
ik heb al vakantie.. vannacht genomenquote:
aaw dat is lievv.. ik inhoudelijk spammenquote:
dag schatjequote:
klopt.. maar mijn wekker staat standaard aan... dus als die om 8 uur gaat.. dan zet ik hem een paar uurtjes verderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:42 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar je hebt de hele nacht niet geslapen?
Schijnbaar? haha ik weet het zekerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
schijnbaar is mijn postgemiddelde ziek
ik vraag me af hoelang ik mijn gemiddelde zo hoog hou.. ben er pas 1,5 maand.. misschien dat het nog een eind gaat zakken ofzowquote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:47 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Schijnbaar? haha ik weet het zeker
Je doet je naam eer aanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vind het eigenlijk best knap van mezelf.. een gemiddelde van 252 zonder een note en zonder echte onzin post voor post posts..... ergens vind ik het zwaar triest.. maar toch ben ik ook onwijs trots op mezelf![]()
quote:
werksequote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:58 schreef Popje-popje het volgende:
Ik ga ervandoorrr....![]()
Tot vanavond![]()
![]()
En slaap je al Knetter?quote:
kon wel eens laat in de middag worden dat ik bij je benquote:
Lol ik geef jou mooi geen kwast in je hand vandaag dusquote:
Ik heb het door. Ben zelf ook nog druk met wakker worden hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kon wel eens laat in de middag worden dat ik bij je ben
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol ik geef jou mooi geen kwast in je hand vandaag dus
Komt dat even goed uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan altijd goed verven
ik verf met liefde voor je .. zolang je geen pics maaktquote:
Goedemorgen Huppelquote:
Mogguh carliquote:
Jazekerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mogguh carli![]()
Al zin in morgen?
Ik ben zo benieuwd naar de 7 uur grapquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:31 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Jazekeral volop aan het voorbereiden
De 7 uur grap?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar de 7 uur grap
Ja jullie lieten vorige keer mensen doen alsof ze op horloge keken en dan rare beweging en dan was het 7 uur, vandaar dat ik het de 7 uur grap noemquote:
ik snapte hem ook al niet.. voelde me heul dom..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jullie lieten vorige keer mensen doen alsof ze op horloge keken en dan rare beweging en dan was het 7 uur, vandaar dat ik het de 7 uur grap noem
Er werd gezegd dat het tijdens de marathon werd uitgelegdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik snapte hem ook al niet.. voelde me heul dom..
Haha LOLquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat het tijdens de marathon werd uitgelegd
darcli heeft er al een zware nacht opzitten he.. dus ach...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat het tijdens de marathon werd uitgelegd
Haha ik moet er iedere keer weer om lachen, maar huppel blijf jij de hele marathon?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
darcli heeft er al een zware nacht opzitten he.. dus ach...
Ja ik wacht geduldig afquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:37 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Haha LOLkoelkast kan dat als de beste uitleggen
![]()
Dat is wel het planquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:41 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Haha ik moet er iedere keer weer om lachen, maar huppel blijf jij de hele marathon?
Heb jij hem lastiggevallen afgelopen nacht?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
darcli heeft er al een zware nacht opzitten he.. dus ach...
heul niet lastig gevallenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij hem lastiggevallen afgelopen nacht?
Nee zij sleept mij die nachtdiensten doorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heul niet lastig gevallenzou ik nooit doen.. ik doe niet aan lastigvallen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:44 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Nee zij sleept mij die nachtdiensten door
Wat lief van haarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:44 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Nee zij sleept mij die nachtdiensten door
Ga jij vandaag klussen?quote:
Ik ga eerst zorgen dat ik wakker kan worden.quote:
ez is best lang doorgegaan vannacht.. was dacht ik net geen 5 uur dat hij stoptequote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga eerst zorgen dat ik wakker kan worden.
Lag op zich best op tijd op bed, sliep rond kwart over 12 en toen ging mn foon om kwart over 2. De dj van dat moment belde me wakker![]()
Sliep pas rond half 4 weer. 7 uur maakte kiddo me wakker en 8 uur stond ex al in de woonkamer.
I knowquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ez is best lang doorgegaan vannacht.. was dacht ik net geen 5 uur dat hij stopte
quote:A brunette goes to the doctor, and says, "Doctor I'm hurting all over my body."
"That's odd", replied the doctor, "Show me what you mean"
So the girl takes her finger and pokes her elbow, and screams in pain. She touches her knee and cries in agony and so on.
The doctor says, "You're not a natural brunette are you?"
"No I'm a blonde", she replies.
"I thought so.... your finger is broken.", replies the doctor.
Naisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap.. had schijnbaar niet alle pillen uit mijn bed gisteravond/vannacht... zijn nu een aantal gesmolten ofzo
tis maar wat je nais vindquote:
A-naisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis maar wat je nais vind
Dat geeft vaak van die leuke kleurtjes enz. Krijg je er ook moeilijk uitgewassen tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis maar wat je nais vind
is wit met geel en idd dat wordt lollig met uitwassenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat geeft vaak van die leuke kleurtjes enz. Krijg je er ook moeilijk uitgewassen toch![]()
Soort minitwister op je bed
dag schat.. klaar voor de heerlijke vrijdag?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:00 schreef sharr het volgende:
Ik droomde zelfs over het ONZ radio topic. WAT IS DEZEN
Goeiemorgen!
Hoiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dag schat.. klaar voor heerlijke vrijdag?
goedemorgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:00 schreef sharr het volgende:
Goeiemorgen!
Ik werd erdoor wakker gebeldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:00 schreef sharr het volgende:
Goeiemorgen!
tis nu 252quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:02 schreef sharr het volgende:
Knetter! 251 posts gemiddeld valt me nog mee, je staat elke dag in de top20 posters met vierhonderdzoveel posts!
De dj van dat moment, ik moest luisterenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is![]()
Maar, door wie of wat wakker gebeld?
Allemaal met dank aan ONZ radioquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn postaantal is ook wel iets hoger dan normaal
klopt.. af en toe heb ik stiekem een rustdagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Het is nog steeds minder dan 400 zoveel
En dan ga je op je foon verderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt.. af en toe heb ik stiekem een rustdag
Je werd wakker gebeld om gerickrolled te worden? Ik zou woest zijn,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De dj van dat moment, ik moest luisteren![]()
Hij heeft wel speciaal voor mij rick astley gedraaid
wat doe ik met mijn foon?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan ga je op je foon verder
Nee. Ik werd wakker gebeld dat hij draaide en toen na 20 minuten ofzo draaide hij never gonna give you up voor mij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Je werd wakker gebeld om gerickrolled te worden? Ik zou woest zijn,
Ook posten? Of niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat doe ik met mijn foon?
Oh dan is het goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Ik werd wakker gebeld dat hij draaide en toen na 20 minuten ofzo draaide hij never gonna give you up voor mij.
Ik ben fan van Rick hoor
nope dat kan mijn brakke fone nietquote:
Lig je op een luchtbed?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet voor ik ga slapen eerst mijn matras oppompen.. daar heb ik geen zin aan.. daarom ben ik nog wakker
mijn matras is gesneuveld tijdens een feestje... en matrassen zijn best duur enzowquote:
Hoe laat je een matras sneuvelen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn matras is gesneuveld tijdens een feestje... en matrassen zijn best duur enzow
door er met zijn 6 en mee van de trap te glijden.. en stomdronken proberen of het ding ook drijft op een slootquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
door er met zijn 6 en mee van de trap te glijden.. en stomdronken proberen of het ding ook drijft op een slootniet dus...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
door er met zijn 6 en mee van de trap te glijden.. en stomdronken proberen of het ding ook drijft op een slootniet dus...
Iets met domme boerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op dat moment was het funny as hell.. alleen toen ik wou slapen vond ik het minder grappig.. duurde een half uur voor ik wist wat het ding ook alweer wasquote:
Veeg me opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sterrenstof![]()
![]()
ik moet altijd aan anaal denken bij die titel... en stof uit een ster enzow
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sterrenstof![]()
![]()
ik moet altijd aan anaal denken bij die titel... en stof uit een ster enzow
Ik heb daar sowieso last van, gelukkig is er nog een 'invoeren' knopje waarin ik even na kan denken of ik dat wel moet sturenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lang wakker zijn heeft een slechte invloed op mijn gedachtegangen en mijn vingers.. ik typ dan alles wat ik denk...
Normaal hou jij je in wil je zeggen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lang wakker zijn heeft een slechte invloed op mijn gedachtegangen en mijn vingers.. ik typ dan alles wat ik denk...
Lang niet gebruiktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en dan hoor ik bips.. hoe komt dat stof dan in die ster?
normaal wel ja.. redelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal hou jij je in wil je zeggen?
of een stofzuigerslang erin proppen en dan niet zuigen maar blazenquote:
Als je dan onze stofzuiger gebruikt komt er wel een lekker pepermunt geurtje inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
of een stofzuigerslang erin proppen en dan niet zuigen maar blazen
bij ons appelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Als je dan onze stofzuiger gebruikt komt er wel een lekker pepermunt geurtje in
Ik doe altijd een schepje waspoeder in de stofzuigerzakquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Als je dan onze stofzuiger gebruikt komt er wel een lekker pepermunt geurtje in
werkt idd ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe altijd een schepje waspoeder in de stofzuigerzak
Ik heb alleen maar vloeibaar wasmiddelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je niet blazen, overal waspoederquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb Dashquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vloeibaar wasmiddel
Maar heb wel biotex
is er alweer 1 bijgekomen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
gemiddeld 253 per dag
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:19 schreef sharr het volgende:
Ik heb mijn 6666e post gemist in deze reeks
Ja dat is ook zo .. ik koop wel eens van die zakjes maar wasmiddel is best een goeie optie. als je het hebtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb Dash![]()
Ruikt heerlijk, zeker omdat ik de stofzuigerzak altijd vol hondenharen heb zitten
Ik ga binnenkort mijn 20.000e maken hierquote:aantal posts: 19585 (gemiddeld 11 per dag)
Wat danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een idee voor een jingle voor dragems, maar dan zal ik moeten zingen, vanavond maar eens proberen.
In principe werkt goedkope waspoeder ook natuurlijk. En dan nog, die zakjes gaan 5 zakken mee en ben je 2 euro voor kwijt ofzo. Pak waspoeder kan je 3 jaar mee zuigen voor 2 euroquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo .. ik koop wel eens van die zakjes maar wasmiddel is best een goeie optie. als je het hebt
Ja dat ga ik nu nog niet verklappenquote:
quote:
Je lijkt WH welquote:
Same diffquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij heeft het over minions, dat is heeeel wat anders
truequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In principe werkt goedkope waspoeder ook natuurlijk. En dan nog, die zakjes gaan 5 zakken mee en ben je 2 euro voor kwijt ofzo. Pak waspoeder kan je 3 jaar mee zuigen voor 2 euro
Hey Toonquote:
Ga jij eens slapen een paar uurquote:
Ik vermoed nonstopquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij eens slapen een paar uur![]()
Hoe ga jij morgen de marathon luisteren eigenlijk?
Kun je het aan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat een hoog vrouwelijk gehalte hier trouwens
Ik dacht er net nog aanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:24 schreef sharr het volgende:
Door Fok zeg ik nu eindelijk ook 'eens/is' goedAlthans, vaker dan eerst
Ik bedoelde of ze alleen thuis zit of niet, misschien een idee om samen te luisterenquote:
Ja, echt welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik dacht er net nog aan
Fok helpt je goed bij Nederlandse toetsen
Oh okequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde of ze alleen thuis zit of niet, misschien een idee om samen te luisteren
wat dacht jij dan! en bij een scharrelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij eens slapen een paar uur![]()
Hoe ga jij morgen de marathon luisteren eigenlijk?
Wat ik deed is altijd dingen mijden als ik ze niet wist, gewoon iets anders ervoor in de plek zoekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik dacht er net nog aan
Fok helpt je goed bij Nederlandse toetsen
lekker he ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat een hoog vrouwelijk gehalte hier trouwens
Handigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Laatst nog een 7,3 gehaald voor een pta nederlands
quote:
Sorry Knetterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom begroet toon mij niet![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat dacht jij dan! en bij een scharrel![]()
![]()
dus miss mis ik af en toe iets
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde of ze alleen thuis zit of niet, misschien een idee om samen te luisteren
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry Knetter
Hoi Knetter![]()
![]()
Ik snap het nu zo goed als wel, die dtddtdtdtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:27 schreef sharr het volgende:
[..]
HandigIk ben er nog steeds bagger in eigenlijk, maar op fok gaat het een stuk beter
Ik haat D's en T's.
En is het zoiezo of sowieso?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik snap het nu zo goed als wel, die dtddtdtdt
En jou/jouw ook
sowiesoquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
dacht al.. ik begroette jou wel enzo
![]()
![]()
maar nu is het weer goed
Siewosie toch?quote:
Ja maar dat is ook niet heel lastigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik snap het nu zo goed als wel, die dtddtdtdt
En jou/jouw ook
Ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sowieso
best suf want ik zou zelf voor de zowiezo gaan
Kloptquote:
Helemaal goed toonquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
GelukkigDaten?
[..]
Siewosie toch?
Ik kan je wel een keer een bijlesje Nederlands geven?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook niet heel lastignet zoals dan/als mij/ik eens/is, wordt, maar dat d en t
Je leest gewoon over mijn post heenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |