Das totnutoe de meest interessante info van secret storyquote:
Dit blijft wel wat hangenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat ze zelf een gebrek dr aan hebben
Het zijn net bakfietsen!quote:
Ja fittie tussen hygienische barbie en haar verliezende arrogante smeerpijp Cynthiaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit jij nu naar de streams te koekeloeren?
Relletje gemistquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja fittie tussen hygienische barbie en haar verliezende arrogante smeerpijp Cynthia
Ik krijg al ruzie als ik ze een compliment maakquote:
geen idee... maar cynthia is een vies kind!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Relletje gemist![]()
Staat het op tape?
die ligt aan de beademing met een open borstkast in een ziekenhuis te roggelen!quote:
Nee ze is leuk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen idee... maar cynthia is een vies kind!
hoezo ?quote:
En zich dan nog met het spel bemoeienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
die ligt aan de beademing met een open borstkast in een ziekenhuis te roggelen!
Dat schiet toch niet op manquote:
Psies.... en dan gaat dat stinkende ongewassen ransmeisje van een Cynthia nog d'r excuses maken ook!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
En zich dan nog met het spel bemoeien
We zijn het eens die hele familie moet KAPOTquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies.... en dan gaat dat stinkende ongewassen ransmeisje van een Cynthia nog d'r excuses maken ook!
Je hebt geen kut gemist Coos, vraag maar aan scanmanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:23 schreef Coos het volgende:
Nâh Eend kom naar op met je beknopt verslag.![]()
Ich bin wieder da.
Die heeft toch een permban?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt geen kut gemist Coos, vraag maar aan scanman
Je gaat me niet vertellen dat je hem niet kan spotten net als wj toch?quote:
En bart heeft een doorgedraaide fann in z'n nekquote:Maar goed, dat dacht ik al. Moeten we dit nu nog 12 weken volhouden??
Ik vrees dat ik dat niet ga redden. Maar ja, ik heb in deze topics gepost dus mijn positie als RLS kampioen komt zo niet in gevaar.
Wie hebben welke Real Life Soaps en subfora wel en niet gevolgd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |