FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ok, thanks duidelijk nu dus.Sharon haar opa's zijn ook dood zei ze van de week vandaar me vraag.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:45 schreef Pizzalucht het volgende:
Cynthia heeft gelogen over haar opa, de rest is daar nu boos over
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Serieus? Het was echt een leugen?
Ja, daarom zei ze voor de camera(toen niemand bij Cynthia was):quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Serieus? Het was echt een leugen?
Ik kan het volgen ja, en Pizzalucht zegt precies hoe het is. Dat over die onverwachte dood en aan een ziekte is wat Sharon is overkomen, en daarom is ze juist zo boos dat Cynthia liegt over de gezondheid van haar naasten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alsof jij het nog allemaal helemaal kan volgen.
Ging jij niet slapen?
Ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zet over 13 minuten de streams uit.... tenzij het spannend word
Ah, ik snapte al niet waarom ze dat deedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ze voor de camera(toen niemand bij Cynthia was):
"Sorry opa, ik hoop dat het goed met je gaat maar ik kon even niks anders verzinnen"
Dat bedoelde ik dus ook, ik haalde alleen de namen door elkaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:47 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik kan het volgen ja, en Pizzalucht zegt precies hoe het is. Dat over die onverwachte dood en aan een ziekte is wat Sharon is overkomen, en daarom is ze juist zo boos dat Cynthia liegt over de gezondheid van haar naasten.
en ik ook, maar het kwam er in alle opwinding een beetje rottig uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:48 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook, ik haalde alleen de namen door elkaar
Ja en met jou nog 5 mensen, waardoor het niet echt duidelijker werdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:48 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook, ik haalde alleen de namen door elkaar
Echt he. Doet pijn aan je oren. Die licht jankende stem.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:48 schreef catwaezle het volgende:
Die Joanne klinkt echt bijna als Barbie uit Cherso.
Het zweet staat er op. Sjesusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
Gerard draait door en verwijt de anderen dat ze niet mee doordraaien.
Barbie had nog klasse vergeleken met haar..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:48 schreef catwaezle het volgende:
Die Joanne klinkt echt bijna als Barbie uit Cherso.
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:49 schreef Pizzalucht het volgende:
In de kluis zit natuurlijk het sleuteltje
Dat ze daar niet eerder op zijn gekomenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:49 schreef Pizzalucht het volgende:
In de kluis zit natuurlijk het sleuteltje
mea culpaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:48 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ja en met jou nog 5 mensen, waardoor het niet echt duidelijker werd.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Afgebrand, moegestreden en niet meer aanspreekbaar.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:50 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Mijn reactie was ook niet tegen jou.
Beaver doet moeilijk!
Rode wijn toch? Met een bullie van Sofiaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:50 schreef Coos het volgende:
Voorlopig zuipen ze zich ongans aan limonade![]()
[ afbeelding ]
Ja, alleen hij moet iemand hebben die hem mee trekt in het spel.quote:
Een combinatie nee dusquote:
Dat kan iedereen zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:51 schreef Day het volgende:
Wie sprak daar net zo venijnig over Gerard?
De binnenhuisarchitect?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:51 schreef Day het volgende:
Wie sprak daar net zo venijnig over Gerard?
quote:
quote:
Ik zeg een kettinzaag voor Gerardquote:
Achteraan aansluitenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:53 schreef Ceetje.. het volgende:
misschien zit het sleuteltje wel in de gitaar ........... Leef je uit Gerard
Met de clou: het zit van binneninquote:
Echt? Ik vond het maar ene kakvrouwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:53 schreef catwaezle het volgende:
Gerard heeft wel een leuke vrouw trouwens.
Eens, past niet echt bij hem vond ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:53 schreef catwaezle het volgende:
Gerard heeft wel een leuke vrouw trouwens.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:53 schreef Ceetje.. het volgende:
misschien zit het sleuteltje wel in de gitaar ........... Leef je uit Gerard
Heu.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:53 schreef Day het volgende:
Het was een vrouw, net buiten mijn UPC-beeld.
Ik ga wel naar bed, jullie zij helemaal niet lief!
Die had Cynthia verstopt achter de koelkast, maar die heeft Gerard gevondenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat doen ze dan met dat boek???
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:53 schreef Day het volgende:
Legequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef henk.jansen het volgende:
Dat zijn toch wijnflessen?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met de clou: het zit van binnenin
Gerard wordt een soort Ed van BB2.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
Echt, als Gerard uit het huis komt kan hij direct naar een TBS-kliniek
Zit dat sleuteltje niet in dat boek dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:55 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Die had Cynthia verstopt achter de koelkast, maar die heeft Gerard gevonden
Karim is BAAS.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:55 schreef PC eend het volgende:
Ik weet nog niet precies waarom, maar ik krijg een steeds groter wordende pleurishekel aan PC eend^O^
1984? Verfilming van boek?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:55 schreef iBenny het volgende:
Hoe heet die film ook alweer... een soort van Big Brother maar die mensen werden helemaal gek
Je moet toch es ff wat streams regelen hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:53 schreef Day het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerard wordt een soort Ed van BB2.
Als hij eruit wordt gestemd zegt ie gewoon "ik ga niet".
Truman show?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:55 schreef iBenny het volgende:
Hoe heet die film ook alweer... een soort van Big Brother maar die mensen werden helemaal gek
Dan hadden ze hem wel gevonden he, want ze hebben het boekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit dat sleuteltje niet in dat boek dan?
Je bedoeld 1984?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:55 schreef iBenny het volgende:
Die hebben ze dus al op of zijn ze van een vorige keer en opnieuw neergezetquote:
En jij bent denk ik dronkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:53 schreef Day het volgende:
Voor de kluis.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:56 schreef Darklight het volgende:
Ik snap er niks meer van, waarom hebben ze die sleutel nodig?
Volgens mij wel ja...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Truman show?
1984 waar de titel Big Brother op gebaseerd is?
Kluis in de keuken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:56 schreef Darklight het volgende:
Ik snap er niks meer van, waarom hebben ze die sleutel nodig?
weet Gerard dat ook?quote:
Hebben ze dat boek al gelezen dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:56 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem wel gevonden he, want ze hebben het boek
Die in het boek staat volgens mijquote:
Neeeeeeee! Ipad!quote:
Hoelaat breken ze de tent af?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:56 schreef Coos het volgende:
Ondertussen in de oase van rust tuin.
[ afbeelding ]
Volgens mij welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben ze dat boek al gelezen dan?
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:58 schreef TWP het volgende:
Karim gaat zich ermee bemoeien. Dit kan alleen nog maar beter worden.
Dit dus (denk ik..)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Die in het boek staat volgens mij![]()
(maar er is ook een sleutel nodig in combinatie met het cijferslot)
Zit dat boek dan gewoon niet op slot???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Die in het boek staat volgens mij![]()
(maar er is ook een sleutel nodig in combinatie met het cijferslot)
Nee... Ik zag Gerard door het boek bladerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit dat boek dan gewoon niet op slot???
En zoeken ze daar de sleutel voor? Zodat ze de combinatie in het boek kunnen lezen
In bed gok ik?quote:
Religies zijn er groot mee gewordenquote:
dat denk ik al de hele tijd. Ze hebben dat boek nog geen een keer open geslagenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit dat boek dan gewoon niet op slot???
En zoeken ze daar de sleutel voor? Zodat ze de combinatie in het boek kunnen lezen
Goed spul he.. appel?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Neeeeeeee! Ipad!![]()
Die kan ik ook al niet gebruiken voor de streams.
In gesprek met de director om te kijken of hij het spel nog aan kan!quote:
Heul wel http://mobile.livestream.com/Sstnl nou ja 1 klein streampje danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Neeeeeeee! Ipad!![]()
Die kan ik ook al niet gebruiken voor de streams.
zie je dan ben ik dus nog niet sufquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat denk ik al de hele tijd. Ze hebben dat boek nog geen een keer open geslagen
echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:59 schreef iBenny het volgende:
die sleutel zit gewoon in de kaft van het boek
Serieus ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:59 schreef iBenny het volgende:
die sleutel zit gewoon in de kaft van het boek
gelooft alles deze vrouw!quote:
Iemand die ligt te snurken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
Wie zit er steeds te kreunen op stream 1?.
Ja sorry, maar ben niet de enigequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
NeeJij moet echt slapen, heb je dat boek wel gezien? is 2cm dik
quote:
Cynthiaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
Wie jankte er over een zieke opa?
Cynthia, en in camera zeggen sorry opaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
Cinthiaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
Cynthiaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:01 schreef epicbeardman het volgende:
Wie heeft nou gelogen over familie?
De mensen die tussen de muren leven, Gerard vind ze wel op een van z'n str(l)ooptochtenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
Wie zit er steeds te kreunen op stream 1?.
niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:01 schreef versabommie het volgende:
Is die opa nou wel of niet ziek ?
thanks, werkt!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:59 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Heul wel http://mobile.livestream.com/Sstnl nou ja 1 klein streampje dan
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:02 schreef Slakkenspoor het volgende:
[..]
De mensen die tussen de muren leven, Gerard vind ze wel op een van z'n str(l)ooptochten
Ik vind het een bitchquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:02 schreef catwaezle het volgende:
Ze zeiken Cynthia nog even af omdat ze loog over haar zieke opa om zo een gebeurtenis uit de kamer van de waarheid te verbergen.
Net zoals bij DGK bedoel je? oh wacht....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:02 schreef Krambo het volgende:
Over 3 maanden kan iedereen rechtstreeks vanuit het huis naar een inrichting
Met dank aan Gerardquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:02 schreef Krambo het volgende:
Over 3 maanden kan iedereen rechtstreeks vanuit het huis naar een inrichting
Zoiets zal het wel zijn geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hebben duidelijk in de KVDW te horen gekregen dat het allemaal wat minder lief moet en dat er wat meer leven in de brouwerij moet komen. De ballen moeten los op iemand en het lijkt Cynthia te gaan worden
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:04 schreef versabommie het volgende:
Ik vind die Karim een bokkelul met zijn downplayen! Hij kan toch gewoon vertellen dat de sleutel in de opa van Cynthia zit?
Karim heeft gelijk. Altijd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:04 schreef TWP het volgende:
Poll: Wat vinden de kijkers er nou van?
• DAT DIT KAN IN NEDERLAND
• Liegen moet kunnen
• Karim heeft gelijk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
dat dit kan in nederlandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:04 schreef TWP het volgende:
Poll: Wat vinden de kijkers er nou van?
• DAT DIT KAN IN NEDERLAND
• Liegen moet kunnen
• Karim heeft gelijk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Bony Mquote:
Ja, valt me reuze mee van Karim. Hij is de enige die de boel relativeert nu, en ook de mogelijkheid opwerpt dat het misschien geen leugen is.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:06 schreef versabommie het volgende:
Die Cynthia is gewoon grof de Menno!!!
Was dat die gast met dat fake ' ik ben homo verhaal'?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:06 schreef versabommie het volgende:
De slechtste live uitzending ooitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:05 schreef PC eend het volgende:
Ik heb het idee dat ik wat gemist heb
Ja ach hij is toch doodquote:
Yeps.. die werd toen ook naar voren geduwd als de kop van jut!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:06 schreef Krambo het volgende:
[..]
Was dat die gast met dat fake ' ik ben homo verhaal'?
En die korfbal kampioen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:06 schreef Krambo het volgende:
[..]
Was dat die gast met dat fake ' ik ben homo verhaal'?
Hoogbegaafd? Serieus?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:07 schreef robmmad16 het volgende:
Zou die Gerard soms hoogbegaafd zijn? Wat n linkmichel is dat zeg
'Zwaar gestoord' lijkt me eerder van toepassing.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:07 schreef robmmad16 het volgende:
Gezien je opmerking ben jij het hoogstwaarschijnlijk al niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:07 schreef robmmad16 het volgende:
Ik gok op Monique .quote:
Iedereen kan hoogbegaafd lijken als je ze in een huis met mythilschoolkinderen duwt.. manoman het licht gaat daar niet snel schijnen!quote:
Ik zeg kaalscherenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:06 schreef versabommie het volgende:
Hij heeft iets speciaals. Hij valt echt op.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat denk ik ook... de held van SST
En oudhollandsch stenigen!quote:
En in bed duwen met een haagse hoogblonde pot met neptieten!!!quote:
Dat slaat ook echt nergens op gastquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Iedereen kan hoogbegaafd lijken als je ze in een huis met mythilschoolkinderen duwt.. manoman het licht gaat daar niet snel schijnen!
weten we zeker dat er niet NOG een geheim is?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:10 schreef iBenny het volgende:
Gerard is niet toevallig psychopaat in zijn vrije tijd?
Gaan we katten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gezien je opmerking ben jij het hoogstwaarschijnlijk al niet..
Pek met veren!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
En in bed duwen met een haagse hoogblonde pot met neptieten!!!
Nee hoorquote:
Hmmzzz nog even niet laptop uitzettenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard confronteert Cynthia met de leugen. Ballzy!
Nee hoor, zie mijn PIquote:
Wel zo eerlijk, dan blijven roddelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:11 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard is een baas, gewoon naar Cynthia gaan en op de vrouw/man vragen
En ondertussen naait hij haar wel keihard achter haar rug om..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:11 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard is een baas, gewoon naar Cynthia gaan en op de vrouw/man vragen
Maik is het hondje van Gerard, lief hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:12 schreef Yanniick het volgende:
Waarom komt maik eraan .. heeft hij een vriend gevonden ofzo?
Maik is de Robin van Gerard.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:12 schreef Yanniick het volgende:
holmaatje van Gerardquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:12 schreef Yanniick het volgende:
Maik moet het spel in getrokken worden en wie kan dit beter als Gerard!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:12 schreef Yanniick het volgende:
Nee, dit is buiten live geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:13 schreef PC eend het volgende:
Om dit te vatten moet je zeker de live gezien hebben ofzo
nee hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:13 schreef PC eend het volgende:
Om dit te vatten moet je zeker de live gezien hebben ofzo
Walgelijk, Gerard thinks he's all that.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
"Even centraal houden, hier gebeurt iets. Dit is televisie?.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:13 schreef Coos het volgende:
Het geheim van Cynthia.
[ afbeelding ]
Ik ben de dochter van Rasta Rostelli
Het is wel zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier gebeurt wat....dit is televisie.Bah Gerard lul niet zo...fuck hey.
Lekker belangrijk in Portugal met een villa op twee meter afstandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat die tent in de fik vliegt door de sigaret van Cynthia
Ik weet niet of het dat is, of dat ik het geweldig vindquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik begin een hekel aan Gerard te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |