quote:
Ha, herkenning. Ik had dat in de vierde en vijfde ook, eerst in het begin van het jaar een 7.5, kreeg een lolly van de leraarquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja klopt
En sowieso wiskundewiskundeleraar vond me hartstikke gaaf enzo toen ik een 8,8 haalde, maar vervolgens haalde ik een 4,4, een 4,3 en een 3,5
Ik ben toentertijd gezakt door wiskunde B, leuk als je een docent hebt die meer fouten maakt op het bord als dat de leerlingen deden, en ja mevrouw Walraven ik haat u nog steedsquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja klopt
En sowieso wiskundewiskundeleraar vond me hartstikke gaaf enzo toen ik een 8,8 haalde, maar vervolgens haalde ik een 4,4, een 4,3 en een 3,5
Ik haalde gelukkig al drieen in de 4e en 5equote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Ha, herkenning. Ik had dat in de vierde en vijfde ook, eerst in het begin van het jaar een 7.5, kreeg een lolly van de leraarEn toen werden het 3en..
Hahah ik heb dat ook idd elk jaar met wiskunde!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Ha, herkenning. Ik had dat in de vierde en vijfde ook, eerst in het begin van het jaar een 7.5, kreeg een lolly van de leraarEn toen werden het 3en..
Ja en de vuilstort wil hem niet hebbenquote:HEEFT U EEN SNUF. DIE U NIET MEER NODIG HEEFT?
Ik ook hoor, alleen mijn eerste toets was om onverklaarbare redenen een 7.5.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik haalde gelukkig al drieen in de 4e en 5e
Dat dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had altijd voldoendes, VMBO jeweets
hatersssssquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en de vuilstort wil hem niet hebben
Ergens in maart volgens mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh daggeren uiteraard heh
Wanneer begint die nieuwe serie van ohohcherso/tirol?
Lekker blowen en goede cijfers halen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Patje1987 het volgende:
Zelfs zonder ooit een boek open geslagen te hebben 7'en 8'en en 9'squote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Patje1987 het volgende:
In die tijd blowde ik niet eensquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Lekker blowen en goede cijfers halen.
Haha, dat lijkt mijn scheikundeklas wel. Komt het ook echt door de docent bij jullie? Bij ons is het gemiddelde bij scheikunde een 3.4 met maar één voldoende (een 6.2quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hahah ik heb dat ook idd elk jaar met wiskunde!
Leraar ligt ook zwaar onder vuur nu, omdat gemiddeldes van toetsen uitkomen op 4,5
Ja dat, achteraf wel spijt van gehad dat ik VMBO heb gedaan maar kan tijd toch niet terug draaien dus maakt ook niet uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zelfs zonder ooit een boek open geslagen te hebben 7'en 8'en en 9's
Bij mij zaten ook 2 mensen in de klas die niet blowden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In die tijd blowde ik niet eens
Mijn lerares Engels kwam dr eigen voorstellen tijdens mn diploma uitreikingquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zelfs zonder ooit een boek open geslagen te hebben 7'en 8'en en 9's
Ik had met gemiddelde inzet makkelijk havo / HBO kunnen doen, en met mijn best ook wel atheneumquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat, achteraf wel spijt van gehad dat ik VMBO heb gedaan maar kan tijd toch niet terug draaien dus maakt ook niet uit
Nou denk dat het door de docent komt.. Hij zegt wel dat wij niks doen maar hij gaat op zn stoel zitten en beetje tussen zn tanden pulken enzo, echt walgelijk. Dus wij zingen K3 tijdens de lessen, we maken bloemetjes en draaien flesjequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt mijn scheikundeklas wel. Komt het ook echt door de docent bij jullie? Bij ons is het gemiddelde bij scheikunde een 3.4 met maar één voldoende (een 6.2)
Neee ik moest nog even vragen welke foto erin moest aan pielquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen pics in je fobo
Dat niveau op de VMBO stelt echt niks voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn lerares Engels kwam dr eigen voorstellen tijdens mn diploma uitreiking![]()
Mn ma: u kent haar toch, ze zit bij u in de klas![]()
Lerares: Ja maar ze had geen boeken en kwam alleen bij tentamens en examens, toch knap dat ze dan wel een 9,4 op eindcjferlijst heeft
Ah bah, dat ligt aan die leraar dus iddquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nou denk dat het door de docent komt.. Hij zegt wel dat wij niks doen maar hij gaat op zn stoel zitten en beetje tussen zn tanden pulken enzo, echt walgelijk. Dus wij zingen K3 tijdens de lessen, we maken bloemetjes en draaien flesjeToetsen wil de beste man niet bespreken, antwoorden van de toetsen worden wel uitgedeeld 'maar dat is allemaal maar op een presenteerblaadje'
Die leraar
Fraudeurquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef trolololo het volgende:
Ik heb mijn toetsweek succesvol afgesloten dankzij mijn Iphone en mijn (slechre) surveillanten
Het heette nog MAVO toen ik erop zatquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat niveau op de VMBO stelt echt niks voor
Bij mij was het eerste jaar VMBO, leraren snapte er ook geen kut vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het heette nog MAVO toen ik erop zat![]()
BAH BIERPOEPJES!!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef Snuf. het volgende:
SHOARMA MET KAAS_!_!_!_!
Kaas op je shoarma. Dat is als een dennenappel op je pizza. dat hoort niet
Gast. Weet je hoe chill dat is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef Snuf. het volgende:
SHOARMA MET KAAS_!_!_!_!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Mono zn bierpoepjes geef ik een 12!!!
Ik ging gewoon over mn nek toen man
Haha ik ken hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef sharr het volgende:
Ik had vwo 1 t/m 3 altijd 8en en 9ens, maakte nooit huiswerk en leerde nooit. Ik probeerde dat in de 4e ook vol te houden, was geen succes
Ik kan nog steeds niet leren
Niemand had er last van en nu minimaal een 7 voor een tentamen Latijn (25%)quote:
ja maar dat is geen shoarma kaasquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pita kaas of een turkse pizza met kaas is wel te pruimen
Altijd nog beter dan je pizza laten vallenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef Snuf. het volgende:
SHOARMA MET KAAS_!_!_!_!
Uit wat heeft hij de keuze ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Neee ik moest nog even vragen welke foto erin moest aan piel
Het kan dus echt nog ergerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
![]()
En ik had geeneens turks vreten in mijn spijsverteringssysteem!
meeste mensen leren zonder VWO te doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Crimyclown het volgende:
VWO doen zonder te leren? Ziek.
Dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uit wat heeft hij de keuze ?
Ah jammerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Haha ik ken hetBen met hakken over de sloot naar de 5e gegaan, maar toch blijven zitten
Nu al?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Ah jammerIn de vijfde blijven zitten? Ik blijf dit jaar zitten in de zesde helaas
Ben nog nét overgegaan naar de zesde en nu hebben ze besloten dat ik dit jaar moet overdoen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
meeste mensen leren zonder VWO te doen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef sharr het volgende:
Ik had vwo 1 t/m 3 altijd 8en en 9ens, maakte nooit huiswerk en leerde nooit. Ik probeerde dat in de 4e ook vol te houden, was geen succes
Ik kan nog steeds niet leren
In 1 tot 3 is dat best mogelijk eigenlijk, totaal geen inzichtsvragen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Crimyclown het volgende:
VWO doen zonder te leren? Ziek.
Ja en ik heb in groep 2 ook een extra jaar gekleuterd, zit dus met mensen in de klas die 2 jaar jonger zijn dan ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Ah jammerIn de vijfde blijven zitten? Ik blijf dit jaar zitten in de zesde helaas
Ben nog nét overgegaan naar de zesde en nu hebben ze besloten dat ik dit jaar moet overdoen.
Ja, achjaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu al?
Hoe bedoel je motiverend voor de leerlingen
Die accepteer ik dan ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is dat LinkedIn ook kankernep heh
Allemaal van die mensen die je toevoegen omdat je bij hetzelfde bedrijf werkt, maar je niet kennen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef Snuf. het volgende:
Ik zou tussen 2 gebouwen een grote ventilator hangen en dan erin springen dan ga ik in allemaal stukjes en dan krijgt iedereen die op straat aan het winkelen is het over zich heen
Ik heb alleen LinkedIn en Facebook, ooh en Twitterquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die accepteer ik dan ook niet
Dito voor andere profielenshizzle
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
HAHAHAH DRAGEMS HEEFT EEN KLEINE PIEMEL![]()
![]()
!!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
HAHAHAH DRAGEMS HEEFT EEN KLEINE PIEMEL![]()
![]()
!!
Hyves heb ik ook nog, alleen daar doe ik niets meequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb alleen LinkedIn en Facebook, ooh en Twitter
Geloof er niks vanquote:
hoeft ook niet.. ik weet het welquote:
Ik heb je vandaag nog gekrabbeldquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hyves heb ik ook nog, alleen daar doe ik niets mee
Is hij een beetje goed in bed ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoeft ook niet.. ik weet het wel
Haha, hoe oud ben je en hoe oud zijn de mensen in je klas? Bij ons zitten er ook echt 20 jarigen in de klas, ikzelf ben 17quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja en ik heb in groep 2 ook een extra jaar gekleuterd, zit dus met mensen in de klas die 2 jaar jonger zijn dan ik
En sta je er zo slecht voor dan?
Die heb ik verwijderd omdat ik er niks meer mee deedquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hyves heb ik ook nog, alleen daar doe ik niets mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |