Er zullen sowieso 2 mensen zijn die scheef gaan kijken. Er zal genoeg geroddeld worden. Maar well, fuck it. Kan moeilijk rekening met iedereen houdenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:08 schreef Houniet het volgende:
Oh fijne bende dan, lekker.
Gaat d'r niet gezelliger op worden.
Hangt er vanaf hoe je vriendengroep in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:10 schreef The_Dean het volgende:
Daarom, je kiest voor jezelf en elkaar, lekker boeiend wat een ander vind
Ik geloof, maar kan naïef zijn, dat die hecht genoeg is om dit aan te kunnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je vriendengroep in elkaar steekt.
Dat kan jij beter beoordelen dan ik hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:11 schreef Etcetera het volgende:
En we zijn niet zo gek dat we álles melden. Dat we elkaar leuk vinden is 1 ding. Dat het zo vroeg was nadat ik het uit had gemaakt is een tweede, wat niemand wat aangaat
[..]
Ik geloof, maar kan naïef zijn, dat die hecht genoeg is om dit aan te kunnen.
Dat doet het zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:13 schreef Houniet het volgende:
Maar als het goed voelt, dan voelt het goed.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik merk het welHoe dan ook: hij is
![]()
[..]
Dat doet het zeker
Genoeg over m'n liefdesleven nu hoor
Ik ben niet zo van de relaties. Bij mij komen- en gaan ze. Op dit moment loopt er wel wat, gezellig alles, maar niet serieus.quote:
M'n zusje zei dat vroeger ook altijd, maar ik wil daar niet mee geassocieerd worden.quote:
Dat beslis ik zelf wel hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef Houniet het volgende:
Luctortje kan mijn zusje niet aan man.
Ja dat is waar. Maar ik denk het niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat beslis ik zelf wel hoor.
Ze woont waarschijnlijk toch te ver weg.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar ik denk het niet.
Veenendaal.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze woont waarschijnlijk toch te ver weg.
Dat is toch in A'dam?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |