Gesloten webwinkelsquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Webwinkels ook en die zijn nu ook nog open
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
isj winkel, zai verkoppen kompjoetrs
STpowerrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nope, net even iemand lekker de waarheid verteld![]()
*laat bierspallen zien
Veel zoek plezierquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Als iemand me nodig heeft ofzo pm maar.. ik ben even wat dingen uitzoeken
MSn mag ook
Bierspallen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nope, net even iemand lekker de waarheid verteld![]()
*laat bierspallen zien
Een sleutel voor iets dat vastloopt? Logischquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pak dan ook de sleutel om hem los te maken
Ja, duhuh, ze nemen daar ook alleen maar van die koffiedrinkende stoere pubers aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:52 schreef Toekito het volgende:
maar voor hulp kan je beter Klaas Vaak bellen, ze weten niks!
Koevoet mag ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een sleutel voor iets dat vastloopt? Logisch
Wel irritant, je ziet dat mensen tegen je praten maar je kan niets terugzeggen of lezen wat ze zeggenquote:
waarom werd ik afgewezen danquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, duhuh, ze nemen daar ook alleen maar van die koffiedrinkende stoere pubers aan
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is toch Danoontje Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Jouw mama-spierballen zijn vet veel groterquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is toch Danoontje Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdat kind dan
Wel thuis lieverdquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
ECHT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |