Zijn hier nog stoute kindertjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
Cynthia heeft sinterklaas aan de lijn
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
Wat doet monique dan?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
LOLquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:52 schreef Weka het volgende:
Monique probeerde Cynthia ervan te overtuigen dat Philip eigenlijk een vliegtuig is.
3 halen 1 betalenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:52 schreef Darklight het volgende:
Hebben ze die jurkjes ook bij de Ikea gekocht?
Dat hoop ik ook niet, dit is tofquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat die telefoon niet alleen tijdens de liveshow gaat
Linkjes staan in de FAQ.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Whaaa!!!![]()
Waar zijn de streams van Hidi gebleven?
elke werkdag van half8 tot half 9 en donderdag extra de live sjowquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:01 schreef anniccck het volgende:
[..]
Huh? Is er nu de dagelijkse show bezig dan? Dat wist ik helemaal niet:o
las ergens HiDi is ziek heb al hele dag geen stream van HiDI vanmorgen was er al zwart beeld...........als HIDI ziek is BETERSCHAP HIDIquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Whaaa!!!![]()
Waar zijn de streams van Hidi gebleven?
Tover hem beter?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las ergens HiDi is ziek heb al hele dag geen stream van HiDI vanmorgen was er al zwart beeld...........als HIDI ziek is BETERSCHAP HIDI
Hoe weet je dat?quote:
Hidi was er vanochtend wel..quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las ergens HiDi is ziek heb al hele dag geen stream van HiDI vanmorgen was er al zwart beeld...........als HIDI ziek is BETERSCHAP HIDI
Overdreven? Het is volkomen waar!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:58 schreef Weka het volgende:
Volgens mij zijn de streams leuker dan de liveshow, of is dat overdreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |