ja vreemdquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef MissJ.24 het volgende:
Joann heeft gehoord dat Guido een afbeelding heeft van een olympische ring.......
Omdat ze steeds perse dr zin wil hebben.quote:
Opzettelijk ook natuurlijk. Hij hoopt dat mensen zijn geheim proberen te raden en hij dan dus geld vangt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:29 schreef beaverhausen het volgende:
Gaydo gedraagt zich wel heul verdacht opeens.
Tja, hij had die kaart ook kunnen verbergen als hij niet wilde dat iemand erin ging kijken/lezen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Omdat ze steeds perse dr zin wil hebben.
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:32 schreef PinkDream het volgende:
Ik ben de enige die fan van Joanna is volgens mij haha
Nee hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:32 schreef PinkDream het volgende:
Ik ook in het begin, maar sinds gisteravond vind ik haar irritant gewordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:32 schreef PinkDream het volgende:
Net zo gek als Gerard, dus die moeten er beide in blijvenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:33 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik zit echt met volle verbazing naar de streams te kijken. Die Joanne spoort serieus niet
Geeft niet hoor, als je hulp nodig hebt om er van af te komen roep je mij maarquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:32 schreef PinkDream het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
Kut vergeet de tijd helemaal....
Moet even weg, tot later allemaal
Dat weer welquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Net zo gek als Gerard, dus die moeten er beide in blijven
Mee eens! Joanna is irritant dus heerlijk om naar te kijken!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Net zo gek als Gerard, dus die moeten er beide in blijven
Gerard zou ik nog wel trekken, maar Joanna zou ik binnen 2 minuten ruzie mee hebben!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat weer welMaar ik zou er zelf niet mee opgescheept willen zitten
Dat heb ik net zo. Van Joanne zou ik beslist agressieve neigingen krijgen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gerard zou ik nog wel trekken, maar Joanna zou ik binnen 2 minuten ruzie mee hebben!
Nee, we verwijzen dat soort vragen graag door naar het forum van de Libelle...www.libelle.nlquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:42 schreef ABundy het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom zoveel mensen walgen van dit programma, dit haten en blablablabla, terwijl er genoeg keuze op tv/internet is?! Waar maken mensen zich druk om? Gunnen ze het anderen niet die dit concept wel leuk vinden? Of zijn die mensen ingehuurd door SBS want negatief reclame is ook reclame?!!
is ik weer. Jaaaa,maar er komt toch ook nog de "gewone" dagelijkse show? Of zit ik nou verkeerd?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Psst, liveshow is half negen!
Dan krijgt degene die het geraden heeft de inhoud van de kluis van diegene waarvan het geheim geraden isquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Stomste vraag van het topic hoormaar: wat gebeurt er als er een geheim geraden wordt?
Die raakt zijn geld kwijt aan degene die het geheim geraden heeft.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Stomste vraag van het topic hoormaar: wat gebeurt er als er een geheim geraden wordt? Met de persoon waarvan dus
Oh die mag wel gewoon mee blijven spelen dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:46 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Die raakt zijn geld kwijt aan degene die het geheim geraden heeft.
en kan die gene dus niet meer verder deelnemenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:46 schreef ABundy het volgende:
[..]
Dan krijgt degene die het geraden heeft de inhoud van de kluis van diegene waarvan het geheim geraden is
*ff wacht en meeleestquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:49 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb zo geen zin om al die Cosje's door te lezenDus, heb ik wat gemist vannacht/vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |