quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:28 schreef Frishe het volgende:
De eerste bom die de Geallieerden lieten vallen in Berlijn tijdens de 2e wereldoorlog doodde de enige olifant in de Berlin Zoo.
en ze laten je pis stinkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
nog een weetje: asperges stimuleren de nieren en breken vet af. en ze zijn nog heerlijk ook.
Maar ja, qua vet: dan eet ik ze weer met een botersausje..dus schiet niet op bij mij..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
nog een weetje: asperges stimuleren de nieren en breken vet af. en ze zijn nog heerlijk ook.
nog een weetje. dat is idd zo voor een gedeelte van de mensheid. ik geloof 60%, de rest pist zonder geur. heeft iets met genen te maken. of zo. maar dat weet ik niet zeker, dus is het wellicht geen weetje.quote:
afbreken. je kent het woord?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar ja, qua vet: dan eet ik ze weer met een botersausje..dus schiet niet op bij mij..
En negerin betekent neger-in.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
pikzwart komt niet van een neger af, maar van pek. dat was en is altijd zwart geweest.
niet in mijn geval.quote:
Goed om te weten met mijn alcoholgebruikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:57 schreef zoalshetis het volgende:
lachen is gezond: omdat het zorgt dat je lever op de juiste manier beweegt.
Dit lijkt me eigenlijk zoeen Apple-mythe.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:51 schreef Frishe het volgende:
Het huis van Bill Gates is ontworpen op een Mac...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:08 schreef P8 het volgende:
De Amerikanen hebben miljoenen gespendeerd om een balpen te ontwikkelen die het ook in de ruimte deed. De oplossing van de Russen: een potlood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop