Ja, maar hij is daarmee niet meer zo'n interessante tegenspeler, en loopt daarmee meer kans om genomineerd en weggestemd te worden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:47 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Oh die mag wel gewoon mee blijven spelen dan?
Lees dit ff door:quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:49 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb zo geen zin om al die Cosje's door te lezenDus, heb ik wat gemist vannacht/vandaag
Zodra er weer geld is kan er toch weer gegokt worden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en kan die gene dus niet meer verder deelnemen
geld weg,kan je niet gokken op andere ,en dus ook geen geld verdienen ,alleen met missies maar dat zijn lage bedragen
hij moet de andere doen geloven dat hij verliefd aan het worden is op laura,je kan toch best verlefd worden terwijl je een vriendin hebtquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:52 schreef robmmad16 het volgende:
Ik snap Guido niet. Zo mislukt zijn missie toch helemaal!?! Zit ie net met Laura af te spreken dat ze hun missie serieus aan moet pakken, heeft ie t nu over hoe die van zijn vriendin houdt!?! Of mis ik iets???
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:53 schreef Caland het volgende:
Ik schrik elke keer weer als Sofia in beeld is
ja maar je kan alleen geld verdienen als iemand jou geheim denkt te weten,en het fout gokt,als je geheim bekend is al er niemand meer op jou gokken toch? dus zal je niets meer verdienenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zodra er weer geld is kan er toch weer gegokt worden?
Daar zijn de missies voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja maar je kan alleen geld verdienen als iemand jou geheim denkt te weten,en het fout gokt,als je geheim bekend is al er niemand meer op jou gokken toch? dus zal je niets meer verdienen
je krijgt niet iedere week standaard een bedrag van het progamma zelf
ja maar dat zijn maar bedagen vn 250,500 euro duurt dus even eer je weer 2500 bij elkaar gespaard hebt met missiesquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Daar zijn de missies voor![]()
Maar ik heb het ook nog niet 100% door
Moet je minimaal 2500 hebben?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja maar dat zijn maar bedagen vn 250,500 euro duurt dus even eer je weer 2500 bij elkaar gespaard hebt met missies
[quote]quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moet je minimaal 2500 hebben?
Maar misschien is er een speciale regeling voor mensen waarvan het geheim geraden is
Als het geheim van persoon X wordt geraden door persoon Y, dan weet de rest van de groep het geheim van persoon X toch nog niet. Die kunnen dus nog gewoon op persoon X gokken en als ze het niet juist hebben zo weer zijn kas spekkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moet je minimaal 2500 hebben?
Maar misschien is er een speciale regeling voor mensen waarvan het geheim geraden is
Wat een logische verklaringquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
Als het geheim van persoon X wordt geraden door persoon Y, dan weet de rest van de groep het geheim van persoon X toch nog niet. Die kunnen dus nog gewoon op persoon X gokken en als ze het niet juist hebben zo weer zijn kas spekken
dat lekt toch uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
Als het geheim van persoon X wordt geraden door persoon Y, dan weet de rest van de groep het geheim van persoon X toch nog niet. Die kunnen dus nog gewoon op persoon X gokken en als ze het niet juist hebben zo weer zijn kas spekken
Beetje verwarrend vind ik dat. Ik meende dat dat geld dan naar een goed doel ging. En dat je meer geld kan verdienen met missies.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja maar je kan alleen geld verdienen als iemand jou geheim denkt te weten,en het fout gokt,als je geheim bekend is al er niemand meer op jou gokken toch? dus zal je niets meer verdienen
je krijgt niet iedere week standaard een bedrag van het progamma zelf
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:04 schreef Pizzalucht het volgende:
Dat gesprek tussen Guido en Gerard
"Ik denk dat je ouders trots op je zijn"
Waarom zou dat uitlekken, daar heeft diegene die lekt toch geen belang bijquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat lekt toch uit
het is een groot wandelende nieuwsbrief daar
Denk dat je het niet mag vertellen ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat lekt toch uit
het is een groot wandelende nieuwsbrief daar
Je gaat niet gokken op een lege kluis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik raak steeds meer verwardquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je gaat niet gokken op een lege kluis.
Daar heb je ook weer een punt, ff niet aan gedachtquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
preciesquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
DE STEM zegt toch of het juist of onjuist is ...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Denk dat je het niet mag vertellen ofzo
Als je gokt op een lege kluis en je hebt het goed, heb je niets gewonnen immers. Gok je fout, ben je 2500 euri armer. Dus niemand gaat op een lege kluis gokken.quote:
Precies. Alle bewoners weten dus dat je geheim is geraden. Ookal weten ze op dat moment niet wat het geheim is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
DE STEM zegt toch of het juist of onjuist is ...
maar wel dat die kluis leeg isquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Precies. Alle bewoners weten dus dat je geheim is geraden. Ookal weten ze op dat moment niet wat het geheim is.
Ja daarom, ik dacht dat ik eindelijk een verklaring had, maar dat spreekt het weer tegen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als je gokt op een lege kluis en je hebt het goed, heb je niets gewonnen immers. Gok je fout, ben je 2500 euri armer. Dus niemand gaat op een lege kluis gokken.
wachten tot hij /zij missies krijgt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja daarom, ik dacht dat ik eindelijk een verklaring had, maar dat spreekt het weer tegen.
Wat doet een speler nog in het huis als zijn geheim geraden is
Die zal iig genomineerd worden, want voor de anderen is die speler oninteressant geworden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja daarom, ik dacht dat ik eindelijk een verklaring had, maar dat spreekt het weer tegen.
Wat doet een speler nog in het huis als zijn geheim geraden is
Stel dat er net een nominatieronde is geweest, er kan veel gebeuren in 2 wekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:10 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Die zal iig genomineerd worden, want voor de anderen is die speler oninteressant geworden.
ik gok ook dat als iemand geen geld meer heeft ,dat diegen missies krijgt om te verdienenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Stel dat er net een nominatieronde is geweest, er kan veel gebeuren in 2 weken
Iedereen.. goh, ik vind het wel tofquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het programma zit gewoon kut in elkaar. daar is iedereen het over eens op alle forums
het zit ingewikkeld in elkaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het programma zit gewoon kut in elkaar. daar is iedereen het over eens op alle forums
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |