Ja nee, dat doe ik niet hoor. Zie je, ik heb nog een lange weg te gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
wil iemand even iets heel gemeens tegen me zeggen? misschien moet ik ervan huilen, en dat zou wel behoorlijk opluchten heb ik t idee
Zeg je nou dat mijn geheugen me in de steek laat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij dat er van wil maken...
Kan er niet tegen als een vrouw huilt, sorryquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
wil iemand even iets heel gemeens tegen me zeggen? misschien moet ik ervan huilen, en dat zou wel behoorlijk opluchten heb ik t idee
ja hallo als ik hier achter mn pc jank, merk jij daar toch niks vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan er niet tegen als een vrouw huilt, sorry
Jawel, want ik weet het nuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hallo als ik hier achter mn pc jank, merk jij daar toch niks van
marlies dekkers is lelijk en friesland is kut!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Laat maar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat mijn geheugen me in de steek laat?
ik was niet helemaal nuchter toen, maar dat weet ik nog wel.
jij was toen trouwens ook niet nuchter
t werkt nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
marlies dekkers is lelijk en friesland is kut!
* littledrummergirl rent weer hard weg
gelukkigquote:
Oeh, ook naar de kroeg geweest?quote:
Ik ben naar een ouderwetse 'dorpskroeg' geweest, die deze maand haar 2e lustrum viertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik zie net dat ik een cover heb gehaald op de website van die kroegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben naar een ouderwetse 'dorpskroeg' geweest, die deze maand haar 2e lustrum viert
Ah feest dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben naar een ouderwetse 'dorpskroeg' geweest, die deze maand haar 2e lustrum viert
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:14 schreef PeuRac het volgende:
wtf, kijk je op facebook, staat Airwin ineens bij je friend suggesties
Oh dearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Komende week is mn laatste week in Utrecht, dus ik geniet er nog even lekker vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah feest dus
Al een tijdje niet uit geweest eerlijk gezegd, ga eerder naar vrienden
[..]
Oh dear![]()
Ah, achterhoek dan he. Kan me voorstellenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Komende week is mn laatste week in Utrecht, dus ik geniet er nog even lekker van
Ja, lekker naar de Radstakequote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, achterhoek dan he. Kan me voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |