zeg...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg...
er zijn nog mensen die iets kunnen ZONDER google hoor
* Barretje80 heeft weinig vertrouwen in de huidige generatie..Oke, klik hier maar danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht laat maar, hij heeft geen resultsAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke, klik hier maar dan
Oh wacht laat maar, hij heeft geen results
Gewoon zelf intypen danquote:
neuh.. ik wil het sowieso helemaal niet zelf maken!quote:
Oooh een irl-ding, niet virtueelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. ik wil het sowieso helemaal niet zelf maken!
( ik kan niet zo nauwkeurig solderen vrees ik)
vroeg me af of iemand zo'n ding voor mij kan maken
Vast wel, hoezo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:36 schreef Barretje80 het volgende:
oehh trouwens.. stelletje nerds..
kan iemand een random number generator bouwen??
jup.. irl..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oooh een irl-ding, niet virtueelHaha ik snapte het al niet
heb ik nodigquote:
daar heb ik ook nog cursus voor gehad, solderenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. ik wil het sowieso helemaal niet zelf maken!
( ik kan niet zo nauwkeurig solderen vrees ik)
vroeg me af of iemand zo'n ding voor mij kan maken
Ik herken alleen het weerstandjequote:
Ik herken helemaal niks.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik herken alleen het weerstandje
Maar ben jij dan niet technisch met al je treinen-dingetjes enzo?quote:
hij heeft geen bril opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:55 schreef DaMart het volgende:
Hey, een plaatje van MPG!
[ afbeelding ]
hihi ga jij em bouwen??quote:
Ik kan draadjes in kroonsteentjes stoppenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ben jij dan niet technisch met al je treinen-dingetjes enzo?
vandaar dat Zandvoort weer eens zonder stroom zit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan draadjes in kroonsteentjes stoppen.
Maar solderen en zo, dat wordt niks... dan ga ik gokken en komen er dingen op een verkeerde plek omdat ik geen idee heb wat ze zouden moeten doen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:55 schreef DaMart het volgende:
Hey, een plaatje van MPG!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |