Zo'n amateuristisch programma kost natuurlijk ook niks, iedere kijker is meegenomen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe moet hij het anders weten wat de kijkcijfers zijn?
Hij vertelde dat hij het leuk vond om weer eens iemand anders te zien (mensen van de productie dus) in die gang en dat ze zeiden dat ze erg tevreden waren, ook over de kijkcijfers.
Jammer dat Joanna niet in de tuin moet slapen, als ze zou gaan slaapwandelen zo ze zo het zwembad in kunnen lopenquote:
Ja dat begreep ik ook... en hij heeft verder gezegd dat ie die productieleider alleen heeft gezien, niet gesprokenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij vertelde ook dat SST leeft onder de mensenWant door de geluiden uit de liveshow dacht hij dat
Goeden postquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Slakkenspoor het volgende:
[..]
Zo'n amateuristisch programma kost natuurlijk ook niks, iedere kijker is meegenomen.
De studio zat zeker vol met familie en fokkertjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij vertelde ook dat SST leeft onder de mensenWant door de geluiden uit de liveshow dacht hij dat
quote:
Ze heet toch Henk?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:18 schreef kdrietjeh het volgende:
Maak geen close-ups van Cynthia, dan is ze niet zo 'mooi' meer. ;o
quote:
nee, ik heb er een roseetje bij gehaald. En straks zet ik de karaoke machine aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Gutver
Nu heb ik ook trek in koekjes
Ik in oordopjes. Onsmakelijk gehoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Gutver
Nu heb ik ook trek in koekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |