Neh, ik hoef geen sex met vrouwen..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die mag ook wel meedoen![]()
![]()
maar dan is het toch geen trio meer?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die mag ook wel meedoen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Neh, ik hoef geen sex met vrouwen..
Doe maar meer mannen
Mijn beste vriend?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Doe maar meer mannen
Koelkastquote:
jou inruilen voor zijn vrouwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Doe maar meer mannen
Want?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jou inruilen voor zijn vrouw![]()
* viro meld zichquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Doe maar meer mannen
gewoon doorfilmen mono!quote:
Ja maar jij hebt een bruine penisquote:
jij wil geen sex met vrouwenquote:
Is dat raar dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij wil geen sex met vrouwen
merk je niks van als ie eenmaal in je zitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een bruine penis
Heul nietquote:
Ben jij lesbisch?quote:
en jij bent een goede filmerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben geen homo, ik ben geen hetero, ik ben biersexueel!
Ik hou van bier
Ah oke, dat kan natuurlijk ook!quote:
Afkicken van Fokquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:02 schreef Viro het volgende:
Ik zie dat het niveau weer op tot een bodempunt is gezakt. Ik ga ervandoor voordat ik weer een note krijg + waarschuwing van een modje krijg
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:02 schreef Viro het volgende:
Ik zie dat het niveau weer op tot een bodempunt is gezakt. Ik ga ervandoor voordat ik weer een note krijg + waarschuwing van een modje krijg
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:02 schreef Viro het volgende:
Condoomsquote:
Er staan 2 gesloten, en 1 open biertje nog te wachten.quote:
Maak nummer maar af hoor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:04 schreef Zokunen het volgende:
Mono stond niet ingeroosterd, maar ik ga er nu uit dan!
Jawel, check het rooster maarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:04 schreef Zokunen het volgende:
Mono stond niet ingeroosterd, maar ik ga er nu uit dan!
Biggi nosso swaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:04 schreef Viro het volgende:
[..]
sweetie bana, biggi bana. Sranang bana
jwz
Goede reddingquote:
Sorry, ik zal m'n kwijlslierten dit keer zelf opruimenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet zo lang uitlopen hoor, foei!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Sorry, ik zal m'n kwijlslierten dit keer zelf opruimen
Deamon Tools litequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:06 schreef mash_ het volgende:
Wat is een goed progamma op iso te openen? Kan even niet meer op de naam komen.
Daemon Tools om te mounten, WinRAR of variant om hem uit te pakken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:06 schreef mash_ het volgende:
Wat is een goed progamma op iso te openen? Kan even niet meer op de naam komen.
ja ik wil ook, wel een kale graag!quote:
Eigenlijk was alles prut, maar was de muziek wel OK :Squote:
Een kale tosti? Wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:09 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ja ik wil ook, wel een kale graag!
De muziek was ook prut, want ik heb 3x jackson gehoord waar het niet moest.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Eigenlijk was alles prut, maar was de muziek wel OK :S
gewoon zonder haar..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Een kale tosti? Wat houdt dat in?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:10 schreef Monopoly het volgende:
Nog verzoekjes binnen de D&B, Goa of hardstyle/hardcore genre ?
en geen kaas tussen het broodje vandaan, allen moet binnen blijvenquote:
Whehehequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:10 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
en geen kaas tussen het broodje vandaan, allen moet binnen blijven
Tommyknocker Vs Sunbeam - Twisted Worldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:10 schreef Monopoly het volgende:
Nog verzoekjes binnen de D&B, Goa of hardstyle/hardcore genre ?
binnen dat genre weet ik niks leuksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij mag ook wel wat leuks aanvragen hoor
Genoteerdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tommyknocker Vs Sunbeam - Twisted World
Iets anders mag ook wel, omdat jij het bentquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
binnen dat genre weet ik niks leuks
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iets anders mag ook wel, omdat jij het bent
Truste popjequote:
Slaap lekkerquote:
slaap lekker!quote:
Even kijken of die op soulseek staat!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mono : power of power- Soul with a capital S
kequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even kijken of die op soulseek staat!
3/4 krat hier nog.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:27 schreef Monopoly het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE er is geen bier meer in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |