Nooit eerder voorgekomen, iets als dit. Ze is altijd heel meegaand. Op mijn werk heb ik gelukkig de afspraak dat ik, mocht er iets zijn met de oppas - ze kan ook eens ziek worden -, hem meeneem zodat er iig iemand is op de werkvloer, en dat ik dan vanaf het werk vervanging regel. Hoef ik me niet ziek te melden, en hij kan wel drie uurtjes met me mee daarheen. Dus het komt wel goed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het lijkt me de omgekeerde wereld iig. Jij geeft aan haar te berichten, zij vindt het goed, zet vervolgens haar telegoon uit en laat je dan zitten en wordt nog boos ookhoop dat je nog een goeie oplossing vindt
Fijn zeg!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
vandaag voor de 3e keer in 2,5 week te horen gekregen dat ze zeer tevreden zijn
Ik word er bloednerveus van
tof geregeldquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Nooit eerder voorgekomen, iets als dit. Ze is altijd heel meegaand. Op mijn werk heb ik gelukkig de afspraak dat ik, mocht er iets zijn met de oppas - ze kan ook eens ziek worden -, hem meeneem zodat er iig iemand is op de werkvloer, en dat ik dan vanaf het werk vervanging regel. Hoef ik me niet ziek te melden, en hij kan wel drie uurtjes met me mee daarheen. Dus het komt wel goed.
collega's zijn leuk, sfeer is goed en ik verveel me nog niet, dus jaquote:
Klinkt goed. En dit was tijdelijk, toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
collega's zijn leuk, sfeer is goed en ik verveel me nog niet, dus ja
vacature ging over 2 a3 maanden, maar heb al te horen gekregen dat ik wel uit mag gaan van 6 maanden. Mogelijk nog langer, maar dat hangt helemaal van de orderportefeuille af.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt goed. En dit was tijdelijk, toch?
Wauw, dus voor een tijdje ben je onder de pannen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vacature ging over 2 a3 maanden, maar heb al te horen gekregen dat ik wel uit mag gaan van 6 maanden. Mogelijk nog langer, maar dat hangt helemaal van de orderportefeuille af.
* Memento-Mori schopt meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin geeft zichzelf een schop onder haar kont, muts
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori schopt mee
Ja! Muts!
what did you do?
Mag ik ook schoppen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn arme achterwerkje...
mezelf laten meeslepen in een rotgevoel en gepieker
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb nu een verdrietig gevoel dat totaal niet verklaarbaar is, ook best vervelend
al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat ik afgaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |