Neh, ik hoef geen sex met vrouwen..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die mag ook wel meedoen![]()
![]()
maar dan is het toch geen trio meer?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die mag ook wel meedoen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Neh, ik hoef geen sex met vrouwen..
Doe maar meer mannen
Mijn beste vriend?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Doe maar meer mannen
Koelkastquote:
jou inruilen voor zijn vrouwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Doe maar meer mannen
Want?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jou inruilen voor zijn vrouw![]()
* viro meld zichquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Doe maar meer mannen
gewoon doorfilmen mono!quote:
Ja maar jij hebt een bruine penisquote:
jij wil geen sex met vrouwenquote:
Is dat raar dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij wil geen sex met vrouwen
merk je niks van als ie eenmaal in je zitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een bruine penis
Heul nietquote:
Ben jij lesbisch?quote:
en jij bent een goede filmerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben geen homo, ik ben geen hetero, ik ben biersexueel!
Ik hou van bier
Ah oke, dat kan natuurlijk ook!quote:
Afkicken van Fokquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:02 schreef Viro het volgende:
Ik zie dat het niveau weer op tot een bodempunt is gezakt. Ik ga ervandoor voordat ik weer een note krijg + waarschuwing van een modje krijg
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:02 schreef Viro het volgende:
Ik zie dat het niveau weer op tot een bodempunt is gezakt. Ik ga ervandoor voordat ik weer een note krijg + waarschuwing van een modje krijg
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:02 schreef Viro het volgende:
Condoomsquote:
Er staan 2 gesloten, en 1 open biertje nog te wachten.quote:
Maak nummer maar af hoor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:04 schreef Zokunen het volgende:
Mono stond niet ingeroosterd, maar ik ga er nu uit dan!
Jawel, check het rooster maarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:04 schreef Zokunen het volgende:
Mono stond niet ingeroosterd, maar ik ga er nu uit dan!
Biggi nosso swaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:04 schreef Viro het volgende:
[..]
sweetie bana, biggi bana. Sranang bana
jwz
Goede reddingquote:
Sorry, ik zal m'n kwijlslierten dit keer zelf opruimenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet zo lang uitlopen hoor, foei!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Sorry, ik zal m'n kwijlslierten dit keer zelf opruimen
Deamon Tools litequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:06 schreef mash_ het volgende:
Wat is een goed progamma op iso te openen? Kan even niet meer op de naam komen.
Daemon Tools om te mounten, WinRAR of variant om hem uit te pakken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:06 schreef mash_ het volgende:
Wat is een goed progamma op iso te openen? Kan even niet meer op de naam komen.
ja ik wil ook, wel een kale graag!quote:
Eigenlijk was alles prut, maar was de muziek wel OK :Squote:
Een kale tosti? Wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:09 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ja ik wil ook, wel een kale graag!
De muziek was ook prut, want ik heb 3x jackson gehoord waar het niet moest.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Eigenlijk was alles prut, maar was de muziek wel OK :S
gewoon zonder haar..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Een kale tosti? Wat houdt dat in?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:10 schreef Monopoly het volgende:
Nog verzoekjes binnen de D&B, Goa of hardstyle/hardcore genre ?
en geen kaas tussen het broodje vandaan, allen moet binnen blijvenquote:
Whehehequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:10 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
en geen kaas tussen het broodje vandaan, allen moet binnen blijven
Tommyknocker Vs Sunbeam - Twisted Worldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:10 schreef Monopoly het volgende:
Nog verzoekjes binnen de D&B, Goa of hardstyle/hardcore genre ?
binnen dat genre weet ik niks leuksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij mag ook wel wat leuks aanvragen hoor
Genoteerdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tommyknocker Vs Sunbeam - Twisted World
Iets anders mag ook wel, omdat jij het bentquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
binnen dat genre weet ik niks leuks
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iets anders mag ook wel, omdat jij het bent
Truste popjequote:
Slaap lekkerquote:
slaap lekker!quote:
Even kijken of die op soulseek staat!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mono : power of power- Soul with a capital S
kequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even kijken of die op soulseek staat!
3/4 krat hier nog.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:27 schreef Monopoly het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE er is geen bier meer in huis
Ik vraag me af of dat komt door mijn muziekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:36 schreef Ezechielk het volgende:
Stream is up at 192 kbps with 7 of 120 listeners (5 unique)
luister mee laptop viel uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:35 schreef Monopoly het volgende:
Knetter, luister je nog mee?
Hierna een plaat voor jou
Of door mijn muziekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat komt door mijn muziek
Maar er is te weinig hardcore in de avonduurtjes op de radio, dus het moet maar op deze manier
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
luister mee laptop viel uit
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dan gooi ik zometeen jouw plaatje erdoor heen
quote:
is ook gewoon superquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind dit stiekem echt een toffe plaat.
Maar dat komt omdat ik het ook versta
quote:
En niet eens delen met mij?quote:
Carliquote:
Naisquote:
Ik ook! Wist ik maar meer van hemquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Rick Roll![]()
Echt deze dj is een held, ik wil met hem trouwen.
Oh wacht
Wat wil je weten dan? Ik weet teveel van hemquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook! Wist ik maar meer van hem
Naam, nummer, MSN via PM graag.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan? Ik weet teveel van hem![]()
Zelfs zn pincode_!
Hoi jijquote:
En luister je nog? If yes, verzoekje? Alles kanquote:
Ik ga zo wel een keer naar bed denk ikquote:
En ik mag geen verzoekjes doen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En luister je nog? If yes, verzoekje? Alles kan
Nee, ik luister niet sorryquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En luister je nog? If yes, verzoekje? Alles kan
Hoe rebels!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee, ik luister niet sorry
Ik kijk Secret Story live..
Ja sorryquote:
zit te chatten...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht al, geen knetter in de nacht. Dat is onmogelijk!
Je bent gewoon mono aan het versieren op msn hequote:
Met wie?quote:
een stel vreemden over vreemde dingenquote:
Tmf chat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een stel vreemden over vreemde dingen
nopequote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent gewoon mono aan het versieren op msn he
Tss. Sinds wanneer ben ik niemandquote:
DM je MSN maarquote:
Sinds niemand perfect is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss. Sinds wanneer ben ik niemand
Ik ben ook wel op msn hoorquote:
Die reddingquote:
Weet ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel op msn hoor
quote:
Ksst shoo shoo julliequote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel op msn hoor
Jaloersquote:
Neuh Ez en ik NTBquote:
Niks hoorquote:
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mag ik niet met hem msn en?
hoezo heerlijk te dromen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb het heel koud, en ik lag volgens mij best heerlijk te dromen
Ik werd wakker gebeld door de djquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo heerlijk te dromen?![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd wakker gebeld door de dj
Nee ik had zijn show elke keer gemist dus had de afspraak dat ie mij wakker zou bellen als ie moest draaien.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
het was te stil in het topic denk ik
en braaf als jij bent ga jij dan luisterenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik had zijn show elke keer gemist dus had de afspraak dat ie mij wakker zou bellen als ie moest draaien.
Braaf als hij is deed hij dat ook gewoon
Uiteraard.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en braaf als jij bent ga jij dan luisteren
Ik heb jou ook niet eens op msnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard.
One luv met de dj![]()
En accept mij eens op msn
dan moet je mij jouw msn geven muts.. anders werkt t bij mij nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard.
One luv met de dj![]()
En accept mij eens op msn
evilbiatch@live.nlquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb jou ook niet eens op msn
Zie bovenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet je mij jouw msn geven muts.. anders werkt t bij mij niet
Toegevoegd!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
evilbiatch@live.nl
[..]
Zie boven
Ik zie niksquote:
Dat denken Ez en ik ook alquote:
Ik zie hetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat denken Ez en ik ook al![]()
Knetter je staat nog op offline bij mij, BH ik heb je toegevoegd hoor
Hiernaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:58 schreef Huppelmuts het volgende:
DJJJJJJJJJ
Doe eens een slaapliedje voor mij
Lol ik merk het van de week wel danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb je nu 2 keer toegevoegd.. je staat er bij mij nog niet in.. maar zit op webmessenger.. miss ligt het daaraan? durf niet af te sluiten en opnieuw heen te gaan.. aangezien ik al een paar keer heb gehad dat ik er dan niet meer opkwam
Ik ben benieuwd wat je kiestquote:
wel genoten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik was aan het fappen, dus ik reageerde even niet
Ik ben dus een lastig lekker dingquote:
Heb je nieuw fapmateriaal?quote:
I will. Spreek jou morgen!!quote:
huppelquote:
ik dacht dat je dood was.. of op zijn minst zwaar gewond ergens op een rails lagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:07 schreef Dj_Darcli het volgende:
Jaah druk druk druk, of naja moest ff koffie drinken met collega's![]()
Werk je buiten, of zit je op kantoor ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:07 schreef Dj_Darcli het volgende:
Jaah druk druk druk, of naja moest ff koffie drinken met collega's![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht dat je dood was.. of op zijn minst zwaar gewond ergens op een rails lag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:09 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
nee niet zonder jou dat dan te laten weten... zeg heb jij gisteren je 50 cent laten liggen bij mij? Ik kwam hem tegen
Nu op kantoor maar werk buiten... in weer en wind.. heb medelijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Werk je buiten, of zit je op kantoor ?
Dat was mijn uiteindewarmer sukkelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uhmm darcli.. kan het zijn dat ik 1 van jouw sokken mee heb genomen?![]()
![]()
Doeidoeiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga ook naar bed liefjens! Doeidoei!![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:12 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Dat was mijn uiteindewarmer sukkel
Lekker losgaon toch!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hee ouwe ragboer. Pillenslikkende Utreg lover
Inderdaadquote:
Behalve voor Mono, die zit aan de substanties.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:32 schreef Dj_Darcli het volgende:
Nee nee zaterdagavond is de marathon hoor
Hmm die gaat dus uit zn dak op dat moment?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Behalve voor Mono, die zit aan de substanties.
Dito voor mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:33 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hmm die gaat dus uit zn dak op dat moment?
Zou super zijn, misschien nog ff live in de uitzending om verslag te doen van het feest?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dito voor mij
Misschien dat ik vroeg in de ochtend nog kom buurten
Dus wel ff bellen dan hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga wreed uit mijn dak zaterdagavond
Is geen echt feest. Verjaardag in een zaaltje, met een DJ erbij. Niet veel bijzonders dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:36 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Zou super zijn, misschien nog ff live in de uitzending om verslag te doen van het feest?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan wel ff ja, vanaf duitsland. ff kort dan
Ach als het maar gezellig is en als je maar wel nog ff komt buurtenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is geen echt feest. Verjaardag in een zaaltje, met een DJ erbij. Niet veel bijzonders dus.
Ik ga mijn best doen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:38 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Ach als het maar gezellig is en als je maar wel nog ff komt buurten
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zit te denken aan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 maart 2011 04:30 schreef Zokunen het volgende:
Darcli is een bazige baas, die baas is in bazige dingen doen :Y
Super!quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:38 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:
Jewaids.quote:
Goeden shows ook.quote:
Hij wandelt ook vaak door het publiekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:48 schreef Monopoly het volgende:
Zaterdag ga ik dezen baas voor het eerst live zien
Omdat jij hart hebt voor onz radioquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom blijf ik eigenlijk luisteren.. tis totaal mijn muziek niet
zal dat het zijn?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:55 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Omdat jij hart hebt voor onz radio
Wie is de echte spamster?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:55 schreef Ragboer het volgende:
Ik zit ff te kijken hoeveel sommige mensen van Onzin Radio al in anderhalve maand gepost hebben. Best wel veel.
ik ben anderhalf maand op fokquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:55 schreef Ragboer het volgende:
Ik zit ff te kijken hoeveel sommige mensen van Onzin Radio al in anderhalve maand gepost hebben. Best wel veel.
pierenjan had laatst een link met de nieuwste cijfers...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:57 schreef Ragboer het volgende:
In deze link staat de top 5000 op 31 december 2010 om 23:59:59 http://members.home.nl/arcee/top5000.htmlIk stond er toen niet eens in.
1 18573 Huppelmutsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:59 schreef Ragboer het volgende:
Top 500 van aantal posts vanaf nieuwjaar tot nu:http://www.thuisserver.ne(...)orum=8&tab=tab_table
Huppelmutsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
veel onz radio malloten bovenaan
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:02 schreef Dj_Darcli het volgende:
Ik zal nooit in de top zoveel komenheb vaak ook andere dingen te doen
Ahh da's liev van jou!quote:
Die staat op #63 alltime.quote:
ik ben ook best heul lievvquote:
jij ondeugend?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben ook best heul lievvals ik niet ondeugend ben
Pilsje heb jij DIK verdiend!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:05 schreef Ezechielk het volgende:
Vriendjes, ik doe nog 1 pilsje, en dan hou ik het voor gezien.
Mocht iemand zich geroepen voelen het over te nemen mag hij/zij het nu melden, anders ga na mij Draakje erin
Vind ik ook, na mijn 16-urige werkdagquote:
Ik ook!quote:
omdat jij op een paddestoel mag zittenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik om meerdere redenen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:10 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
omdat jij op een paddestoel mag zitten
Dat klinkt als een liedjequote:
neeeeeeej.. die smeerde geen cola op zijn tietenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:12 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Dat klinkt als een liedjede coca cola song
Nee nòg nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neeeeeeej.. die smeerde geen cola op zijn tieten![]()
![]()
Ik ben er.quote:
Mooi. Laatste nummer, kan je waarschijnlijk wel waarderenquote:
dank u dankuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:15 schreef Ragboer het volgende:
Maar Knetter, zit ff in die top5000 te kijken. Niemand heeft zo'n ziek gemiddelde dan jij.
Haha ik noem het ziek!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:15 schreef Ragboer het volgende:
Maar Knetter, zit ff in die top5000 te kijken. Niemand heeft zo'n ziek gemiddelde dan jij.
Still going strongquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:16 schreef Monopoly het volgende:
Zo, tijdens het gamen hoor ik ff demons voorbij komen
251 posts per dag....quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |