Alleen dat gestress in de maanden daarvoor zijn wel slopend.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef secondewijzer het volgende:
Nee, heeft alleen maar nadelen eigenlijk.
Ja, omdat mooie dag
K heb er geen ervaring meequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen dat gestress in de maanden daarvoor zijn wel slopend.
Ik heb geen seconde stress gehad hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen dat gestress in de maanden daarvoor zijn wel slopend.
Ik ook niet maar als je het soms TV ziet denk ik laat maar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:20 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
K heb er geen ervaring mee
Een beetje laat he.quote:
Je bent eigenlijk de eerste die ja zegt ben ik toch benieuwd waarom jij wel wil trouwen?quote:
Ja, maar jij bent andersquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde stress gehad hoor
Bij de een zal dat reuze meevallen, maar als mijn partner dan net zo'n stresskip als ik is gaat het fout.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde stress gehad hoor
+1.quote:
Waarom is dat een betere vraag?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:26 schreef Spartacus911 het volgende:
misschien is een betere vraag waarom je juist absoluut niet zou willen trouwen
1) veel relaties gaan achteruit na het uiteindelijke JA woordquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:26 schreef Spartacus911 het volgende:
misschien is een betere vraag waarom je juist absoluut niet zou willen trouwen
Omdat mensen hier vaker nee dan ja zeggen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |