Ze was al 18quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er is een minderjarig meisje aangerand door Monopoly en Ezechiel
Ik zat het net te denken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef Ezechielk het volgende:
Ik merk al, ik heb veel artiesten gezien
Wie en kan ik haar ook gaan aanranden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er is een minderjarig meisje aangerand door Monopoly en Ezechiel
Slaapzequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef sharr het volgende:
Ik ga geloof ik slapen, val bijna om (terwijl ik al lig)
Welterusten onz vriendjes en vriendinnetjes
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef sharr het volgende:
Slaap lekker sharrquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef sharr het volgende:
Nee, jij bent zelf minderjarigquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie en kan ik haar ook gaan aanranden?
slaap lekker meis, veel plezier in dromenlandquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef sharr het volgende:
Trustequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef sharr het volgende:
Wat betreft DJ's heb ik ook veel gezien besefte ik mij. Collega had een filmpje over oude hardcore en ik herkende ze allemaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat het net te denken.
Gaaf toch!
Ik was in mn jeugd alleen bezig met houseparty's en mama zijn. Hoop dat Huppelkind ook veel artiesten gaat zien. Hoort er toch wel bij.
Al is hij al goed op weg. Als 10 jarige zonder ouders helemaal naar Duitsland voor een battle
Toch blijft de vraag hetzelfde.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, jij bent zelf minderjarig
Boh ik durf te beweren dat ik het van je "win" als het om dj's en houseparty's gaat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Truste
[..]
Wat betreft DJ's heb ik ook veel gezien besefte ik mij. Collega had een filmpje over oude hardcore en ik herkende ze allemaal
Ik stond met Gizmo, Bozz Fuzz en Bass D tussen de platen te snuffelen in Midtownquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een keer een dagje in Enkhuizen gewerkt een tijdje terug, stond Dano gewoon in de rij
Wat een held. Hij vond het tof dat ik hem herkende, terwijl hij dik voor mijn tijd was
Buzz fuzzquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik stond met Gizmo, Bozz Fuzz en Bass D tussen de platen te snuffelen in Midtown
Gezellig onderonsje gehad toen
Arme jijquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:45 schreef Ezechielk het volgende:
Aids. Teveel nummers die ik nog wil draaien
Que?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat alles van bed gooien en opzoek naar alles wat ze heeft laten pleuren
Mij toch niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat alles van bed gooien en opzoek naar alles wat ze heeft laten pleuren
wou medicijnen slikken. dus 3 potjes open.. liet ik ze omdonderen.. nu 1 pillenfestijn in bedquote:
Feestje bij knetterquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wou medicijnen slikken. dus 3 potjes open.. liet ik ze omdonderen.. nu 1 pillenfestijn in bed
Da's juist makkelijk man!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moet straks nog mijn bed opmaken
Echt zulk klote werk is dat.
Vooral om zo'n deken in de hoes van een 2 persoons te leggen zonder dat hij dubbel gaat etc.
Ik maak mijn bed echt nooit op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vooral om zo'n deken in de hoes van een 2 persoons te leggen zonder dat hij dubbel gaat etc.
Mijn dekbed is ook lastig op te makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Baggy Trousers.quote:
Das eitje!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo gedaan man.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nightboat to cairoquote:
SUPERGABBER!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef Monopoly het volgende:
PILLEN PILLEN PILLEN
DAT IS WAT WE WILLEN
[ afbeelding ]
Nope, dan ga ik ff rokenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:48 schreef Ezechielk het volgende:
Zokunen, ik loop een minuut of 2 a 3 uit. Erg?
Top, thnx!quote:
Ik hou niet van lullen, muziek willen we horen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ez leuk uurtje babe!!
Blij dat ik eindelijk kon luisteren, en nu een headset bestellen jij!!
Ik weet nog wel een goede site
Je moetquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hou niet van lullen, muziek willen we horen!
Deze smaquote:
Laat hem lekker plaatjes draaien, zeker als ie een stem heeft die ook maar een beetje op de mijne lijkt.quote:
Wat is er met mij?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat hem lekker plaatjes draaien, zeker als ie een stem heeft die ook maar een beetje op de mijne lijkt.
Dikke tietenquote:
Ik haat ze atmquote:
Tuurlijkquote:
We love themquote:
quote:
Ik zet hem NU uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mono en ik hebben een leukere in gedachte
Ok. Bedankt voor het luisterenquote:
Je houdt niet meer van mequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ok. Bedankt voor het luisteren
Join the fucking club enzquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb zin om te huilenkut dag vandaag
arme knetter...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik nog wel.quote:
Ach gossie, wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Leuk voor jequote:
Nou zegquote:
Iets met valse belofte enzquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:55 schreef Ezechielk het volgende:
Met een kusje van Mono en mij. De afsluiter.
geen klaagbaak hier dus zal jullie er niet mee lastig vallenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach gossie, wat is er aan de hand?
Dat zit er wel aan te komen. Verder gewoon kutdag gehadquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef Viro het volgende:
Is het vandaag nationale-laten-we-ongesteld-worden-dag ?
Gelukkig had je Ajax nog als hoogtepuntje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zit er wel aan te komen. Verder gewoon kutdag gehad
quote:
Dan ligt het aan jou, ga jij je weer eens ongelukkig voelen. Dan zijn huppel en knetter weer blij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb me juist de hele dag gelukzalig gevoeld
Ik voel me de hele week al topquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan ligt het aan jou, ga jij je weer eens ongelukkig voelen. Dan zijn huppel en knetter weer blij.![]()
Nouquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig had je Ajax nog als hoogtepuntje.
Op mn auw?quote:
Vast nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan ligt het aan jou, ga jij je weer eens ongelukkig voelen. Dan zijn huppel en knetter weer blij.![]()
time to prepare to sail the red seaquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zit er wel aan te komen. Verder gewoon kutdag gehad
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou
[..]
Op mn auw?
[..]
Vast niet
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef Viro het volgende:
[..]
time to prepare to sail the red sea
Er wordt niet gevarenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef Viro het volgende:
[..]
time to prepare to sail the red sea
Naisquote:
gefeliquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
Oeh ik ben de 10.000 posts grens gepasseerd.
Ik heb mn 80.000ste gemistquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
Slaap lekker lieverdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben slapen en mijn bedje opmaken
Tot morgen!
gefeliquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
trustequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben slapen en mijn bedje opmaken
Tot morgen!
Je wacht maar even, dit is mij beloofdquote:
Dank je welquote:
Ik had ook pas laat door dat ik er 10.000 had.quote:
Mooi. Nog ff 2 minuten en ik ga er uit.quote:
Uurtje D&B en hardcore staan ook nog in de planning.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef Viro het volgende:
Huidige dj mag vaker draaien, is lekker om onz radio aan te zetten en lekkere muziek te horen![]()
in 2,5 maanden tijd jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is mijn 13.260 ste post.. valt nog mee dus
Jij moet mee gaan doen met WhatPulsequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is mijn 13.260 ste post.. valt nog mee dus
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uurtje D&B en hardcore staan ook nog in de planning.
Bij jou:quote:
Je hebt er 5398quote:
quote:
quote:geregistreerd op: donderdag 11 februari 2010 @ 15:32
laatste bezoek: 2 seconden geleden.
aantal posts: 5398 (gemiddeld 15 per dag)
met wat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet mee gaan doen met WhatPulse
Nice...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uurtje D&B en hardcore staan ook nog in de planning.
Trustenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
Nou het is 12:00 geweest en 7:00 gaat de wekker weer dus tschuss!
En voor de dames
truste mede surinamerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
En voor de dames
Slaap lekker ukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
En voor de dames
dan moet ik iets downloaden en installeren?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #185
slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
En voor de dames
Morgen dan maarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet ik iets downloaden en installeren?
dat kan ik nu niet
Werk ze babequote:
Dank jequote:
Jij ook alvast weltrustenquote:
Ik ben geen uk jaquote:
En jij ook bedankt en alvast weltrusten.quote:
zal mijn best doen morgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen dan maar
[..]
Werk ze babe
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. ik begin serieus te twijfelen of ik wel of niet naar de meet ga..
Gewoon gaan!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gewoon komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dat zag ik!quote:
gewoon gaan is leuk en wat huppel zegtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Opzij zetten dat gevoel. Zijn de zenuwen maar. Meets zijn leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik weet ook niet waarom ik twijfel. maar heb ineens zoiets van... uhmmmm
Hij was er eerder wel evenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
darcli er niet vanacht trouwens?heb um nog niet gezien
het gaat je lukken ookal weet ik niet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
Nou ik ga morgen eens praten met mijn moeder kijken als ik haar nog kan overtuigen.
ik moet ook wel.. heb al toegezegd en bh zakje enzo... maar tja weeniequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opzij zetten dat gevoel. Zijn de zenuwen maar. Meets zijn leuk
EN IK WIL OOK HEEN VERDOMME !!
Kijk mn sig maarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:12 schreef Viro het volgende:
[..]
gewoon gaan is leuk en wat huppel zegt
Wij missen carli toch altijdquote:
Doe datquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga de pc ff beneden neer zetten denk ik, dan kan ik ook met mijn mic praten tijdens mijn show
neem er de tijd voor, geniet je langer vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik rook er nog 1 en dan ga ik plat denk ik
Dragems belt dat ie je mistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oe telefoon ik ga vrolijk worden![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]mensen die dit ooit of nog steeds grappig vinden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn echt zwaar onderontwikkeldIt's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
Dat dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
mensen die dit ooit of nog steeds grappig vinden..
Zijn echt zwaar onderontwikkeld
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Veel plezier nog met zokunen en mono liefjes!
Ik ga plat
truste epic boobs hupsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga plat
Ja sms ff als je klaar bentquote:
Trustenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga plat
Ga doorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:22 schreef Zokunen het volgende:
Mag dezen muziek door of liever top 40 aids?
ga lekker door, vind het lekkere muziekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:22 schreef Zokunen het volgende:
Mag dezen muziek door of liever top 40 aids?
Nu je het zegt, ik hoor het ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik verstond altijd "you dream of pamalai"
Waarbij ik dan weer moet denken aan Justine Pamalay, hetgeen dit nummer niet bepaald aantrekkelijk maakt:
[ afbeelding ]
Klep houdenquote:
Maar deze hoor je nog te vaak en is niet Japans gezongen. Ik wil kleine Japanse chickies voor me zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Klep houden
Ik doe het zo semi lief voor jou
NEE! ik doe nu 90's dance!quote:
Hoezo die vraag ineensquote:
Jep. zit er helemaal klaar voor.quote:
Baasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep. zit er helemaal klaar voor.
Nog even de patat uit de frituur halen, en ondertussen wat muziek klaar zetten
Niet altijd hoor..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:36 schreef Viro het volgende:
[..]
oh ik dacht laat ik het maar eens proberen, bhzakje is toch altijd geil![]()
hij moest het nummer draaien van mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:39 schreef djkoelkast het volgende:
Weer die jackson![]()
Die zingt opeens Encore une fois?
Ik val ook niet op gekleurde mensen neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik een surinamer ben
Waarom?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik twijfel over de meet
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik val ook niet op gekleurde mensen nee
Hihiquote:
dus toch neuckenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hihi
Ik vind jou ook wel tof hoor
Volgens mij volg ik je niet echtquote:
Nee, want bruine penisquote:
heel weinig geslapen die knetterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Volgens mij volg ik je niet echt
heb je nog geslapen of helemaal niets?quote:
verslapen doordat ik door jou ging slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:44 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
heb je nog geslapen of helemaal niets?
Niksquote:
Hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
verslapen doordat ik door jou ging slapen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:46 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hahamaar je bent weer fit voor een nieuwe nacht?
![]()
Darcliiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:46 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
![]()
Blankquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat staat niet bij mij op het menu, dus je zal moeten kiezen.
Bruin of wit ?
He lekkertjequote:
Carliquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:46 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
![]()
Geylerdquote:
hey liefjenquote:
Ja?quote:
Ezquote:
Chickquote:
Nog andere wensen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij niet vandaag las ik netquote:
Voor jou soberso altijdquote:
Ik voel mij vereerd!quote:
Das andersquote:
Laters baas!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga slapen, trusten allemaal
Dames niet kibbelen, er is genoeg voor allemaalquote:
Delenquote:
slaap lekker!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
trustequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dan ga ik filmenquote:
Mooiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
D&B , Goa misschien en een zooitje hardcore/hardstyle
FF flink beuken dus
Jij moet meedoen, niet filmenquote:
Wie filmt er dan? Moet worden vastgelegd!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:53 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jij moet meedoen, niet filmen
wat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef Viro het volgende:
eerst sharr toen merel nu knetter en bhzakje tegelijk
Ik offer me wel op!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Wie filmt er dan? Moet worden vastgelegd!!
op statiefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Je vrouw?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Mono was eerder, eerlijk is eerlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |