quote:Op dit moment zijn er ongeveer 5 biljoen mensen op de wereld. Maar voorspeld is dat er in 2080 ongeveer 15 biljoen mensen op de wereld zullen zijn.
Dus als ik niet onmiddellijk op de fiets stap na het eten van een banaan, poep ik deze in zijn geheel weer uit.quote:Je moet een half uur fietsen om een banaan te verteren.
met schil en al.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:58 schreef Hooidraad het volgende:
Dus als ik niet onmiddellijk op de fiets stap na het eten van een banaan, poep ik deze in zijn geheel weer uit.
Dat kan zeker wel, als je met je vingers je ogen open houdt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef fotostarter het volgende:
Niemand kan met de ogen open niezen. Probeer het maar eens.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:40 schreef -Miauw- het volgende:
Er zijn mensen met angst voor kinnen. Dat noemt men geniofobie.
Nee want de ruimte is een vacuüm, dus er is niks om je warmte te absorberen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:11 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Bevries je niet meteen dan?
Edit: In de schaduw.
Probeer jij het eens?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef potienza het volgende:
[..]
Dat kan zeker wel, als je met je vingers je ogen open houdt.
Ik kan het gewoon doen, en niks valt eruit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:00 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Probeer jij het eens?![]()
Ik dacht gehoord te hebben dat je ogen dan uit je oogkas kunnen ploppen ofzo, door de hoge krachten die gepaard gaan met niezen.
Nee, dat is niet waar. Was een fabeltje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:00 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Probeer jij het eens?![]()
Ik dacht gehoord te hebben dat je ogen dan uit je oogkas kunnen ploppen ofzo, door de hoge krachten die gepaard gaan met niezen.
Serieus? Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef -Miauw- het volgende:
Standbeelden:
- Als het paard van de ruiter beide voorbenen in de lucht heeft, is die persoon ter plekke in de strijd overleden.
- Als het paard één been in de lucht heeft is de ruiter achteraf overleden aan verwondingen opgelopen in de strijd.
- Als het paard met vier benen op de grond staat, is de ruiter een natuurlijke dood gestorven.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:30 schreef numero_uno het volgende:
De QWERTY-indeling van toetsenborden gekozen is om typistes langzaam te doen typen?
Niet helemaal waar, 40% van de mensen kan de geur ruiken. Iedereen pist met geur.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nog een weetje. dat is idd zo voor een gedeelte van de mensheid. ik geloof 60%, de rest pist zonder geur. heeft iets met genen te maken. of zo. maar dat weet ik niet zeker, dus is het wellicht geen weetje.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef numero_uno het volgende:
[..]
http://www.wistudat.net/site_popup.php?id=122
En Coca-Cola was groen en bedoeld als medicijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:30 schreef numero_uno het volgende:
Coca-Cola vroeger cocaïne bevatte?
wtf... waarom klopt hij dit jaar wel maar volgend jaar niet dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:43 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Als je je geboortejaar (bijvoorbeeld '77) optelt bij de leeftijd die je dit jaar hoopt te bereiken (bijvoorbeeld 34), komt er altijd 111 uit!
Dit ja. Als je ooit op een ouderwets typemachine getypt hebt weet je dat het feitje onzin is. De indeling is bedacht zodat je juist sneller kan typen omdat de hamers van letters die vaak na elkaar komen niet in de knoop kunnen raken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:43 schreef freiss het volgende:
[..]
Je hebt een typmachine die de hele tijd vast loopt, en dan plaats je de toetsen ver uit elkaar zodat ze niet vastlopen. Het lijkt me dat het dan de bedoeling was om er voor te zorgen dat de hamertjes minder snel vastlopen, en de typistes dus sneller kunnen typen zonder dat de toetsen vastlopen ipv dat ze helemaal langzamer gaan typen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:46 schreef dogtagz het volgende:
[..]
wtf... waarom klopt hij dit jaar wel maar volgend jaar niet dan?
sorry als ik nu heel dom bezig ben
Oh je bedoeld dat het getal overeenkomt met het jaartal + een 1 ervoor..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Omdat het nu 2011 is, en volgend jaar niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |