thnx!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi!
concerta hoef je maar 1 keer per dag te slikken
U hier ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi!
concerta hoef je maar 1 keer per dag te slikken
hoi sourtjequote:
Dan voel ik me volop vrouwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi sourtje, bommie, eend en anderen mede-volgers
![]()
nee, zat ff bij te lezen in nws. ga zo naar bed.
kan me nauwelijks voorstellen dat jij het volgt met al die plastic kutten..
coos!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:02 schreef Coos het volgende:
waar komt die WJ nu ineens weer vandaan.
Asperges in dit jaargetijde?? Het is toich niet erg dat ik dat een andere keer doe want ik gaat zo legge.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
coos!![]()
ik zocht je! moet ff dat recept van die asperges van vorig jaar hebben! vandaar.
alles wel?
asperges uit blik?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Asperges in dit jaargetijde?? Het is toich niet erg dat ik dat een andere keer doe want ik gaat zo legge.![]()
Nou alles wel?? Nee, want ik zit in dat SS en begrijp er nog steeds geen ruk van.![]()
Wat een dwazen daaro.Gelukkig heb ik Soury en PcEend als back up.
Komt helemaal goed Coos, ik heb net twee en en half uur herhalingen zitten kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Asperges in dit jaargetijde?? Het is toich niet erg dat ik dat een andere keer doe want ik gaat zo legge.![]()
Nou alles wel?? Nee, want ik zit in dat SS en begrijp er nog steeds geen ruk van.![]()
Wat een dwazen daaro.Gelukkig heb ik Soury en PcEend als back up.
Ik weet niet eens wat voor deuntje het isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 't SST deuntje in m'n hoofd.
wat is het deuntje dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
WJ was er al bang voorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |