Blijf er dan afquote:
ja sorryquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Blijf er dan af
ik wilde hem
Ik had een veel briljantere TT
ik wilde Q dr spampost ff onderbrekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
MM post 'zeg!' om juist niet de lapo te hebben?
Tukkietijd hier!![]()
Ohquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde Q dr spampost ff onderbreken
pimp je poesquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef ElisaB het volgende:
Ik zie net glimmertjes voor op je poes. Wat moet je dáár in hemelsnaam mee
Sorry; ik snap het niet
ik ben ook best lief heurquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
Lief van je dat je die laarzen voor oh-oh hebt gehaald trouwens MM!
En dan? Dat het prikt in je broekje, prikt in de juwelen van je man of je lief zich erin verslikt. Why should youquote:
geen ideequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan? Dat het prikt in je broekje, prikt in de juwelen van je man of je lief zich erin verslikt. Why should you![]()
![]()
ja ik was er ook nogal van onder de indrukquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan? Dat het prikt in je broekje, prikt in de juwelen van je man of je lief zich erin verslikt. Why should you![]()
![]()
Ik niet in elk gevalquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:49 schreef Nonneke het volgende:
geen idee![]()
ben daar niet hip genoeg voor vrees ik
voor de moooiquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef ElisaB het volgende:
Ik zie net glimmertjes voor op je poes. Wat moet je dáár in hemelsnaam mee
Sorry; ik snap het niet
Ja maar lieve schat: voor wie en wanneer? Het prikt in je broekje (en niemand ziet het), het zit in de weg bij de daad (dus dan moet je het er eerst afpulken) of het komt los bij de daad. En wat als er dan eentje naar binnenschiet? Tuurlijk, die krijg je er wel weer uitgefrot, maar dat gaat pijn doen heurquote:
Misschien zijn ze wel eetbaar...Lol..Leuk voor je vullingen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja maar lieve schat: voor wie en wanneer? Het prikt in je broekje (en niemand ziet het), het zit in de weg bij de daad (dus dan moet je het er eerst afpulken) of het komt los bij de daad. En wat als er dan eentje naar binnenschiet? Tuurlijk, die krijg je er wel weer uitgefrot, maar dat gaat pijn doen heur
Mijn nachtrust, wat doe jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:04 schreef vamperotica het volgende:
Misschien zijn ze wel eetbaar...Lol..Leuk voor je vullingen!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef Oognip het volgende:
Vandaag een man bij mij op de afdeling die vandaag is opgegeven. Die gaat morgen naar huis, als hij het tenminste nog haalt. Hij heeft zo'n ontzettend lieve vrouw die hem zoveel mogelijk nog zelf verzorgt met heel veel liefdeHele tijd hand vasthouden en lief aaien. Die zag ik nu dus in tranen en dat is echt wel heftig.
En een vrouw die haar bloedsuikers te laag had en niet meer wakker gemaakt kon worden. Heel raar was dat ook.
Dat was me het dagje wel.
Lieverd, dat is ook heftig om voor je kiezen te krijgen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef Oognip het volgende:
Vandaag een man bij mij op de afdeling die vandaag is opgegeven. Die gaat morgen naar huis, als hij het tenminste nog haalt. Hij heeft zo'n ontzettend lieve vrouw die hem zoveel mogelijk nog zelf verzorgt met heel veel liefdeHele tijd hand vasthouden en lief aaien. Die zag ik nu dus in tranen en dat is echt wel heftig.
En een vrouw die haar bloedsuikers te laag had en niet meer wakker gemaakt kon worden. Heel raar was dat ook.
Ik loop stage op een soort van verpleeghuisafdeling. Het is een tussenafdeling waar mensen liggen die medisch uitbehandeld zijn maar nog moeten revalideren en nog niet naar huis kunnen of wachten op een plekje in een verpleeghuis. Normaal gesproken is het dus zo dat de mensen op deze afdeling alleen maar beter worden en dat vind ik ook het leuke van deze afdeling. Maar ja dit hoort er ook bij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
wat doe je precies voor werk oognip? of waar (ziekenhuis, bejaardenhuis? ) klinkt heftig idd
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik loop stage op een soort van verpleeghuisafdeling. Het is een tussenafdeling waar mensen liggen die medisch uitbehandeld zijn maar nog moeten revalideren en nog niet naar huis kunnen of wachten op een plekje in een verpleeghuis. Normaal gesproken is het dus zo dat de mensen op deze afdeling alleen maar beter worden en dat vind ik ook het leuke van deze afdeling. Maar ja dit hoort er ook bij.
Ook uit bed gevallen?quote:
Neuh, bruut gewekt door een wekker. Moet zo naar het zkh voor laatste onderzoekjes en intake. Moet nuchter blijven, dus geenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ook uit bed gevallen?Ben je al zenuwachtig voor maandag?
Veel plezier.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:41 schreef ferrari_rood het volgende:
@ing omdat mijn HA op vrijdag gesloten is.
dus dat wordt maandag heb nog van die mvm flessen staan denk dat het daar ook wel in mag
zo naar de 9mnd beurs en hhb tot vanavond als ik dan nog leef
Veel plezier en doe rustig aan!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:41 schreef ferrari_rood het volgende:
dus dat wordt maandag heb nog van die mvm flessen staan denk dat het daar ook wel in mag
Poeh hey. Dat was heavy shit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef Oognip het volgende:
Succesquote:
Je kan toch even de vervanger contacten? Harstikke slecht om er lang mee door te lopen joh.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Zit er al 2 uurtjes hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:54 schreef Rewimo het volgende:
Nou, dan ga ik maar werken. Iemand moet zich opofferen tenslotte
Nou zit ik te tobben. Wat is het?quote:
Dung!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou zit ik te tobben. Wat is het?
Because they taste funny.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:55 schreef nokwanda het volgende:
nouhou..... vertel daahaaaan...... F5F5F5F5
quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe daar een potje zout bij. NokManda zit hier op de achtergrond: nou nou nou nou???????
En bij het antwoord:![]()
Omdat je een breaker hebt gedeeld met Baloe? Je moet zo'n ding ook niet breken. Die zakjes zijn niet uit elkaar te trekken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:08 schreef Qwea het volgende:
Baloe en ik hebben een breaker gedeeld
En ik heb vette spierpijn in mijn armen!
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat je een breaker hebt gedeeld met Baloe? Je moet zo'n ding ook niet breken. Die zakjes zijn niet uit elkaar te trekken.
Maar, ben jij thuis of te werk?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:13 schreef Greys het volgende:
Heeft Cat zichzelf inmiddels al tussen de graaiende gillende wieven geworpen?
Vanmorgen moesten we de vlag zoeken, want de buren gaan trouwen vandaag. S had die vlag in de schuur echter zó ingebouwd (motorblok van de kever ervoor enzo) dat we er amper bij konden. Toen hij van de schuur terugliep naar het huis kreeg hij nog een rozentak met doorns in zijn gezicht en daarna vertrok hij naar zijn werk met de achterdeursleutels nog in zijn zak.
Dus die deur zit nu alleen op een knipjeHoera voor vrijdagochtenden!
![]()
Dus vanavond niet lekker vrijdagavond-niksen, maar burenbruiloft. Moet me nog even opladen
Er is niemand thuis.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, ben jij thuis of te werk?
Want als je thuis bent kun je die achterdeur toch open doen
Dat is engquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is niemand thuis.
Maar S wil altijd wel heel graag dat de deuren gewoon echt op slot zijn. En dat is nu dus niet zo, want ik kon niet afsluiten toen ik weg ging omdat hij de sleutels nog in zijn zak had
Maar we schijnen reservesleutels te hebben, dus die ga ik in de pauze even zoeken.
Maar, je huisdeur zit dus wel op de klem?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is niemand thuis.
Maar S wil altijd wel heel graag dat de deuren gewoon echt op slot zijn. En dat is nu dus niet zo, want ik kon niet afsluiten toen ik weg ging omdat hij de sleutels nog in zijn zak had
Maar we schijnen reservesleutels te hebben, dus die ga ik in de pauze even zoeken.
Oei.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn droogrek is gister n beetje gesneuvelddus mn was hangt nu overal en nergens door mn kamer te drogen zo maar ff n nieuwe scoren wn dan n beetje schoonmaken voordat de ouders komen
Nee een staand rekjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oei.
Had je zo een deurhangding?
Je ouders zullen wel in een hotel slapen of allemaal gezellig op jouw kamer?
Wanneer heb je vakantie?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Bijna vakantie![]()
oh oh, knapt 't al wat op?
Nee. Niet echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Bijna vakantie![]()
oh oh, knapt 't al wat op?
Lijkt me dat het dan toch wel wat beter moet worden, als je je tenminste ook braaf aan de regels houdt van rust enzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee. Niet echt![]()
Is dat normaal?
Ik ben al drie weken en een dag thuis![]()
Zo lang heb ik zelfs nog nooit vakantie gehad sinds ik werk
Vraag maar es aan je HA of ie dat ook zou zeggen als het om z'n eigen assistente zou gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:01 schreef oh-oh het volgende:
Maar de HA vindt dat ik het minstens 4 weken aan moet kijken en die zijn donderdag pas om
Ik krijg alleen de assistente te sprekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vraag maar es aan je HA of ie dat ook zou zeggen als het om z'n eigen assistente zou gaan
Oh ze zijn met het OV?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Ouders zijn bij eindhoven, al 4 uur in de trein![]()
Dan zou ik toch es een afspraak maken voor volgende weekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik krijg alleen de assistente te spreken
Ja maar dat vinden ze niet nodig, ze schrijven gewoon telkens nieuwe diclo voorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch es een afspraak maken voor volgende week
achjaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ze zijn met het OV?
Dan is dat hotel idd niet zo handig!
Lopen is echt een takke endquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
achjaze pakken de bus wel of gaan lopen
Oh nou, dan lopen ze toch lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zei ik ook al maar ze zijn koppig
Dan ben je het daar zelf ook mee eens, anders ging je er wel tegen inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar dat vinden ze niet nodig, ze schrijven gewoon telkens nieuwe diclo voor
dat zei ik ook, ze zouden bellen als ze in centrum waren dus ik heb nog wel ff (ze gaan eerst inchecken nml)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou, dan lopen ze toch lekker![]()
Vanuit bij jou naar daar zijn ze echt wel ff onderweg![]()
En dat is niet zo een leuke route als naar mij toe
Naja ik denk dat ze het wel zal weten, weet ik veel, ik ben nooit ziekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan ben je het daar zelf ook mee eens, anders ging je er wel tegen in
Oh ja dan heb je nog wel uren, zeker als ze heen en weer gaan lopen van het station naar het hotelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zei ik ook, ze zouden bellen als ze in centrum waren dus ik heb nog wel ff (ze gaan eerst inchecken nml)
Enjoy, ik zeg Hemaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga me eens verdiepen in de wereld van de wasdroogrekken![]()
Psies, ligt naast elkaar en is even ver weg beidenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja hema en blokker beiden ff kijken en dan bij 1 van de twee 1 kopen. verder is hier ook niet echt n winkel in het centrum die t zou hebben en hoef echt geen ding van 5 tientjes
Oh wacht, zit dr op de Boschstraat niet ergens een kringloop?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja ook goed plan (ja ben er nog, ff wat downloads aanslingeren)
actionquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga me eens verdiepen in de wereld van de wasdroogrekken![]()
Check!quote:
Das te ver, mss kunnen dr ouders dr een oppikken dan, die komen dr wel langs op weg naar hun verweghotelquote:
hell yeah, ken je die scene uit de Lion King dat al die wildebeesten dat dal instormen ? Zo was het station ook een beetjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Nonnepon![]()
Je hebt t overleefd![]()
Je hebt zeker geen Dikkie Dik Bog Shopper voor mij meegepikt he
Goddank ken ik Lion King nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hell yeah, ken je die scene uit de Lion King dat al die wildebeesten dat dal instormen ? Zo was het station ook een beetje![]()
Ehm nee ?sms f_r die is er nu of cat
Nu verwar ik je niet meer met f_rquote:
Beter dusquote:
Ik weets, ik weets.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beter dus![]()
We willen het je niet te moeilijk maken mopje
de eerste 30sec zo'n beetje, de trolly's afgeladen met bigshoppers moet je er maar even bij denkenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weets, ik weets.
Eigenlijk had ik MM er nog "Snol" tussen moeten laten pleuren![]()
Aw en jij was dat arme leeuwtje?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
de eerste 30sec zo'n beetje, de trolly's afgeladen met bigshoppers moet je er maar even bij denken
Dat ook ja, duurde allemaal een beetje lang met die bloederige sneeuwquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
de eerste 30sec zo'n beetje, de trolly's afgeladen met bigshoppers moet je er maar even bij denken
Hij was een bietje ongesteld heaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ook ja, duurde allemaal een beetje lang met die bloederige sneeuw
Jezus fuck, heeft die gast geen humor of zo?quote:
Naja, eigen schuld dikke bult eigenlijk heaquote:
quote:
mja eigenlijk wel hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, eigen schuld dikke bult eigenlijk hea![]()
Geefniehoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Hij was een bietje ongesteld hea![]()
Met bonken en slierten en alles![]()
Sorry Rewimo
Ik vond het zelf nog niet eens zo een ramp maar Qwea kon dr niet mee leven geloof ikquote:
Zeg maar sorry tegen jezelf, jij moest dr heenquote:
Er was nog iemand die je met f_r verwarde telkensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond het zelf nog niet eens zo een ramp maar Qwea kon dr niet mee leven geloof ik
Ja kijk, dat moeten we nie hebben nie heaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er was nog iemand die je met f_r verwarde telkens
Ow, naja, je hebt dr eenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
wasdroogrek gescoord bij blokker,. wibra en hema hadden alleen hangdingen
gedaan, van de stoelen, van de wasmand, van de haakjes aan de kast alle natte was gehaald en er opgehangenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow, naja, je hebt dr een![]()
Hang op die was
Krijg je die als student ook?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ahd net post van de Nederlandse orde van advocaten, het vademecum 2011 alleen zat er geen factuur bij, zal nog wel komen
nee heb m aangevraagd per mail vanwege een vak ik volg, moet ik de gedragsregels ed bij de hand hebben maar in deze staan geen gegevens meer van advocaten enzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Krijg je die als student ook?
Ik gebruik nog steeds die van 2009 op kantoor, de nieuwe zijn steeds verdwenen als ik dr een wil, zo handig![]()
Maar ik schrijf dr altijd allemaal 06 nummers in en zo, dus tis ook wel een gedoe om dat elk jaar allemaal over te schrijven, ik bel al die sappies op hun 06
Heeft te maken met flauwe naamgrapjes die kinderen maken.quote:
Pimquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:42 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft te maken met flauwe naamgrapjes die kinderen maken.
Ik heet 'Pet'
Oh ja, je hebt deel 1 en deel 2, deel 2 is het deel met de gegevens geloof ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee heb m aangevraagd per mail vanwege een vak ik volg, moet ik de gedragsregels ed bij de hand hebben maar in deze staan geen gegevens meer van advocaten enzo
dat is dus per 2011 veranderd, deel 1 en 2 in 1 boekje en dan een website alleadvocaten.nl ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt deel 1 en deel 2, deel 2 is het deel met de gegevens geloof ik![]()
Dat deel met de gedragsregels had ik ook nog wel voor je kunnen roggelen doos, die gebruikt bij ons niemand geloof ik
Ow ja de website.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is dus per 2011 veranderd, deel 1 en 2 in 1 boekje en dan een website alleadvocaten.nl ofzo
en ach nu heb ik de meest recente en wachten op de factuur
Niet!quote:
Hier is het 'Pimmie' of 'Pimtje'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet!
Toen ik studeerde kende ik een heeeeeeeele lange Pim, die was zo leuk![]()
Ok, we noemden m wel allemaal Pimmetje
zemelen! Daar kon ik niet opkomen! Tnx!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef Rewimo het volgende:
Een washandje met havermout of zemelen vullen en in het badwater doen. Mentholpoeder halen bij de apotheek.
En beterschap voor het slachtoffer!
Waarom deed je gisteren niet boodschappen dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
En ik heb het verdiend want boodschappendoen op vrijdagmiddag is een hel , kinderen, bejaarden, noem maar op
Tja, je moet toch iets doen om al dat leed te verzachten?quote:
Normaal ga ik 's avonds maar nu ga ik als de diclo optimaal werkt, en dat is niet tussen 19.00 en 20.00quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom deed je gisteren niet boodschappen dan?
Is dat zo Almachtige Pim Kabouter?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, je moet toch iets doen om al dat leed te verzachten?
Geen film, wil niet stappen, geen bad, moe...quote:
Wil je hier es naar kijken please?quote:
quote:
Ja, dat had ik je wel kunnen vertellenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Getverdemme wat een gore zure koekjes![]()
![]()
Thank the Lord voor die wandelende kliko's hier
Eerst ff afkijken please.quote:
Dat zijn alle Miranda's.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Die BBC reporter moeten ze afschieten trouwens, wat een lelijk wijf
Oh ik heb dr niet eens op gelet hoe ze heetquote:
Maar het mág toch wel, hoop ik?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik heb dr niet eens op gelet hoe ze heet![]()
Maar jij hoefde t niet te kijken hoor
Eten Kaas-uienpizza bestellenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Qwea het volgende:
Ik ben toe aan ontspanning. Iets voor mezelf / onszelf.
Ik heb maar gevraagd of we uit eten gaan (again) en eigenlijk weet ik het antwoord al
En in de bios draait geen leuke film, ik heb geen bad, ik wil niet stappen want ik ben moe en voor de rest weet ik het niet
But of course, I want to spread the gospel of Polly Jeanquote:
Toen ze begon te praten dacht ik al 'oh, een kunstenares'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Eerst ff afkijken please.
Ze praat alleen al prachtig vind ik
Of gewoon lekker mijn doos likken als Lassiequote:
Wat een aso's om dat op een vrijdag te plannen, boycotten die hapquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef Greys het volgende:
Ik ga straks maar Chinees halen ofzo, want vanavond die bruiloft
Dus ipv mooie muziekjes zie ik vooral veel polonaises ben ik bang.
Ze praat als Joanna Lumly als ze niet acteert, en die kan ook heel mooi tekenenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef APK het volgende:
[..]
Toen ze begon te praten dacht ik al 'oh, een kunstenares'
Lumley heeft zelfspot, maar dat zie ik niet zo snel bij PJ. Die neemt zichzelf wel heel erg serieus volgens mij...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Ze praat als Joanna Lumly als ze niet acteert, en die kan ook heel mooi tekenen
Ik denk dat meneer gaat flippen, want groentequote:
Waarom? Zo'n bruiloft is ideaal om je helemaal klem te zuipenquote:
Jaaaaaaaaaa heerlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef APK het volgende:
En euh, oh-oh...
Ik word een beetje depri van Polly.
En je kunt letterlijk naar huis kruipen als het bij de buren isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef Qwea het volgende:
Waarom? Zo'n bruiloft is ideaal om je helemaal klem te zuipen
Aaah joh, bel je een taxi of je loopt een stukje om te ontnuchterenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef APK het volgende:
[..]
En je kunt letterlijk naar huis kruipen als het bij de buren is![]()
Of zou het in het dorpshuis zijn?
And so you should!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee dat is niet zo, ze heeft ook humor en ze is eigenlijk echt heel erg verlegenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef APK het volgende:
[..]
Lumley heeft zelfspot, maar dat zie ik niet zo snel bij PJ. Die neemt zichzelf wel heel erg serieus volgens mij...
Volgens mij heeft dat maffe wijf minstens 20 zelfmoorden op haar gewetenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaaaaaa heerlijk![]()
Maar ze is zo prachtig integer vind ik![]()
Mijn lievelings nummer van haar is echt geweldig.
Het heet Joy.
Joy was her name
A life un-wed
Thirty years old
Never danced a step
She would have left these red hills far behind if not for her condition
'Would have left these red hills long ago if not for my condition'
Pitiful Joy
She looked away
Into a hollow sky
Came face to face
With her own innocence surrounding her until it never was a question
Innocence so suffocating, now she cannot move, no question
No hope for Joy
No hope or faith
She wanted to go blind
Wanted hope to stay
'I've been believing in nothing since I was born, it never was a question.'
En hoe ze dan vanuit haar tenen NO HOPE FOR JOY gilt
Ze vieren hun bruiloft niet thuisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef APK het volgende:
[..]
En je kunt letterlijk naar huis kruipen als het bij de buren is![]()
Of zou het in het dorpshuis zijn?
Nee joh, als ik die nummers hoor dan ben ik altijd weer heel blij met mezelfquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:05 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat maffe wijf minstens 20 zelfmoorden op haar geweten
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
And so you should!
Zonder iemand voor de schenen te willen schoppen, maar...Ooh dat lijkt me een geweldige bruiloft! Can I come? Stomdronken "GODVERDOMME MIJN TIETEN ZIJN TE KLEIN" roepen terwijl je je shirt omhoog doet en "GODVERDOMME IK MOET NODIG EEN ABORTUS" Schreeuwen ernaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Oh godogodogod.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze vieren hun bruiloft niet thuis
Het is in een zaaltje. Twee dorpen verderop, want dit durp hééft geen zaaltje
Omfgquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh, ze kan ook gewoon zeggen dat ze ziek is nuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh godogodogod.
Je kan een migraine aanval veinzen na een uur
Maar als ze heel erg gereformeerd zijn mochten ze toch eigenlijk niet al samenwonen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
Nee, dat is dus ook echt al heel watquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef APK het volgende:
[..]
Maar als ze heel erg gereformeerd zijn mochten ze toch eigenlijk niet al samenwonen?
Oh ja, dat klinkt echt als moiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dat lijkt me een geweldige bruiloft! Can I come? Stomdronken "GODVERDOMME MIJN TIETEN ZIJN TE KLEIN" roepen terwijl je je shirt omhoog doet en "GODVERDOMME IK MOET NODIG EEN ABORTUS" Schreeuwen erna![]()
De meeste gereformeerde zijn zo schijnheilig als de pest hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef APK het volgende:
[..]
Maar als ze heel erg gereformeerd zijn mochten ze toch eigenlijk niet al samenwonen?
Had je zo'n gay regenboogvlag op moeten hangenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat is dus ook echt al heel wat
(Zij vallen zelf echt heel erg mee hoor, zijn heel tof zelfs. Toen ze me gister vroeg of ik net als de rest van de buren vandaag de vlag wilde uithangen voor hun huwelijk zei ze 'Heineken vlag ook goed!')
Is dat iets bleiswijks? De vlag uithangen omdat iemand gaat trouwen? Heb je al een kaart gekocht? "Sterkte in deze moeilijke periode?"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat is dus ook echt al heel wat
(Zij vallen zelf echt heel erg mee hoor, zijn heel tof zelfs. Toen ze me gister vroeg of ik net als de rest van de buren vandaag de vlag wilde uithangen voor hun huwelijk zei ze 'Heineken vlag ook goed!')
Niet in het openbaar volgens mij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
De meeste gereformeerde zijn zo schijnheilig als de pest hoor
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Als Greys dat roept gelooft niemand dat van die tetten
Nee, wel iets durps denk ik. Want mijn ouders wonen meer richting jou en die doen dat ook gewoonquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat iets bleiswijks? De vlag uithangen omdat iemand gaat trouwen? Heb je al een kaart gekocht? "Sterkte in deze moeilijke periode?"!!!
Ik weet hetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:14 schreef Rewimo het volgende:
Sterkte vanavond, Greys
Q, die vent van jou is echt ergDie van mij eet ook lang niet alles maar hij kookt tenminste wel
En lang niet altijd gekookte aardappelen zelfs. Hij houdt alleen niet erg van puree, dat vind ik dan weer jammer, ik wel namelijk.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]Zouden ze bij jou ook niet geloven.
[..]
Nee, wel iets durps denk ik. Want mijn ouders wonen meer richting jou en die doen dat ook gewoon
ja! hier ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:15 schreef Rewimo het volgende:
Hier maken ze van die bogen met papieren rozen, en dan versieren ze ook gelijk je hele heg maar mee.
Gelukkig wist zowat niemand dat we gingen trouwen, dus wij hadden dat niet
Nah, dat zeg ik... ik lust het wel, maar niet dag in dag uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Gekookte aardappelen
![]()
Die lust ik enkel en alleen in de hutspot
Je koopt altijd krieltjes?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:18 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik in de bijna 6 jaar dat ik hier woon nooit één aardappel geschild heb
Ze haat mij en wil dat ik zelfmoord pleegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
APK ik heb echt een gruwelijke live versie van Joy gevonden, die wil je vast niet horen hea
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Als ik wel es een zak aardappelen koop dan liggen ze altijd maanden uit te schieten en dan passen ze uiteindelijk niet eens meer in de kliko met al die scheuten en dan moet ik ze weer stiekem 's nachts allemaal in het gemeenteplantsoen beneden kwakken vanaf het balkon![]()
Ik snap nog steeds niet dat daar geen aardappelplantage groeit inmiddels
Ik eet bijna nooit aardappels eigenlijk. Zeker gekookte aardappels vind ik niet te etenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik maak ook altijd zelf gebakken aardappels, maar dat hoef ik ook niet elke dag. Net zo min als dat ik pasta ofzo elke dag zou moeten.
Een béétje afwisseling is toch niet autistisch?!toch?
Heus nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ze haat mij en wil dat ik zelfmoord pleeg
Pics van je zelfmoord!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ze haat mij en wil dat ik zelfmoord pleeg
Jezus fuck, jij bent toch niet degene die alleen maar aardappelen wil vreten of wel dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
En oh-oh, als je nou gaat zeggen dat het wel autistisch is, kak ik in een flop en gaat ie op de bus
"Look Nick, all our flowers are dead. Muhahahahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Heus niet![]()
Gek genoeg was de periode dat ze een setje was met Nick Cave haar vrolijkste periode
Zie, ik wist wel dat wij elkaar zouden begrijpenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck, jij bent toch niet degene die alleen maar aardappelen wil vreten of wel dan?
Ik had die twee wel es vrolijk thuis aan tafel willen zien zitten jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
"Look Nick, all our flowers are dead. Muhahahaha"
Helleu!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:21 schreef Mama_Mia het volgende:
* Mama_Mia komt ook eens binnenvallen
Hoi
Haiquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:30 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Haiik dacht laat ik hier ook maar eens posten, aangezien ik regelmatig in F&F zit
Haha het gaat inderdaad snel merk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk!
En laat je niet afschrikken door de snelheid soms, het gaat met vlagen.
En ook niet denken als men niet meteen reageert op een post dat je genegeerd wordt, da's ook de snelheid enzo en mensen die elkaar soms al 'kennen'.
Gewoon doorzetten en aandacht opeisen voor jezelf!
Zegt onze grootste aandachtssletquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:32 schreef Greys het volgende:
.
Gewoon doorzetten en aandacht opeisen voor jezelf!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef Qwea het volgende:
Klere, ik ben ook echt een autist gewoon
Jezus de fuck, die hadden we ook nog jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei heul niks![]()
Ik zeg witte tabjes
En een warmquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef APK het volgende:
[..]
In de lengte voor het beste resultaat
Bij gebrek aan bad hou je ze maar in een wasbak met heet water, of ga je onder een hete douche staanquote:
Ben je trots op me?quote:
Goed idee!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij gebrek aan bad hou je ze maar in een wasbak met heet water, of ga je onder een hete douche staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |