Totaal niks mis mee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Soberso mannen met (half) lang haar
welke groene map?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze hadden het over de groene map
Hij postte veel in EXA vorig jaar met zijn havo examen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik druk me misschien wel een beetje ongelukkig uit, maar je kent internet toch. En er zijn vast nog wel wat fora die aardig fanatiek zijn
De map die jurien had. heeft hij zijn hints en alles ingeschreven, en die kon hij aan iemand na laten als hij er uit ging..quote:
Blijkbaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:44 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tis druk vanaaf in dat kamertje ?
half half, heb meer zitten lachen om de topics hier eerlijk gezegdquote:
Oh ik dacht al dat ik iets gemist hadquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen ideeDaarom ben ik daar benieuwd naar
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:44 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
De map die jurien had. heeft hij zijn hints en alles ingeschreven, en die kon hij aan iemand na laten als hij er uit ging..
Na drie maanden zit ie in FHFquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, never mind, het enige wat ik dus hoop is dat zijn ouders het al wisten voor dit programma begon.
thankx, ik dacht dat het weer iets met guido te maken had en zijn account hier op fokquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:44 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
De map die jurien had. heeft hij zijn hints en alles ingeschreven, en die kon hij aan iemand na laten als hij er uit ging..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |