Der kommt ja schon aus Deutschland und Belgien wieder hier habe ich gehort. Dafür gibts kein PVV benötigt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef gamezz het volgende:
De wolf ook maar weer her-introduceren in Nederland dan?
Die hoorde oorspronkelijk ook bij de Nederlandse natuur.
Die komen soms al even buurten vanuit Polen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef gamezz het volgende:
Mammoeten en dinosaurussen in Dan Haag, op het Binnenhof.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef gamezz het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef fyah het volgende:
Sowieso alleen blanke dieren. Geen moslimdieren.
Dinosaurussen zitten er al genoeg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mammoeten en dinosaurussen in Dan Haag, op het Binnenhof.
Terrorristen zijn het.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef Ericr het volgende:
Morgen mijn valkparkieten door de shredder, Australische uitvreters dat het zijn.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dinosaurussen zitten er al genoeg.
of is het misschien de telegraaf? of de linkse equivalent?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
De uiteindelijke bron is de intellectuele put genaamd het conservatisme, natuurlijk.
De provincie Gelderland zou je zo kunnen zien alhoewel er hier en daar wat progressieve bolwerken zijn te vinden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
De uiteindelijke bron is de intellectuele put genaamd het conservatisme, natuurlijk.
Met filet americain?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:49 schreef zoalshetis het volgende:
en ik keek er naar en smeerde nog een broodje.
met kappers en een gekookt eitje in plakjes. op een stokbroodje.quote:
Italiaans, Barnevelds en Frans door elkaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met kappers en een gekookt eitje in plakjes. op een stokbroodje.
Dat zijn toch jodokoeken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:09 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Alle Jodenkoeken uit de schappen!
Nee, Jodenkoken zijn pro-Israël, die mogen blijvenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:09 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Alle Jodenkoeken uit de schappen!
Het leuke is dat er op het pak van die negerzoenen van de albert heijn Negen Zoenen op staat, omdat er 9 inzittenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee?
Ach sinds negerzoenen nu zoentjes heten verbaast mij niets meer.
Oh ja, stom van me. Blanke vla natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:13 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nee, Jodenkoken zijn pro-Israël, die mogen blijven
Ik weet 't ook niet allemaal precies meer, het verandert zo snel, kan 't niet meer bijhouden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee?
Ach sinds negerzoenen nu zoentjes heten verbaast mij niets meer.
nou nee. gewoon een optimaal broodje filet american.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Italiaans, Barnevelds en Frans door elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |