Eigenlijk al de tweede. Maar Bart en Renate kunnen gewoon zo'n show niet aan. Ik vind Renate verder een tof wijf, maar dit kan ze gewoon nog niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:10 schreef Day het volgende:
[..]
Ah joh, dit was de 1e liveshow. Wordt vast beter. Ik vond 't wel lachen eigenlijk.
Nu niet meer na die liveshowquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
Die cameraman zei tegen de genomineerden dat er goede kijkcijfers zijn.
Ja, dames en heren, er zijn nog steeds mensen die de foto's NIET gezien hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:09 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat is er met foto's van Guido ofzo dan
Ik ben alcoholist, een keertjequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik heb wel eens LSD gebruikt, op zeker dat ik er volgend jaar in kan als ex-drugsverslaafde.
Ja maar presentators dumpen kan niet echt tijdens secret story hequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:11 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Eigenlijk al de tweede. Maar Bart en Renate kunnen gewoon zo'n show niet aan. Ik vind Renate verder een tof wijf, maar dit kan ze gewoon nog niet.
Ik heb daar ook totaal geen behoefte aan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, dames en heren, er zijn nog steeds mensen die de foto's NIET gezien hebben..
MAG NIET?! Van wie niet? Die vriendin zeker?!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Mag niet schijnbaar, info van buitenaf.
Ik heb ze ook niet gezien, maar heb er over gehoordquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, dames en heren, er zijn nog steeds mensen die de foto's NIET gezien hebben..
Dat wordt lastig inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar presentators dumpen kan niet echt tijdens secret story he
Ik heb ze ingesteld op de lock en home screens van mijn iPhone en iPad. Elke keer als ik ze aanzet krijg ik een dubbele eyefull.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:12 schreef Caland het volgende:
Ik heb daar ook totaal geen behoefte aan.
Ik zou wel heel hard lachen als er volgende week opeens twee andere mensen staanquote:
No way.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
Die cameraman zei tegen de genomineerden dat er goede kijkcijfers zijn.
Ik met je!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik zou wel heel hard lachen als er volgende week opeens twee andere mensen staan
Dat vertelt Gerard net op de streams, dat ze daar gewoon gepraat hebben met mensen van de productiequote:
Nou, ga maar raden danquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:13 schreef Coos het volgende:
Ik ken nog wel een paar fokker met "een geheim".
Patty Brard en Rolf X.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:13 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik zou wel heel hard lachen als er volgende week opeens twee andere mensen staan
Misschien dat Bart's rol dan beperkt kan worden tot dingen aangeven en zo...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar presentators dumpen kan niet echt tijdens secret story he
Nee, van het programma concept. Dat is wat Big Brother en programma's als deze inhouden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
MAG NIET?! Van wie niet? Die vriendin zeker?!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien dat Bart's rol dan beperkt kan worden tot dingen aangeven en zo...
Net5 heeft gewoon geen presentatietalent in hun gelederen. Toch jammer dat het niet op RTL5 is ofzo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet erger zou kunnen dan Renate en Bart, maar ja.... die twee zijn nog erger. Vooral Patty.quote:
*stampvoet* Dat wil ik niet!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, van het programma concept. Dat is wat Big Brother en programma's als deze inhouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |