missquote:
Het stikt hier wel van de bekenden, maar jou ken ik nog niet nee. Halloquote:
Hoeft welquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, want carnavalsmuziek
hier staat ie meestal op zinloze programma's van vrouwliefquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hem wel vaak aanstaan, gewoon als geluid en zo
echt nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NuutZe postte zo nu en dan al eens mee
Zelfs getekende volmachten op werkquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze eten de meest bizarre dingen
Ik blijf m'n best doen, amar ik beloof geen verbetering voor de toekomstquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NuutZe postte zo nu en dan al eens mee
Hoihoiquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het stikt hier wel van de bekenden, maar jou ken ik nog niet nee. Hallo
Dat is hier wel vaak, maar dan kijkt mijn vader of moeder dus is het niet interessant wat er op isquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hem wel vaak aanstaan, gewoon als geluid en zo
Ik zit in een rommelhok waar ook een tvtje staat anders moest ik maar kijken wat mijn ma wilquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier staat ie meestal op zinloze programma's van vrouwlief
Longtimenoseequote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik blijf m'n best doen, amar ik beloof geen verbetering voor de toekomst
sollyquote:
Hoi Missiequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het stikt hier wel van de bekenden, maar jou ken ik nog niet nee. Hallo
Haha, de afgelopen maanden een paar keer op deze trein proberen te springen, maar ik flikkerde er steeds afquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt niet![]()
tenminste een half jaar geleden of zo nog niet
Moet je tegenwoordig al ergens vandaan komen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoihoi
Waar kom je vandaan (binnen Fok bedoel ik)
How's business?quote:
Van je mama.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, de afgelopen maanden een paar keer op deze trein proberen te springen, maar ik flikkerde er steeds af
[..]
Moet je tegenwoordig al ergens vandaan komen?
Ik hoop niet dat je pijn hebt gedaan tijdens het vallen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, de afgelopen maanden een paar keer op deze trein proberen te springen, maar ik flikkerde er steeds af
Hier ookquote:
Je bent bekend met het concept 'profiel'?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Missie, ik kende jouw ook nog niet, dachte ff aan een geinkloon
Die loopt niet rond op FOK!quote:
Dat is lief van jequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je pijn hebt gedaan tijdens het vallen?
ah een regiogenoot zie ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent bekend met het concept 'profiel'?
En zo klonig gedraag ik me toch niet?
*knuffel*quote:
Dankjequote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent bekend met het concept 'profiel'?
En zo klonig gedraag ik me toch niet?
Mag ik vragen wiesoquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier thuis, ik zit boven... meestal zit ik beneden
brrrrr is hier boven ook altijd kouderquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Warme lucht stijgt opquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik soms ook welquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die loopt niet rond op FOK!
[..]
Dat is lief van je
Ik wil ook onder de dekensquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
* Marijkezwolle kruipt nog wat verder onder de dekens
Hier ook en fijn want dan slaap ik beterquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
brrrrr is hier boven ook altijd kouder
Ik wens niet geassocieerd te worden met jouw soortquote:
Wie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ging daar ook niet om
![]()
Kwam geheel door iemand anders
quote:
Dan moet je lekker op bed gaan liggenquote:
Ruimte zat hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kruip zo ook maar eens onder de dekens idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |