Ik vertrouw mezelf niet eensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij wel vertrouwen in Pietje dan?
Heb jij dan reden om mij niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van op sommige momenten
Ik kan er niet eentje bedenkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij dan reden om mij niet te verbouwen
En ze zit dan in de jury van de XXX-factorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:32 schreef Coos het volgende:
Na dit gebeuren komt er een tv serie van Sofia.
Slikken Maastricht
Daar wil ik dan wel bij zijn. Ik vind haar een lieffiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:32 schreef Coos het volgende:
Na dit gebeuren komt er een tv serie van Sofia.
Slikken Maastricht
Ik zou haar ook zeker doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar wil ik dan wel bij zijn. Ik vind haar een lieffie
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:38 schreef PC eend het volgende:
Al moet ik het bewijs daarvoor eerst nog even hard maken
Geen fluffers?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]dat doet zij wel voor je
Je hebt niet genoeg aan haar?quote:
Ik vind het altijd wel handig dat gewoon op de verpakking staat wat je krijgtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt niet genoeg aan haar?![]()
Ik vind trouwens die plakplaatjes wel weer jammer. 't Is wat groot en ietwat overdreven
Het blijven vrouwen Eend, de verpakking kan misleidend zijn. Wat vind jij van die hakken van d'r (onder die hoge rode schoentjes), die zouden ook wel iets minder kunnenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel handig dat gewoon op de verpakking staat wat je krijgt
Breek me de bek niet open over vrouwenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het blijven vrouwen Eend, de verpakking kan misleidend zijn. Wat vind jij van die hakken van d'r (onder die hoge rode schoentjes), die zouden ook wel iets minder kunnen
Thnx, en done!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem je tijd en vergeet niet je handen te wassen
Afgrijselijke steltendingen !!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over vrouwen![]()
Ik denk dat iemand haar een hak wou zetten![]()
Het is echt geen porem
Ze loopt er ook op alsof ze parkinson heeftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Afgrijselijke steltendingen !!
Daar heeft die pr0nkip echt geen gekke schoenen voor nodig hoor. Ik hoopte zo erg dat haar siliconenshit gesprongen was!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze loopt er ook op alsof ze parkinson heeft
Dacht ook even aan een gevalletje plofkip(filet)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar heeft die pr0nkip echt geen gekke schoenen voor nodig hoor. Ik hoopte zo erg dat haar siliconenshit gesprongen was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |