Ze was al 18quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er is een minderjarig meisje aangerand door Monopoly en Ezechiel
Ik zat het net te denken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef Ezechielk het volgende:
Ik merk al, ik heb veel artiesten gezien
Wie en kan ik haar ook gaan aanranden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er is een minderjarig meisje aangerand door Monopoly en Ezechiel
Slaapzequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef sharr het volgende:
Ik ga geloof ik slapen, val bijna om (terwijl ik al lig)
Welterusten onz vriendjes en vriendinnetjes
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef sharr het volgende:
Slaap lekker sharrquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef sharr het volgende:
Nee, jij bent zelf minderjarigquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie en kan ik haar ook gaan aanranden?
slaap lekker meis, veel plezier in dromenlandquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef sharr het volgende:
Trustequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef sharr het volgende:
Wat betreft DJ's heb ik ook veel gezien besefte ik mij. Collega had een filmpje over oude hardcore en ik herkende ze allemaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat het net te denken.
Gaaf toch!
Ik was in mn jeugd alleen bezig met houseparty's en mama zijn. Hoop dat Huppelkind ook veel artiesten gaat zien. Hoort er toch wel bij.
Al is hij al goed op weg. Als 10 jarige zonder ouders helemaal naar Duitsland voor een battle
Toch blijft de vraag hetzelfde.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, jij bent zelf minderjarig
Boh ik durf te beweren dat ik het van je "win" als het om dj's en houseparty's gaat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Truste
[..]
Wat betreft DJ's heb ik ook veel gezien besefte ik mij. Collega had een filmpje over oude hardcore en ik herkende ze allemaal
Ik stond met Gizmo, Bozz Fuzz en Bass D tussen de platen te snuffelen in Midtownquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een keer een dagje in Enkhuizen gewerkt een tijdje terug, stond Dano gewoon in de rij
Wat een held. Hij vond het tof dat ik hem herkende, terwijl hij dik voor mijn tijd was
Buzz fuzzquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik stond met Gizmo, Bozz Fuzz en Bass D tussen de platen te snuffelen in Midtown
Gezellig onderonsje gehad toen
Arme jijquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:45 schreef Ezechielk het volgende:
Aids. Teveel nummers die ik nog wil draaien
Que?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat alles van bed gooien en opzoek naar alles wat ze heeft laten pleuren
Mij toch niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat alles van bed gooien en opzoek naar alles wat ze heeft laten pleuren
wou medicijnen slikken. dus 3 potjes open.. liet ik ze omdonderen.. nu 1 pillenfestijn in bedquote:
Feestje bij knetterquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wou medicijnen slikken. dus 3 potjes open.. liet ik ze omdonderen.. nu 1 pillenfestijn in bed
Da's juist makkelijk man!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moet straks nog mijn bed opmaken
Echt zulk klote werk is dat.
Vooral om zo'n deken in de hoes van een 2 persoons te leggen zonder dat hij dubbel gaat etc.
Ik maak mijn bed echt nooit op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vooral om zo'n deken in de hoes van een 2 persoons te leggen zonder dat hij dubbel gaat etc.
Mijn dekbed is ook lastig op te makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Baggy Trousers.quote:
Das eitje!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo gedaan man.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nightboat to cairoquote:
SUPERGABBER!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef Monopoly het volgende:
PILLEN PILLEN PILLEN
DAT IS WAT WE WILLEN
[ afbeelding ]
Nope, dan ga ik ff rokenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:48 schreef Ezechielk het volgende:
Zokunen, ik loop een minuut of 2 a 3 uit. Erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |