Ik kan dus niet sturen met mn knie hequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bellen met 1 hand, whatsappen met de andere hand. Sturen? Daar heb je knieën voor. Zo reed ik dus naar huis vanavond
Ja idd, sowieso nooit als iemand anders bij me in de auto zit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet het
Doe het niet vaak trouwens, maar het was rustig
Ik zou niet klagenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik word echt zo vaag door die onbekende mensen toegevoegd op twitter heh, zoals deze Nederlandse cheerleader
[ afbeelding ]
dan doe je iets verkeerd?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Patje1987 het volgende:
En sharr er hebben al heel veel fokkers in mijn auto gezeten en er is nog nooit iets gebeurd
Whatsapp jij tijdens het rijden terwijl je belt en stuurt met je knieën?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Patje1987 het volgende:
En sharr er hebben al heel veel fokkers in mijn auto gezeten en er is nog nooit iets gebeurd
Dat dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Patje1987 het volgende:
Ook dat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja idd, sowieso nooit als iemand anders bij me in de auto zit.
quote:
Nou dat ook weer nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Whatsapp jij tijdens het rijden terwijl je belt en stuurt met je knieën?
quote:
Lieg niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Patje1987 het volgende:
Maar dat was achterin die lijnbus gewoonquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lieg niet.
Al die keren dat we die wijven hebben geshosseld.
Zoals die ene keer die lesbo's toen in Utrecht.
Dat waren tijden man
Seks in de busquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar dat was achterin die lijnbus gewoon
Nostalgie man.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar dat was achterin die lijnbus gewoon
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben we al vragen voor Dragems?
Ez je waagt het niet hoor
wat moet je nou weer vragen ... ik kan niks leuks verzinnenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben we al vragen voor Dragems?
Ez je waagt het niet hoor
Dragems bij dezen wil ik vast aangeven dat eventuele vage, ranzige, foute, smerige, rare vragen die je krijgt van mij dus NIET van mij komen!quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:51 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn uurtje is al bijna weer om, ik hoop dat jullie het fijne muziek vonden
Gewoon vraag het dragems, HET bazigste uurtje radio van de dag imhoquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat moet je nou weer vragen ... ik kan niks leuks verzinnen
Goede muziekquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:51 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn uurtje is al bijna weer om, ik hoop dat jullie het fijne muziek vonden
Zou ik even moeten gravenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Goede muziek
Weer eens iets anders dan hardstyle
Heb jij trouwens nog iets van een album van Michael Woods ?
Ik kon niks vinden
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon vraag het dragems, HET bazigste uurtje radio van de dag imho![]()
Verzin maar een vraag, anders hebben we weer een uur ragboer vragen
Okquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef Rockiejj het volgende:
Mensen, het spijt me, maar bij deze meld ik me af voor me show voor 2300 uur.
Weet niet op Huppel of koelkast in het topic zijn, maar ik ben echt moe, en moet echt een beetje uitgerust zijn voor morgen..
Komt allemaal goed Rockquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef Rockiejj het volgende:
Mensen, het spijt me, maar bij deze meld ik me af voor me show voor 2300 uur.
Weet niet op Huppel of koelkast in het topic zijn, maar ik ben echt moe, en moet echt een beetje uitgerust zijn voor morgen..
geef je ww dan ook niet aan anderenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dragems bij dezen wil ik vast aangeven dat eventuele vage, ranzige, foute, smerige, rare vragen die je krijgt van mij dus NIET van mij komen!
IK VIND HET ENGGGGGGquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef Ezechielk het volgende:
Tof, als niemand het erg vind neem ik zijn uurtje dan over.
Wat ga je draaien voor muziekquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef Ezechielk het volgende:
Tof, als niemand het erg vind neem ik zijn uurtje dan over.
Lol alleen Ez heeft mn WWquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef dragems het volgende:
[..]
geef je ww dan ook niet aan anderen
Ez staat er al opquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil ook wel invallen?
Goede vraag eigenlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat ga je draaien voor muziek?
Ik zeg uurtje hardrockquote:
Hij was eerder sowiesoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |