Kaart gevonden he, van zijn vriendin.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Guido had nooit moeten zeggen dat hij een vriendin heeft
Ze maken een probleem van een probleemquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Guido had nooit moeten zeggen dat hij een vriendin heeft
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef robmmad16 het volgende:
Guido: "Schat, alles wat ik doe is voor jou" (ook dat ie geneukt word door andere mannen?)
Gewoon terugbitchen, "NEE JIJ DAN MET JE AIDSHOOFD, VLIEGENZWAM!"quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
Joanna heeft al tegen Laura lopen bitchen 'Je weet toch dat ie een vriendin heeft!'.
Hij had nooit die kaart moeten laten zienquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kaart gevonden he, van zijn vriendin.
Dat welquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Maar ehhhhhh, als al die andere vrouwen haar lopen te waarschuwen dat hij al een vriendin heeft, valt het hen dus wel op dat ze zogenaamd iets hebben?
Das hoogquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een IQ heeft van een borrelnootje
zonder nootje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een IQ heeft van een borrelnootje
Joanna heeft tegen Guido gezegd dat ze niks geloofd van die vriendinquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
Joanna heeft al tegen Laura lopen bitchen 'Je weet toch dat ie een vriendin heeft!'.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
En nu allemaal: Joanna is een.... hoerrrrrrrrrrr![]()
.
Guido heeft er iig genoegquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef akveor het volgende:
Laura en Guido moeten niet zeiken. Dan hadden ze zelf maar en geheim moeten bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |