Slaap lekker lieve skatquote:
In Soviet Russia kijkt het noorderlicht naar jou.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef ACT-F het volgende:
Wie gaat er vannacht ook kijken of het noorderlicht zichtbaar is?
Als het bij mij op de kamer komt wel, anders nee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef ACT-F het volgende:
OMG!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In Soviet Russia kijkt het noorderlicht naar jou.
Je zult toch echt naar buiten moeten kijkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Mdrop het volgende:
Als het bij mij op de kamer komt wel, anders nee.
Ik ben van plan dan te slapen. Dus neequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef ACT-F het volgende:
Slapenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ben van plan dan te slapen. Dus nee
Heb morgen wel vrij, hoelaat komt zo iets :p?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef ACT-F het volgende:
Je zult toch echt naar buiten moeten kijkenEn mooi dat het is
Jaren geleden heb ik dat gezien rond 5 ŕ 6 uur in de ochtend. Het was roo-oranje net als in het plaatje hieronder:
[ afbeelding ]
Geen zinnig woord over te zeggen, het was voor mij een toevalstreffer dat ik net wakker was geworden. Het is echt adembenemend mooi om te zienquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef Mdrop het volgende:
Heb morgen wel vrij, hoelaat komt zo iets :p?
Slapen is nodig om energie op te doen zodat je morgen weer buffels en/of mammoeten kunt vangenquote:
Daar kun je heel wat balletjes mayo van makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Slapen is nodig om energie op te doen zodat je morgen weer buffels en/of mammoeten kunt vangen
* Mdrop verzet zn bed 3 meter en slaapt onder sterrenhemelquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef ACT-F het volgende:
Geen zinnig woord over te zeggen, het was voor mij een toevalstreffer dat ik net wakker was geworden. Het is echt adembenemend mooi om te zien
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop verzet zn bed 3 meter en slaapt onder sterrenhemel.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
* Mdrop verzet zn bed 3 meter en slaapt onder sterrenhemel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |