Absoluut.quote:
Werken is voor burgers.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:25 schreef EINZ het volgende:
Luie zak, ga werken voor je opleiding.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:25 schreef EINZ het volgende:
Luie zak, ga werken voor je opleiding.
Nee waarom? Waarom moet jij 7 jaar over je pretstudie kunnen doen ten koste van mijn belastingcenten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:26 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Werken is voor burgers.
Overigens mis je het punt.
Omdat niet iedere student een pretstudie doet, en niet iedere student het geluk heeft zijn/haar opleiding onder de perfecte omstandigheden binnen 5 jaar te kunnen voltooien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nee waarom? Waarom moet jij 7 jaar over je pretstudie kunnen doen ten koste van mijn belastingcenten?
Ik betaal er al voor, grapjas. Onderwijs is niet gratis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef -moppie- het volgende:
Wil je een goede opleiding betaal of leen er gewoon voor.
Shit happens. Maar ik vind het belachelijk dat die personen hun probleem voor mijn voordeur neerleggen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat niet iedere student een pretstudie doet, en niet iedere student het geluk heeft zijn/haar opleiding onder de perfecte omstandigheden binnen 5 jaar te kunnen voltooien.
Welke belastingcenten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nee waarom? Waarom moet jij 7 jaar over je pretstudie kunnen doen ten koste van mijn belastingcenten?
Jij denkt dat studie gratis is?quote:
Betaal wat meer. Ik heb/had ook 25000 gulden studieschuld. Zie het als een investering en huil niet zo....quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik betaal er al voor, grapjas. Onderwijs is niet gratis.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Betaal wat meer. Ik heb/had ook 25000 gulden studieschuld. Zie het als een investering en huil niet zo....
Nee. Ik wil niet 3000 gaan betalen omdat ik mee heb gedaan aan de solar challenge, omdat ik een keer een verkeerde studie heb gekozen, omdat ik buiten mijn eigen schuld om maanden heb moeten wachten op co-schappen, omdat ik depressief heb thuis gezeten vanwege persoonlijk drama of omdat ik gewoon een studie heb gekozen die wat lastiger is dan de gemiddelde lolopleiding en die amper nominaal af te ronden is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Betaal wat meer. Ik heb/had ook 25000 gulden studieschuld. Zie het als een investering en huil niet zo....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |