Wit shirt met letters erop en daarover geen een vest/jas met korte mouwenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
CDP was dat die jongen net met dat grijze jasje en witte hemd?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:04 schreef faptist het volgende:
Wie wil er nou betaald stemmen voor dit soort acties?
Mij niet gezien.
Nou, de gewone uitzendingen zijn best vermakelijk eigenlijk. Alleen deze live was tenenkrommend slecht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
Ik kijk nu 2 dagen, maar het kan toch niet anders dan dat dit een dikke faal gaat worden.
OI MAN! krijg er natte lederhose van!quote:
Hee, het had ook "ik heb een keer hasjiesj gerookt" kunnen zijn. Dit is nog best wel heftag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:03 schreef Day het volgende:
Wat is dat nou voor flut geheim?!
Ik ben gelijk afgekickt!
Jawel, maar die had ik niet bij hem verwacht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anabolen wist je toch al dat het een van de geheimen was?
van Ilsa zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
OI MAN! krijg er natte lederhose van!
Ik snap er ook niets meer van.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef akveor het volgende:
Fixed en doorgestoken kaart... iedereen wilde dat Bart zou vertrekken. Hoe kan dit nou?
Nee hoor. Ik vind een aantal nog niet een feit, zoals de miljonair en de hoogbegaafde. Omdat Monique een spelletje heeft gewonnen betekent dat nog niet dat ze dus hoogbegaafd is.quote:
Ah oke.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, maar die had ik niet bij hem verwacht.
Maar niet over de longen hequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, het had ook "ik heb een keer hasjiesj gerookt" kunnen zijn. Dit is nog best wel heftag.
Ik vond de live uitzending leuker, door die telefoon opdrachten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nou, de gewone uitzendingen zijn best vermakelijk eigenlijk. Alleen deze live was tenenkrommend slecht.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, het had ook "ik heb een keer hasjiesj gerookt" kunnen zijn. Dit is nog best wel heftag.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:07 schreef Refurb het volgende:
Een keertje dakloos,
een keertje de tsunami overleeft,
een keertje hoogbegaafd geweest,
een keertje miljonair geweest,
een keertje geslaapwandeld,
een keertje in een bollywoodfilm gespeeld,
een keertje bingokampioen geweest,
een keertje opgebroeid in een internaat.
..
Ik dacht hoogbegaafd.quote:
Yep...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:06 schreef catwaezle het volgende:
En die borstverkleining van Maik is maar door één persoon gemeld hb ik begrepen?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:07 schreef Refurb het volgende:
Een keertje dakloos,
een keertje de tsunami overleeft,
een keertje hoogbegaafd geweest,
een keertje miljonair geweest,
een keertje geslaapwandeld,
een keertje in een bollywoodfilm gespeeld,
een keertje bingokampioen geweest,
een keertje opgebroeid in een internaat.
..
miljonair is een feit. Maik is door een bekende gezegdquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:06 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind een aantal nog niet een feit, zoals de miljonair en de hoogbegaafde. Omdat Monique een spelletje heeft gewonnen betekent dat nog niet dat ze dus hoogbegaafd is.
En die borstverkleining van Maik is maar door één persoon gemeld hb ik begrepen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |