Waarom ben jij er van overtuigd dat die jongen niet naief is of zo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik snap er geen HOL van dat zoveel mensen echt schijnen te geloven dat dit allemaal geheim was.
En jahahaaa áls dat écht zo was, dan is het enorm zielig voor de vriendin en de ouders, echt héél zielig en we leven met ze mee want oe we zijn echt wel empathisch hier.
DIE progamma is heel erg populair?..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef Weka het volgende:
Waarom denken ze dat die programma zo populair is?
Idd jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:20 schreef Razor21 het volgende:
Ze praat als de Nederlandse stem van Pipi Langkous.
Haha wooow, excuses daarvoor. Ik ben moe, het is niet dat ik zo praat hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
DIE progamma is heel erg populair?..
Zucht..
Ik zou mijn kind dan per ongeluk van het dak laten vallen..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
Maar als ik een paar lui hier zo lees, zoyuden die gewoon blij zijn met de carrierekeus van hun kroost als zoonlief of dochterlief tegen ze zou zeggen: "Hoi mam/pap, ik ben een hoer. Ben je nu trots op me? "
Schei toch uit.. je kan ook doorschieten!
Ja dan zou ik nog steeds trots op mijn zoon zijn!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
Maar als ik een paar lui hier zo lees, zoyuden die gewoon blij zijn met de carrierekeus van hun kroost als zoonlief of dochterlief tegen ze zou zeggen: "Hoi mam/pap, ik ben een hoer. Ben je nu trots op me? "
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef Weka het volgende:
Waarom denken ze dat dit programma zo populair is?
Ze zouden het zelfs prima vinden als ze er op deze manier mee werden geconfronteerd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
Die gaat van een koude kermis thuiskomen....quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef Monsterig het volgende:
het is een hype! jongeren kijken, iedereen volgens guido
Gelukkig maarquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Ik zou mijn kind dan per ongeluk van het dak laten vallen..
heb geen kinderen dat scheelt..
Kekke snol net als mamsquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |