SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
iddquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Fortunate son
Blijkt maar weer, dat de beste nummers er nog niet tussen staan
kom hier gewoonquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil gewoon op mijn eigen pc / laptop maar das nie goed genoeg
Wat wie gebruikt mijn naamquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Dalando
Bericht:
Wat is dit liedje?
Niet slaan, ik heb haar net een massage gegeven.quote:
Absoluutquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:32 schreef Driepink het volgende:
dit nummer blijft leukdit MOET de nieuwe monster hit worden of hoe ie hier ook heet ook alweer
Komt ie erachter waar je kan requesten, gelijk eentje onder zijn naamquote:
wel 3quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
gaan we fokken.. wat fokken? geen idee.. heb jij een kater?
Maar dan remasterd, zodat mijn naam er ook tussen komtquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:32 schreef Driepink het volgende:
dit nummer blijft leukdit MOET de nieuwe monster hit worden of hoe ie hier ook heet ook alweer
Jij dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Komt ie erachter waar je kan requesten, gelijk eentje onder zijn naam![]()
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Nee, ik niet. Ik vraag onder mijn eigen naam aan.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:33 schreef Zokunen het volgende:
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
mooi zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
wij hebben een poes
huis tuin keuken poes, alleen is ze geholpen
Je zei nederlandstalig..quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:33 schreef Driepink het volgende:
hihi, ik verheug me op mijn verzoek.. ik kijk maar niet wanneer ie komt
Was je massage nog lekker?quote:
Het is veel eenvoudiger dan datquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je zei nederlandstalig..
Het goede doel?
Zoja, zeg me dat het belgie is!!
Goede woordgrapquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is veel eenvoudiger dan dat
Scherp!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik ben niet geholpenoh wacht
Zie roosterquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:36 schreef mc-Piel het volgende:
Hierna Aphex twin
Tot wanneer gaat de verzoekjesmachine door ?
Wanneer wil je?quote:
0quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:37 schreef EggsTC het volgende:
Hoeveel is er nou nog nodig voor dragems zn baard eraf dan
0quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:37 schreef EggsTC het volgende:
Hoeveel is er nou nog nodig voor dragems zn baard eraf dan
Neen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:37 schreef Driepink het volgende:
koelkast, had je dat filmpje nog gezien dat ik postte op milkman ?
geluid is niet zo optimaal, maar is ook oud filmpjequote:
Alle 4 zelfsquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:38 schreef robdriessen het volgende:
Heeft iedereen al z'n Guinness, Kilkenny, Baileys of Jameson koud staan? Rob's Irish Pub gaat om 8 uur open!
[ afbeelding ]
Ik wel.. het leek wel zo'n electricretard filmpje!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:37 schreef Driepink het volgende:
koelkast, had je dat filmpje nog gezien dat ik postte op milkman ?
Zo werkt het niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
geluid is niet zo optimaal, maar is ook oud filmpje
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=GgMrf2pjZ0w[/youtube]
Gezien je PI ben je er fan van!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik hou me in over de kwaliteit van deze muziek
jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef sharr het volgende:
Heb ik nou de parade met tieten gemist
Mensen die op PI's lettenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Gezien je PI ben je er fan van!
Dat wist ik en sorry dat ik er op letquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die op PI's letten
En mensen die niet doorhebben dan ik [ afbeelding ] altijd gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Daarom is een standaard PI ook dom.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die op PI's letten
En mensen die niet doorhebben dan ik [ afbeelding ] altijd gebruik
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:42 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dat wist ik en sorry dat ik er op let
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Muziek is ook best cruciaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
oke
vdj installed *check*
mic+headphone installed *check*
msn installed *check*
winamp installed *check*tijd voor koffie
utorrent installed *check*quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Muziek is ook best cruciaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |