abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93331361
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:51 schreef Jegorex het volgende:

[..]

En hoe licht een zee?
Dat vraag ik me ook af...

OT: Het grootste gevaar in de woestijn is verdrinking
  zaterdag 26 februari 2011 @ 00:14:41 #252
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_93333509
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af...

wel eens in een lichtende zee gezwommen? gebeurt namelijk vooral als het water lekker warm is. je bent net een verlicht zeemonster als je er uitkomt. het zijn dus algen. maar dat zei ik hiervoor al geloof ik.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 26 februari 2011 @ 01:41:02 #253
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_93336760
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 00:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

:D

mooi weetje!
Nog mooier is als er beeld is waardoor we weten dat het
a de eerste afgeworpen bom was
b dat die ook als eerste beneden kwam
c dat die die bom die olifant dode, en wie dat hoe vastlegde en welke vergelijkingen chronologisch met elders zijn vastgesteld.
kijk dAn heb je een weetje :)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 01:45:03 #254
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_93336869
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
In een zak M&M's zijn er niet evenveel M&M's van elke kleur. In een zak normale M&M's is 30% bruin, 20% rood, 20% geel, 10% oranje, 10% groen, 10% blauw. In een zak met pinda M&M's bedragen de percentages van bruin, rood, geel en blauw 20% en van groen en oranje 10%.

Nou, tellen maar dus. :P
Tellen? foto maken, googles picasa er bij en klaar.
Zoiets als een weird gevormd item in water laten zakken, level stijging meten en volume van item kennen...
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 02:06:00 #255
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_93337370
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 01:41 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Nog mooier is als er beeld is waardoor we weten dat het
a de eerste afgeworpen bom was
b dat die ook als eerste beneden kwam
c dat die die bom die olifant dode, en wie dat hoe vastlegde en welke vergelijkingen chronologisch met elders zijn vastgesteld.
kijk dAn heb je een weetje :)
ik geloof dat ik jouw tekst niet helemaal begrijp. kan aan mij liggen, dus ik ga het morgen nog eens proberen te ontcijferen.

en wellicht een tweede weetjes-topic openen. niet lullig bedoeld hoor.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 02:14:33 #256
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_93337520
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 02:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik geloof dat ik jouw tekst niet helemaal begrijp. kan aan mij liggen, dus ik ga het morgen nog eens proberen te ontcijferen.

en wellicht een tweede weetjes-topic openen. niet lullig bedoeld hoor.
Tja, de quote functie hier die is niet helemaal geschikt soms.
Ik reageer op een weetje van pagina 1 of 2, dat stelt : de eerste uit een gealieerde bommenwerper geworpen bom, kwam in berlijn op een olifant terecht. En dan mijn reactie lezen.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 02:21:17 #257
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_93337627
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 02:14 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Tja, de quote functie hier die is niet helemaal geschikt soms.
Ik reageer op een weetje van pagina 1 of 2, dat stelt : de eerste uit een gealieerde bommenwerper geworpen bom, kwam in berlijn op een olifant terecht. En dan mijn reactie lezen.
oh zo! ja dat heb ik ooit ook een keer gelezen. maar met het doden van de olifant, vanuit het eerste vliegtuig met een bom, is natuurlijk wel een doorbraak.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 02:51:40 #258
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_93338192
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:32 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Daarom haal ik makkelijk 300 aanslagen per minuut dus? :')

Edit: Coca-Cola is nog steeds het enige bedrijf dat legaal cocabladeren mag vervoeren. De smaak van Coca-Cola wordt nog steeds gewonnen uit deze bladeren en daarom bevat het dus nog steeds cocaïne.
DVORAK is een snellere indeling.

http://www.theworldofstuff.com/dvorak/

"The standard "QWERTY" keyboard was not designed with ease of typing in mind. Rather, it was designed to keep early typewriters from jamming. 130 years later, in the age of computers, people are still using this awkward, inefficient keyboard layout. Few know that there is a much faster, easier, more efficient, and more comfortable alternative: the Dvorak (pronounced "duh VOR ak") keyboard. Unlike QWERTY, the Dvorak keyboard was scientifically designed for increased speed and accuracy. It is estimated to be 12 to 20 times more efficient than QWERTY. Dvorak is great for beginning and experienced typists alike. It's the layout used by some of the world's fastest typists"
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 26 februari 2011 @ 03:06:58 #259
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_93338383
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 02:51 schreef Drinky het volgende:

[..]

DVORAK is een snellere indeling.

http://www.theworldofstuff.com/dvorak/

"The standard "QWERTY" keyboard was not designed with ease of typing in mind. Rather, it was designed to keep early typewriters from jamming. 130 years later, in the age of computers, people are still using this awkward, inefficient keyboard layout. Few know that there is a much faster, easier, more efficient, and more comfortable alternative: the Dvorak (pronounced "duh VOR ak") keyboard. Unlike QWERTY, the Dvorak keyboard was scientifically designed for increased speed and accuracy. It is estimated to be 12 to 20 times more efficient than QWERTY. Dvorak is great for beginning and experienced typists alike. It's the layout used by some of the world's fastest typists"
ga maar eens kijken op velotype. daar doen al die mensen het mee die nu life mee moeten typen.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 09:32:30 #260
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_93339990
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 00:28 schreef Frishe het volgende:
De eerste bom die de Geallieerden lieten vallen in Berlijn tijdens de 2e wereldoorlog doodde de enige olifant in de Berlin Zoo.
quote:
Page Three

Oh boy. This will be lengthy. It's a favourite hanging munchkin of mine.

Quote:
57. The first bomb the Allies dropped on Berlin in WWII killed the only elephant in the Berlin Zoo.
Utter sloblocks. Utter, utter sloblocks. And it's proveable, too -- the Berlin zoo now is the zoo with the largest number of species in the world. It was also the first zoo in Germany, founded in 1844 - they did have time to acquire more than one elephant. Just about everything that happened in the zoo was and is very well documented by the zoo itself, by the local universities' respective biology departments, and by the press, as the zoo has always been very dear to the Berliners. I don't know about the Tierpark, Berlin's second zoo -- but that didn't exist until 1955. Here's the deal:

At the beginning of the war, the Zoo held 3715 animals. The Zoo was pretty much razed to the ground during the war, and exactly 91 animals survived, among them -- quoting from the Zoo's own history page-- "2 lions, 2 hyenas, 1 asian elephant bull, 1 hippo bull, 10 sacred baboons, 1 chimpanzee, 1 oriental stork and 1 shoebill."

So, considering that an elephant bull survived WWII, if all the other information isn't enough, the "only elephant in the zoo" bit is simply wrong. As for the "first bomb" even hitting the zoo... the first bombing was on August 25th, 1940, by the RAF. At night. I doubt that they waited with dropping bombs until they got that far into Berlin, although the general area was indeed hit.

Only elephant? Absolutely not.
First bomb hit the zoo? Faintly possible.
Overall -- Elephant Bull.

This thing drives me nuts because I've heard this story repeated by Germans as well. The actual facts about what happened to the zoo in and after WWII are fascinating. This "fact" is not.
http://message.snopes.com(...)p=14855&postcount=19
pi_93349169
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef fotostarter het volgende:
Hier een koppiepasta

Leuke weetjes over het eigen lichaam
Niet alleen de vingerafdruk is uniek, ook de tong is uniek. Niemand anders heeft dus dezelfde tong als jij hebt.
Vrouwen knipperen twee keer zo vaak met hun ogen dan als mannen.
Niemand kan met de ogen open niezen. Probeer het maar eens. Instinctief niet nee, maar met hulp of training wel. En nee, je ogen ploppen niet uit hun kassen. Zie ook Mythbusters.
Zelfs al zit je de hele dag stil, je lichaam is toch in beweging, want je hart klopt vaker dan 100.000 keer per dag.
Wist je dat je ribben door het ademen meer dan 5 miljoen keer per jaar bewegen?
Een kwart van alle botten in je lichaam, kun je vinden in je voeten.
De nagels van je vingers groeien vier keer sneller dan de nagels van je tenen.
Het meeste stof wat je in huis ziet, is afkomstig van je huid: dode huidcellen.
Onze botten zijn sterker dan beton.
Bij je geboorte had je 300 botten, maar als je volwassen bent geworden, heb je nog maar 206 botten. Wat niet komt doordat je botten kwijtraakt maar doordat ze samengroeien.
Niet alleen je vingerafdruk is uniek, ook je tong is uniek. Niemand anders heeft dus dezelfde tong als jij hebt.Die stond bovenaan ook al.
Diezelfde tong is de sterkste spier van je hele lichaam.
Je kunt niet doodgaan doordat je je eigen adem inhoudt. Je lichaam zal altijd weer ademen.
Je lichaam bestaat voor 70% uit water.

Leuke weetjes over dieren
Je zou het niet denken, omdat de egel maar een klein dier is. Toch klopt zijn hart gemiddeld 300 keer per minuut. Hoe kleiner het beest, hoe sneller het hart klopt. Het hart van een kolibrie zal nog wel sneller gaan.
Een kakkerlak kan nog een hele week door leven, terwijl zijn hoofd afgehakt is.
Hoewel we banger zijn voor slangen dan voor bijen, sterven er jaarlijks meer mensen door bijen dan door slangen.
De plaats van de ogen in het hoofd van een ezel zorgt ervoor dat de ezel tegelijkertijd alle vier zijn poten kan zien. Wie zei dat een ezel dom is?
Kun je geen lekker eten vinden? Eet dan jezelf op. Wormen eten zichzelf op als ze geen voedsel kunnen vinden.
Dolfijnen slapen met hun ogen open.
Op dit moment zijn er ongeveer 5 biljoen miljard mensen op de wereld. Maar voorspeld is dat er in 2080 ongeveer 15 biljoen miljard mensen op de wereld zullen zijn.Wat heeft dit met dierenweetjes te maken trouwens?
Kamelen hebben drie oogleden om hunzichzelf zo te beschermen tegen opwaaiend zand.
Een slak heeft maar liefst vier neuzen!
De tong van een giraffe is zo lang dat hij zijn eigen oren kan schoonmaken.
Het oog van een struisvogel is groter dan zijn hersenen.

Leuke weetjes over eten en drinken
Cola zou groen zijn, als het niet donker gekleurd was.
Honing bederft nooit.
De hamburger van MC Donalds bederft niet snel, na een jaar zou je het nog steeds kunnen eten.Urban myth. Hoewel er mensen zijn die het uitgeprobeerd hebben, maar dingen als de sla en de tomaat vergaan gewoon. En voor de rest van de burger is het alleen maar een teken dat het stijf staat van de conserveermiddelen. Eet smakelijk!
Je moet een half uur fietsen om een banaan te verteren.

Leuke weetjes over de samenleving
Het is niet toegestaan om in IJsland een hond als huisdier te houden.
Op dit moment zijn er ongeveer 5 biljoen miljard mensen op de wereld. Maar voorspeld is dat er in 2080 ongeveer 15 biljoenmiljard mensen op de wereld zullen zijn. Die stond dus ook al bij de dieren...
De kus die in Engeland French kiss genoemd wordt, wordt in Frankrijk English kiss genoemd.Hm, ik gok dat ze in Frankrijk geen Engelse naam gebruiken. Dus hoogstens "baise anglais".
De zes wereldtalen zijn: Arabisch, Chinees, Engels, Frans, Spaans en Russisch.
In ieder werelddeel is er een stad die Rome heet.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_93349503
P.S. Misschien een leuke topicreeks voor de regelmatige posters hier:
Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #47
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zaterdag 26 februari 2011 @ 15:49:35 #263
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_93350939
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:17 schreef Pandora73 het volgende:
spam. :')
pi_93351527
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

spam. :')
Spam? Nee goedbedoeld advies. Omdat er hier veel dezelfde dingen geroepen worden als in dat topic. Maar goed, never mind...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_93353381
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 01:08 schreef P8 het volgende:
De Amerikanen hebben miljoenen gespendeerd om een balpen te ontwikkelen die het ook in de ruimte deed. De oplossing van de Russen: een potlood.
En voor onderwater.

Ze wilden hoe dan ook een pen die yanks. miljoenen aan een speciaal drukpatroon. Miljoenen...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_93355418
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 16:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En voor onderwater.

Ze wilden hoe dan ook een pen die yanks. miljoenen aan een speciaal drukpatroon. Miljoenen...
Bericht van die ballpoint is een hoax hoor, soms kom je het verhaaltje zelfs tegen met bedragen van vele miljarden :+ Er is een speciale pen, die wordt ingekocht voor een paar euro. Ook de russen willen geen (vul)potlood omdat afgebroken puntjes nogal lastig op te ruimen zijn. Een gewoon potlood slijpen gaat al helemaal niet werken, veel te veel rommel.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:36:44 #267
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_93360493
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:12 schreef Karina het volgende:
Triskaidekafobie is de angst voor het getal 13.
Stewardesses is het langste (Engelse) woord dat je alleen met je linkerhand typt.
Ik type het absoluut niet met enkel links :P De T, de R en de D doe ik lekker met rechts. Wat doet de rest?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:43:34 #268
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93360814
stewardesses, volgens typcursus inderdaad helemaal met de linkerhand. Zo doe ik het ook :) TGV zijn de buitenste linkse toetsen.

Edit: D met rechts? Heb je wel een qwerty?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:18:18 #269
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_93362349
Jazeker! Als ik begin met het woord heb ik mijn rechter wijsvinger op de D, rechter middelvinger op de R, linker middelvinger op de S en mijn ringvinger op de A. Heb het mezelf aangeleerd en ik typ foutloos blind; alleen met mijn duimen doe ik niets. Hierdoor ben ik wel beperkt tot een recht toetsenbord.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  zaterdag 26 februari 2011 @ 22:40:10 #270
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_93368343
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:17 schreef Pandora73 het volgende:
En voor hen die hier nog niet posters- of lezers zijn al helemaal ! Anders had ik dat dus mooi misgelopen, de horror.
Kudos! :)
  zaterdag 26 februari 2011 @ 23:01:24 #271
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_93369295
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 16:03 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Spam? Nee goedbedoeld advies. Omdat er hier veel dezelfde dingen geroepen worden als in dat topic. Maar goed, never mind...
geen probleem kutje. just kidding en ik ken het laffe aftreksel dat je noemt.

nu weer nat worden als je neukt.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 23:05:22 #272
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_93369491
14 duizend plus mensen die kijken hier. moet jouw zogenaamde topic nog krijgen. relatief gezien. of wil je graag dat dit topic niet meer bestaat omdat het door iemand is gemaakt die net ff geen pvda stemt?

mag je ook zeggen hoor. linkse hond.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 23:07:40 #273
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_93369607
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 23:05 schreef zoalshetis het volgende:
14 duizend plus mensen die kijken hier. moet jouw zogenaamde topic nog krijgen. relatief gezien. of wil je graag dat dit topic niet meer bestaat omdat het door iemand is gemaakt die net ff geen pvda stemt?

mag je ook zeggen hoor. linkse hond.
Deze reactie is aan.. wie?
En überhaupt wel in het juiste onderwerp, of voor elders bedoeld initieel ?
pi_93375609
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:30 schreef Gwywen het volgende:
Er bestaat een boek dat dit topic volslagen overbodig maakt. :'(
[ afbeelding ]
Klik
Heb 'm vandaag binnen gekregen... Als ik wat leuks tegenkom zal ik hier posten.

Maar meteen een eruit pikken:

De zon staat in juli verder weg van de aarde dan in januari..

Wisten velen van jullie misschien al, maar ik nog niet
pi_93376200
-Als zwart gat zou de aarde een diameter hebben van 1,8cm
-De Volkswagen was een bedenksel van Adolf Hitler. Ferdinand Porsche tekende voor het ontwerp. De fabrieksarbeiders in het Duitse Fallersleben staken er spaarcentjes in en zouden er een als beloning krijgen.
-In 1941 schakelde Volkswagen over op de fabricage van wapens en de arbeider kon naar zijn karretje fluiten. Pas in 1961 kregen 120 000 gedupeerden na tussenkomst van de rechter alsnog een Volkswagen toegewezen
-Bij warm weer is de Eiffeltoren ongeveer een meter hoger dan bij vriesweer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')