ik vind het niet zo heel gek hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:41 schreef MargrietV het volgende:
Slechte kijkcijfers voor de live-show gisteren!
Vandaag en morgen dus wat regen, daarna droog en bikini weertjequote:
HAHAHAHA!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:50 schreef Ceetje.. het volgende:
Cynthia, Monique krijgt 1000 euro uit jouw kluis omdat ze braaf bij je in de tent is gaan liggen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:50 schreef Ceetje.. het volgende:
zegt de stem straks: Cynthia en Monique, jullie mogen de tent uit. Cynthia, Monique krijgt 1000 euro uit jouw kluis omdat ze braaf bij je in de tent is gaan liggen
Goeie!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:50 schreef Ceetje.. het volgende:
zegt de stem straks: Cynthia en Monique, jullie mogen de tent uit. Cynthia, Monique krijgt 1000 euro uit jouw kluis omdat ze braaf bij je in de tent is gaan liggen
is tot nu toe eigenlijk best meegevallen, eerste keer dat ik haar weer goed hoor vanochtend. Gerard was tot een half uur geleden eigenlijk de leaderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:51 schreef beaverhausen het volgende:
Ah het is weer de Joanna show....
Ze verteld over allemaal feesten waar ze geweest is. Over dure champagne enz. Beetje saaaiii..quote:
Het is Karim zijn oude tent.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:55 schreef beaverhausen het volgende:
Karim voelt zich wel thuis bij dat tentje.
Is zij de miljonair dan???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze verteld over allemaal feesten waar ze geweest is. Over dure champagne enz. Beetje saaaiii..
Nee sorry was niet helemaal duidelijk.. maar ze vertelde dingen waar ze was en 1 keer was ze onder champagne gespoten van 250 euro de fles.. en de foto zou op haar hyves staan. Dat vond ze echt kicken!?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
Van mij mogen ze nog een nachtje in die tent slapen![]()
[ afbeelding ]
Als ik Maik zie denk ik steeds aan Rick Brandstederquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:05 schreef Mylene het volgende:
Die Maik trekt net een bek van waar ben ik in belandt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |