quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaaaa, geweeeeldig, hij brengt wel leven in de brouwerij. Begin me serieus af te vragen wat ie vandaag gaat slopen om de sleutel te vinden. Hij moet alleen niet blijven doordrammen over de opa, dan krijgen de anderen er op een gegeven moment ook zat van
Actie moet toch ergens beginnen hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:02 schreef Ceetje.. het volgende:
daarom laten ze cynthia natuurlijk vandaag ook in dat tentje liggen, tot gerard gekalmeerd is
Zou een van die twee dakloos zijn geweest? Denk het niet eigenlijk. Maar het zou heel goed een algemene hint kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Niemand heeft het door dat het om een geheim gaat van ?Cynthia? ?![]()
En ze moeten in hun tent blijven
ik denk dat het een hint is idd. Maar Monique moest erbij in de tent omdat Cynthia haar daarvoor uitgekozen heeft (ze moest aan de telefoon zeggen wie ze het aardigst vond in het huis oid en die moest toen mee de tent in)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:11 schreef TWP het volgende:
[..]
Zou een van die twee dakloos zijn geweest? Denk het niet eigenlijk. Maar het zou heel goed een algemene hint kunnen zijn.
Het daklozenverleden van Karim?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:15 schreef Olga het volgende:
Duidelijk een hintAlleen is het in het huis nog aan niemand te koppelen
ik weet ff niet uit mijn hoofd of hij degene was die dakloos was maar dat kan idd.quote:
ja, de dakloze zou karim zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:17 schreef Olga het volgende:
[..]
ik weet ff niet uit mijn hoofd of hij degene was die dakloos was maar dat kan idd.
Dat is inderdaad nog niet zeker, maar hij schijnt herkend te zijn in de daklozenscene van Tilburg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:17 schreef Olga het volgende:
[..]
ik weet ff niet uit mijn hoofd of hij degene was die dakloos was maar dat kan idd.
Dat kan ze nu wel als smoes gebruiken ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:19 schreef Olga het volgende:
oh en het was toch zonnebril af? Of heeft cynthia last van de niet schijnende zon?
Alleen binnen mag de zonnebril niet op..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:19 schreef Olga het volgende:
oh en het was toch zonnebril af? Of heeft cynthia last van de niet schijnende zon?
Ze hadden overleg met verschillende bewoners en iedereen dacht dat ze er wel uit mochten omdat de opdracht was 'een nacht in de tent'. Toen Monique eruit wilde zei de stem dat ze direct terug moest in de tent.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:20 schreef Ceetje.. het volgende:
waarom mogen ze nou die tent nog niet uit? Karim zei toch van wel, of heeft de stem weer gesproken ofzo?
Volgens mij ging dat over de brillen binnen dragen dat dat niet meer mag.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:19 schreef Olga het volgende:
oh, niet gehoord, was effe aan het stofzuigen. Weet die sharon nou niet wat een uitsmijter is?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze hadden overleg met verschillende bewoners en iedereen dacht dat ze er wel uit mochten omdat de opdracht was 'een nacht in de tent'. Toen Monique eruit wilde zei de stem dat ze direct terug moest in de tent.
Dat meende ik dus ook, op deze manier kun je het inderdaad lekker verbergen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:21 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over de brillen binnen dragen dat dat niet meer mag.
Tips voor de regie en de productie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat meende ik dus ook, op deze manier kun je het inderdaad lekker verbergen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |