Ik zat net in de brugklas en vertelde mn broertje (die nog niet zoveel kennis van de Engelse taal had (hij zat in groep 7) dat het over moord en doodslag ging, en hij geloofde me, ook omdat hij het muziekje eng vondquote:
Ik heb eerlijk gezegd gezegd geen flauw idee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:20 schreef das_phantom het volgende:
Tot welke genre behoort Supertramp?
Jaren 70 elke sukkel heeft 'm.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:20 schreef das_phantom het volgende:
Tot welke genre behoort Supertramp?
Sowieso jaren '70, maar da's geen genre, toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jaren 70 elke sukkel heeft 'm.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aanbid hier Supertramp, stervelingen!
Het is zo'n LP die in elke bak bij de kringloop staat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso jaren '70, maar da's geen genre, toch?
Doet er niet toe, Supertramp is tijdloosquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is zo'n LP die in elke bak bij de kringloop staat.
Nee dat was het niet, pisbakquote:
De muziek voor mietjes uit die tijd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doet er niet toe, Supertramp is tijdloos
Hide in your Shell![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De muziek voor mietjes uit die tijd.
Deze manquote:
Ondergewaardeerdquote:Breakfast in America won two Grammy Awards in 1980, and would become Supertramp's most popular album: by 1990, it had sold in excess of 18 million copies worldwide
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik bedoel, hits als Dreamer, Fool's Overture, Hide in your Shell, School en Breakfast in America.. je hoort ze nooit (meer) !
Aanbid hier Supertramp, stervelingen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is de grootste faalhaas aller tijdenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:43 schreef Micson het volgende:
Dit is de enige echte Supertramp:
[ afbeelding ]
Fool's Overture wint dat toch wel een beetjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef Smart_ass het volgende:
Sowieso. Supertramp is echt geniaal. Je vergeet trouwens The logical song, hun beste nummer.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Fool's Overture wint dat toch wel een beetje
Dat wordt moeilijk als ze écht écht ondergewaardeerd zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:50 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Maar even serieus. Supertramp staat tien keer in de top 2000 waarvan twee keer in de top 100, hebben wereldwijd gigantisch veel albums en singles verkocht, en jij noemt ze ondergewaardeerd? Kom op, zeg, dan kan je voor elke band wel zo'n topic openen. Ik heb liever wat aandacht voor artiesten die écht ondergewaardeerd zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |