quote:
Ha, herkenning. Ik had dat in de vierde en vijfde ook, eerst in het begin van het jaar een 7.5, kreeg een lolly van de leraarquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja klopt
En sowieso wiskundewiskundeleraar vond me hartstikke gaaf enzo toen ik een 8,8 haalde, maar vervolgens haalde ik een 4,4, een 4,3 en een 3,5
Ik ben toentertijd gezakt door wiskunde B, leuk als je een docent hebt die meer fouten maakt op het bord als dat de leerlingen deden, en ja mevrouw Walraven ik haat u nog steedsquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja klopt
En sowieso wiskundewiskundeleraar vond me hartstikke gaaf enzo toen ik een 8,8 haalde, maar vervolgens haalde ik een 4,4, een 4,3 en een 3,5
Ik haalde gelukkig al drieen in de 4e en 5equote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Ha, herkenning. Ik had dat in de vierde en vijfde ook, eerst in het begin van het jaar een 7.5, kreeg een lolly van de leraarEn toen werden het 3en..
Hahah ik heb dat ook idd elk jaar met wiskunde!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Ha, herkenning. Ik had dat in de vierde en vijfde ook, eerst in het begin van het jaar een 7.5, kreeg een lolly van de leraarEn toen werden het 3en..
Ja en de vuilstort wil hem niet hebbenquote:HEEFT U EEN SNUF. DIE U NIET MEER NODIG HEEFT?
Ik ook hoor, alleen mijn eerste toets was om onverklaarbare redenen een 7.5.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik haalde gelukkig al drieen in de 4e en 5e
Dat dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had altijd voldoendes, VMBO jeweets
hatersssssquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en de vuilstort wil hem niet hebben
Ergens in maart volgens mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh daggeren uiteraard heh
Wanneer begint die nieuwe serie van ohohcherso/tirol?
Lekker blowen en goede cijfers halen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Patje1987 het volgende:
Zelfs zonder ooit een boek open geslagen te hebben 7'en 8'en en 9'squote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Patje1987 het volgende:
In die tijd blowde ik niet eensquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Lekker blowen en goede cijfers halen.
Haha, dat lijkt mijn scheikundeklas wel. Komt het ook echt door de docent bij jullie? Bij ons is het gemiddelde bij scheikunde een 3.4 met maar één voldoende (een 6.2quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hahah ik heb dat ook idd elk jaar met wiskunde!
Leraar ligt ook zwaar onder vuur nu, omdat gemiddeldes van toetsen uitkomen op 4,5
Ja dat, achteraf wel spijt van gehad dat ik VMBO heb gedaan maar kan tijd toch niet terug draaien dus maakt ook niet uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zelfs zonder ooit een boek open geslagen te hebben 7'en 8'en en 9's
Bij mij zaten ook 2 mensen in de klas die niet blowden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In die tijd blowde ik niet eens
Mijn lerares Engels kwam dr eigen voorstellen tijdens mn diploma uitreikingquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zelfs zonder ooit een boek open geslagen te hebben 7'en 8'en en 9's
Ik had met gemiddelde inzet makkelijk havo / HBO kunnen doen, en met mijn best ook wel atheneumquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat, achteraf wel spijt van gehad dat ik VMBO heb gedaan maar kan tijd toch niet terug draaien dus maakt ook niet uit
Nou denk dat het door de docent komt.. Hij zegt wel dat wij niks doen maar hij gaat op zn stoel zitten en beetje tussen zn tanden pulken enzo, echt walgelijk. Dus wij zingen K3 tijdens de lessen, we maken bloemetjes en draaien flesjequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt mijn scheikundeklas wel. Komt het ook echt door de docent bij jullie? Bij ons is het gemiddelde bij scheikunde een 3.4 met maar één voldoende (een 6.2)
Neee ik moest nog even vragen welke foto erin moest aan pielquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen pics in je fobo
Dat niveau op de VMBO stelt echt niks voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn lerares Engels kwam dr eigen voorstellen tijdens mn diploma uitreiking![]()
Mn ma: u kent haar toch, ze zit bij u in de klas![]()
Lerares: Ja maar ze had geen boeken en kwam alleen bij tentamens en examens, toch knap dat ze dan wel een 9,4 op eindcjferlijst heeft
Ah bah, dat ligt aan die leraar dus iddquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nou denk dat het door de docent komt.. Hij zegt wel dat wij niks doen maar hij gaat op zn stoel zitten en beetje tussen zn tanden pulken enzo, echt walgelijk. Dus wij zingen K3 tijdens de lessen, we maken bloemetjes en draaien flesjeToetsen wil de beste man niet bespreken, antwoorden van de toetsen worden wel uitgedeeld 'maar dat is allemaal maar op een presenteerblaadje'
Die leraar
Fraudeurquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef trolololo het volgende:
Ik heb mijn toetsweek succesvol afgesloten dankzij mijn Iphone en mijn (slechre) surveillanten
Het heette nog MAVO toen ik erop zatquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat niveau op de VMBO stelt echt niks voor
Bij mij was het eerste jaar VMBO, leraren snapte er ook geen kut vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het heette nog MAVO toen ik erop zat![]()
BAH BIERPOEPJES!!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef Snuf. het volgende:
SHOARMA MET KAAS_!_!_!_!
Kaas op je shoarma. Dat is als een dennenappel op je pizza. dat hoort niet
Gast. Weet je hoe chill dat is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef Snuf. het volgende:
SHOARMA MET KAAS_!_!_!_!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Mono zn bierpoepjes geef ik een 12!!!
Ik ging gewoon over mn nek toen man
Haha ik ken hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef sharr het volgende:
Ik had vwo 1 t/m 3 altijd 8en en 9ens, maakte nooit huiswerk en leerde nooit. Ik probeerde dat in de 4e ook vol te houden, was geen succes
Ik kan nog steeds niet leren
Niemand had er last van en nu minimaal een 7 voor een tentamen Latijn (25%)quote:
ja maar dat is geen shoarma kaasquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pita kaas of een turkse pizza met kaas is wel te pruimen
Altijd nog beter dan je pizza laten vallenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef Snuf. het volgende:
SHOARMA MET KAAS_!_!_!_!
Uit wat heeft hij de keuze ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Neee ik moest nog even vragen welke foto erin moest aan piel
Het kan dus echt nog ergerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
![]()
En ik had geeneens turks vreten in mijn spijsverteringssysteem!
meeste mensen leren zonder VWO te doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Crimyclown het volgende:
VWO doen zonder te leren? Ziek.
Dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uit wat heeft hij de keuze ?
Ah jammerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Haha ik ken hetBen met hakken over de sloot naar de 5e gegaan, maar toch blijven zitten
Nu al?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Ah jammerIn de vijfde blijven zitten? Ik blijf dit jaar zitten in de zesde helaas
Ben nog nét overgegaan naar de zesde en nu hebben ze besloten dat ik dit jaar moet overdoen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
meeste mensen leren zonder VWO te doen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef sharr het volgende:
Ik had vwo 1 t/m 3 altijd 8en en 9ens, maakte nooit huiswerk en leerde nooit. Ik probeerde dat in de 4e ook vol te houden, was geen succes
Ik kan nog steeds niet leren
In 1 tot 3 is dat best mogelijk eigenlijk, totaal geen inzichtsvragen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Crimyclown het volgende:
VWO doen zonder te leren? Ziek.
Ja en ik heb in groep 2 ook een extra jaar gekleuterd, zit dus met mensen in de klas die 2 jaar jonger zijn dan ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Ah jammerIn de vijfde blijven zitten? Ik blijf dit jaar zitten in de zesde helaas
Ben nog nét overgegaan naar de zesde en nu hebben ze besloten dat ik dit jaar moet overdoen.
Ja, achjaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu al?
Hoe bedoel je motiverend voor de leerlingen
Die accepteer ik dan ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is dat LinkedIn ook kankernep heh
Allemaal van die mensen die je toevoegen omdat je bij hetzelfde bedrijf werkt, maar je niet kennen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef Snuf. het volgende:
Ik zou tussen 2 gebouwen een grote ventilator hangen en dan erin springen dan ga ik in allemaal stukjes en dan krijgt iedereen die op straat aan het winkelen is het over zich heen
Ik heb alleen LinkedIn en Facebook, ooh en Twitterquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die accepteer ik dan ook niet
Dito voor andere profielenshizzle
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
HAHAHAH DRAGEMS HEEFT EEN KLEINE PIEMEL![]()
![]()
!!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
HAHAHAH DRAGEMS HEEFT EEN KLEINE PIEMEL![]()
![]()
!!
Hyves heb ik ook nog, alleen daar doe ik niets meequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb alleen LinkedIn en Facebook, ooh en Twitter
Geloof er niks vanquote:
hoeft ook niet.. ik weet het welquote:
Ik heb je vandaag nog gekrabbeldquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hyves heb ik ook nog, alleen daar doe ik niets mee
Is hij een beetje goed in bed ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoeft ook niet.. ik weet het wel
Haha, hoe oud ben je en hoe oud zijn de mensen in je klas? Bij ons zitten er ook echt 20 jarigen in de klas, ikzelf ben 17quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja en ik heb in groep 2 ook een extra jaar gekleuterd, zit dus met mensen in de klas die 2 jaar jonger zijn dan ik
En sta je er zo slecht voor dan?
Die heb ik verwijderd omdat ik er niks meer mee deedquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hyves heb ik ook nog, alleen daar doe ik niets mee
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is hij een beetje goed in bed ?
HAHAHA DRAGEMS IS SLECHT IN BEDquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
daar mag ik geen uitspraken over doen
![]()
![]()
Nee dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
daar mag ik geen uitspraken over doen
![]()
![]()
Ik word in juli 19, maar veel mensen zijn nog 16quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha, hoe oud ben je en hoe oud zijn de mensen in je klas? Bij ons zitten er ook echt 20 jarigen in de klas, ikzelf ben 17
No shitquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die heb ik verwijderd omdat ik er niks meer mee deed
Als ik nu ooit weer vrijgezel zou raken zou ik hosselen via ping op de blackberry van mijn werk
Dat is de manier om skaire sletjes te bangen.
NU wordt het pas eng, zelfde bier en zelfde ideequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
HAHAHA DRAGEMS IS SLECHT IN BED![]()
![]()
!!!
leuk leuk ik ga weer luisteren!quote:
Zelfde achternaamquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NU wordt het pas eng, zelfde bier en zelfde idee
Jaaaaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
KEIHARDE BOEM BATS SPAM
Btw sharr en goudvis zeker ook bijna vakantie?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Echt. Dump Nicole gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad, lijkt mij ook wel fijnerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:43 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik word in juli 19, maar veel mensen zijn nog 16En er zit in mijn jaar ook een 20 jarige trouwens
En er zijn meer mensen blijven zitten dus dat is wel fijn opzich
hahaha preciesquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja inderdaad, lijkt mij ook wel fijnerEr kan zo'n verschil zitten in het denkvermogen en gedrag van een 18 jarig meisje en een 16 jarige jongen haha, niet normaal.
Linkje aubquote:
QFTquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
OVER EEN KWARTIER EZECHIELK DOOR JE SPEAKERS
Hard, ruig, en met veel gitaren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
OVER EEN KWARTIER EZECHIELK DOOR JE SPEAKERS
Alsof je mij niet kunt vindenquote:
Je hoeft me nu niet te bellen hoor dat je gaat draaienquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hard, ruig, en met veel gitaren.
Ik wilde op tijd gaan slapen, maar hier blijf ik nog even voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hmm of dit mij motiveert om te gaan luisteren?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik faal zo hard op facebookquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof je mij niet kunt vinden
Jepquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar toch op Facebook?
Ik ben net zo oud als jou.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha, hoe oud ben je en hoe oud zijn de mensen in je klas? Bij ons zitten er ook echt 20 jarigen in de klas, ikzelf ben 17
Ghehe het is jammer dat je zo jong bentquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh en zelfde favo stad en favo voetbalclub
Ik heb vanavond gewoon echt genoten
Ik vind het zo tof om Ebicilio te zien voetballen.
Die gek heeft gewoon bij mij in het team gevoetbald___ !!!
pas niet meerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef Snuf. het volgende:
Dragems wil je nog
IK HEB EEN MEISJE - LUCKY FONZ III
draaien?
Whut! 17 en 22 is echt een groot leeftijdsverschil voor in één klas.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben net zo oud als jou.![]()
De oudste bij mij in de klas was 22 in mijn nieuwe klas weet ik niet wie de oudste is.
raauwquote:
23 hoor, dat is niet jongquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe het is jammer dat je zo jong bent
waarom kom jij altijd zo laat?quote:
MAG IK JE AANRAKEN?!?!?!?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh en zelfde favo stad en favo voetbalclub
Ik heb vanavond gewoon echt genoten
Ik vind het zo tof om Ebicilio te zien voetballen.
Die gek heeft gewoon bij mij in het team gevoetbald___ !!!
Ik zou me daar ook niet voor schamenquote:
quote:
Dude ik ben 8 jaar ouderquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
23 hoor, dat is niet jong!
Ik was een tijd terug 20, toen pleasde in een dame van 24, ik was echt trots.
En ze was nog lekker ook
MBO he.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Whut! 17 en 22 is echt een groot leeftijdsverschil voor in één klas.
Slaap lekker schatquote:
lol mic stond aan en die gooide in op een truiquote:
nachtdienst, dus rond dit tijdstip krijg ik weer leven in mijn lichaamquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef dragems het volgende:
[..]
waarom kom jij altijd zo laat?
Nee ik ben serieus joh. Ik ken ook iemand die samengespeeld met Fernandez van Excelsior.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wees eerlijk, het is toch tof om te zien dat hij het zo gemaakt heeft?
quote:
Rot nou op jij!!quote:
Ik ken ze beide nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef Zokunen het volgende:
Voor later:
Als ik straks ga openen met 1990:
London Beat - Ive Been Thinking About You
of
Sout II Soul - Get A Life
ja maar iemand kennen die heeft samengespeeld met iemand van Excelsior.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ben serieus joh. Ik ken ook iemand die samengespeeld met Fernandez van Excelsior.
Schoonhovenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik woon in hetzelfde stadje als Jamai
ALLEMAAL MOND DICHT NU WANT DAT OVERTREF JE NIET
Gaaf, mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik woon in hetzelfde stadje als Jamai
ALLEMAAL MOND DICHT NU WANT DAT OVERTREF JE NIET
Excelsiorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja maar iemand kennen die heeft samengespeeld met iemand van Excelsior.
Of zelf samengespeeld hebben met iemand van Ajax ?
Ja ik zeg toch ook niet dat dat beter is?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kom je volgende week naar Goudaaaaquote:
Ik vroeg echt alleen maar of je vriendjes wilde wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
wtf is een relatieverzoek op facebook?
Ik heb gespeeld met Demy de Zeeuw, maar hij was beterquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
VAN ZOOPquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef sharr het volgende:
Ik zit op dezelfde school als Viviënne van den Assem heeft gezeten, die niemand kent, vermoed ik
Stoer.
Assem is adem in het Brabantsquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef sharr het volgende:
Ik zit op dezelfde school als Viviënne van den Assem heeft gezeten, die niemand kent, vermoed ik
Stoer.
Sorry, je klonk nogal sarcastischquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook niet dat dat beter is?
Oh in de vakantie zou zijn misschien even kijken Afroman gaat zijn rijbewijs halen mischien rijden we dan naar Gouda om iets te gaan eten ergens ofzo bij best burger of macdonalds ofzulksquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Kom je volgende week naar Goudaaaa
haha weet ik, maar zag dat ik dat nog open had staan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vroeg echt alleen maar of je vriendjes wilde worden
Ik zou haar doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef sharr het volgende:
Stoer.
Ik ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Ezechielk het volgende:
Tof, ik heb Patjeng op gezichtsboek.
Homies for laiv bokxquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Ezechielk het volgende:
Oh jij heb samengespeeld met een international en Ajaciedquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb gespeeld met Demy de Zeeuw, maar hij was beter
Oke okequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh in de vakantie zou zijn misschien even kijken Afroman gaat zijn rijbewijs halen mischien rijden we dan naar Gouda om iets te gaan eten ergens ofzo bij best burger of macdonalds ofzulks
Ik keek wel af en toe en ik was verliefd op Ewout Genemansquote:
Dan kan ik hem wel vindenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Ezechielk het volgende:
*Tikt hem aan.quote:
Hij dolde me wel vies!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jij heb samengespeeld met een international en Ajacied
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh deze is wel zeldzaam goed
![]()
Ik woon in dezelfde wijk als Urby Emanuelson is opgevoed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef sharr het volgende:
Stoer.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:53 schreef Snuf. het volgende:
HOE NOEM JE EEN HOMO DIE FINAL FANTASY SPEELT?Hou opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is a time of cumming and going.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:53 schreef Snuf. het volgende:
HOE NOEM JE EEN HOMO DIE FINAL FANTASY SPEELT?Final Fantasy is een bazenspelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon 6 gemeenschappelijke vrienden met die patje hebben en hem nog niet kunnen vinden
Dat is romantisch?quote:
Jij hebt een hontquote:
Ja.quote:
Oh jij bent vies gedold door een international en Ajacied.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:54 schreef sharr het volgende:
Ik zat naast dat mens met die kutnaam in de bioscoop. Fatima Moreira de Melo ofzo
Ik zou echt een achternaamsverandering nemen als ik haar wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SHARR EN FATIMA DE MELOMOARIENEI IN 2 VIERKANTE METER![]()
![]()
![]()
Was ik maar een van die bioscoopstoelen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:54 schreef sharr het volgende:
Ik zat naast dat mens met die kutnaam in de bioscoop. Fatima Moreira de Melo ofzo
Geld moet rollen en de voorgevel van Sharr gaat elk jaar meer bollenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh, behoorlijk mijn spaarrekening geplunderd deze maand
Deze was wel goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Geld moet rollen en de voorgevel van Sharr gaat elk jaar meer bollen
zij is best geilquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:54 schreef sharr het volgende:
Ik moest lachen, lulquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Pics ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die heb ik niet, ik kan ook niet rood staan maar daar denkt mn energieleverancier anders over. Die hebben doodleuk 100 euro afgeschrevenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh, behoorlijk mijn spaarrekening geplunderd deze maand
liever een nieuw huis dan een boomstam in je kruisquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik niet, ik kan ook niet rood staan maar daar denkt mn energieleverancier anders over. Die hebben doodleuk 100 euro afgeschreven![]()
Leuk begin van nieuwe woning wel
leuk leuk alvast gefeliciteerdquote:
GEFELICITEERD ALVAST!quote:
Ja boeiendquote:
Mijn papa ook.quote:
Bedanktquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
leuk leuk alvast gefeliciteerd
Slaap lekkerquote:
word je eindelijk 16quote:
Patser.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had eerst nog bijna 43.000, nu nog maar 40.500 ofzo
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol dragems heeft zn mic weer gemute
Duidelijkquote:
Opschepperquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had eerst nog bijna 43.000, nu nog maar 40.500 ofzo
Dankjequote:
ja boeiend ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja boeiend
EZ DOOR JE SPEAKERS ZO![]()
![]()
Hoi zoon.quote:
Ja eindelijk 16quote:
Ik heb nu een saldo van -102,95quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik moet toch een huis kopen
Oh pas 16 dan is het tijd voor de twee vragen die iedereen mij vorig jaar vroeg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dankje
[..]
ja boeiend ja.
[..]
Hoi zoon.
[..]
Ja eindelijk 16
Nee en neequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh pas 16 dan is het tijd voor de twee vragen die iedereen mij vorig jaar vroeg.
A. Ga je voor je scooterrijbewijs?
B. Ga je morgen alcohol inslaan?
SCOOTSquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh pas 16 dan is het tijd voor de twee vragen die iedereen mij vorig jaar vroeg.
A. Ga je voor je scooterrijbewijs?
B. Ga je morgen alcohol inslaan?
Ik ken een meisje dat heet Baas van haar achternaam.quote:
Mooi zo deed ik ook niet.quote:
Baasquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ken een meisje dat heet Baas van haar achternaam.
Ze is niet knap, maar ik zou alleen al met haar trouwen om haar naam over te maken
ook geen bier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |