Dat moet er toch wel zijn zou je denken?quote:GROOT display icm met internet radio ken ik persoonlijk niet.
Daar kan ik zo 123 eigenlijk niet opkomen. Volgens mij is dit de beste internetradio met wekkerfunctie die ik heb gehoord.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat moet er toch wel zijn zou je denken?
Heb je trouwens wel beter geluid gehoord in andere prijsklasses?
Ik ken wel de Siesta flow zonder internet functie en die klinkt wel aardig, een soort opgevoerde wekker.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:23 schreef vosss het volgende:
Die laatste vind ik niet mooi.
Ik ben nu eens aan het kijken naar de Pure Siesta Flow Internet, DAB en FM wekkerradio.
Iemand bekend met dat ding toevallig? Hoe klinkt ie? Waar kan ik zoiets luisteren?
Dat gaat wel wat lastiger worden dan, die siesta klinkt inderdaad totaal niet zoals je zou verwachten van een apparaat van 100+ euro.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:38 schreef vosss het volgende:
Die Pure Siesta valt al af na het lezen van wat reviews. Het geluid is schijnbaar compleet bagger; iets wat je verwacht bij een wekker van een tientje of 2, maar niet bij 1 van 100 euro plus.
Ik zoek er 1 die qua geluid minimaal vergelijkbaar is met die Tangent Quattro
quote:Deze draagbare multimediaspeler met wifi laat u volop genieten van internet tv en radio. U kunt kiezen uit ruim 1200 voorgeprogrammeerde tv-zenders en maar liefst zo’n 12.000 radiostations.
- 3.5 inch lcd-scherm
- WLAN met IEEE 802.11 b/g
- 2 GB intern geheugen
- SD/SDHC kaartlezer
- mp3-speler
- FM radio
- kalender-, klok- en alarmfuncties
- 2x 2 watt luidspreker
- werkt op stroom en batterijen (exclusief)
- compleet met afstandsbediening
quote:De compacte internetradio van DNT met stereoluidsprekers kan perfect in elke woon- of werkomgeving worden geīntegreerd. Via de grafische interface aan de bovenzijde heeft u toegang tot ca. 30.000 internationale radiozenders.
De vrijwel ongeperkte keuze aan radiozenders biedt voor elke muzieksmaak, stemming en gelegenheid het juiste entertainment, de enige voorwaarde is een WLAN aansluiting.
De zenders kunnen direct worden gekozen door invoer op de radio volgens diverse criteria zoals bv.genre, station of landen. Er kunnen maximaal 5 radiozenders als favoriet worden opgeslagen. Een zoekfunctie, een zendergeschiedenis en de weergave van de lokale radiozenders completeren het aanbod.
De IP Duo beschikt ook over een streamingfunctie d.w.z. de eigen muziekbestanden (in MP3 en WMA formaat) kunnen vanaf de PC via WLAN naar de internetradio worden gezonden. Dankzij de wekfunctie en de sleep-timer kan de dag beginnen en eindigen met muziek van over de hele wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |