Welterusten ventje en succes morgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Het is al 01:18 en morgen eerste uur, 06:45 op, dus slaap zacht, koene ridders en schone jonkvrouwen
Dat is al dagen niet grappig meer hoorquote:
ja zeg dan niks knakworstquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wilde iets anders posten maar doe dat maar niet
Worst doet me denken aan Allo Alloquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is al dagen niet grappig meer hoor
Ik ben een koene ridderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Het is al 01:18 en morgen eerste uur, 06:45 op, dus slaap zacht, koene ridders en schone jonkvrouwen
Ik een schone jonkvrouwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben een koene ridder
Truste![]()
AHAHAAHAHKNAKWORST LIJKT OP PIEMEL ENZO EINZ.quote:
hou dat laatste vooral in gedachtenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
AHAHAAHAHKNAKWORST LIJKT OP PIEMEL ENZO EINZ.
Zo zou ONz reageren,
KSC: wees eens lief, je zijkt alleen maar...
Jij ging slapen he?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zo zou ONz reageren,
Waarom ik niet graag meer in ONZ komquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zo zou ONz reageren,
ONZ sucksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom ik niet graag meer in ONZ kom
Ja, die laten zich likken door een hond die net aan ...... heeft geliktquote:
Ieeeeeeeeeehquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die laten zich likken door een hond die net aan ...... heeft gelikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |