Dan kan Maike snel de geheimen raden/wetenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:29 schreef pleeborstel het volgende:
Volgens mij is Laura de zus van Maik.
Mijn keuze is het ook niet. Hoop dat Joanna die krullen er snel uitfriemeltquote:
wat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:03 schreef Wopper1 het volgende:
Laura heeft een fuck buddy van 29 jaar in Nederland?![]()
Zo...ben je het kwijt? Lucht op zeker...Tjonge jonge...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:13 schreef ThomasSlayer het volgende:
Wat een ongelooflijk nietszeggend hok die Laura . Er komt werkelijk helemaal niets uit.
bah bah. Afgrijselijk saai kutkind. Toneelhaak.
Kan alleen maar beetje lullig kriebelen met haar eeuwige poetshandjes. Guttegutegut.
Schop onder d'r verwende kont en drie jaar in een fabriek zonder licht Nike schoenen naaien.
Wegwezen.
Whut?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:08 schreef chufi het volgende:
Xou ze niet bisleskies zijn? Tussen al die homo's ?
Hahaha.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo...ben je het kwijt? Lucht op zeker...Tjonge jonge...
Als Laura eenmaal het huis verlaten heeft zal het wel gauw afgelopen zijn voor ons riddertje,quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:27 schreef xjbx het volgende:
Joanna is Alex flink aan het pushen om wat met Laura te beginnen.
Vannacht toen Alex bij Laura weg ging zij Joanna nog tegen hem dat Laura op dit moment niet lekker in de vel zit en dat hij daar gebruik van moest maken, het klonk in mijn oren meer als misbruik van maken.
Ik hoop maar dat Laura geen domme dingen gaat doen.
Dat HERTgevlekte kind moet zich ff nergens mee bemoeien!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:27 schreef xjbx het volgende:
Joanna is Alex flink aan het pushen om wat met Laura te beginnen.
Vannacht toen Alex bij Laura weg ging zij Joanna nog tegen hem dat Laura op dit moment niet lekker in de vel zit en dat hij daar gebruik van moest maken, het klonk in mijn oren meer als misbruik van maken.
Ik hoop maar dat Laura geen domme dingen gaat doen.
Mee eens!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:31 schreef willem67 het volgende:
[..]
Als Laura eenmaal het huis verlaten heeft zal het wel gauw afgelopen zijn voor ons riddertje,
Wat een stalker is dat zeg.
Het is omdat de productie zit te pushen op een relatie met Alex, in werkelijkheid is ze het riddertje helemaal zat.
2 nachten achter elkaar als een dief in de nacht bij Laura in bed kruipen.
Het is jammer dat Guido een vriendin heeft als was het heel anders gelopen.
Trio?quote:
Dit heb ik ook gelezen op de site.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:32 schreef xjbx het volgende:
Ik las net dat Guido aan Maik en Laura zat er bij dat hij gevoelens voor haar aan het krijgen is, heeft iemand dit gezien en wat was de reactie van Laura eigenlijk
ENquote:"Voor wie gaat ze?
9 maart om 10.20
Keuze tussen Guido en Alex.
Nu het geheim tussen Laura en Guido geraden is kan Laura eindelijk naar haar hart luisteren. Ze had vanaf het begin al een goede klik met Alex, maar door haar geheim werd ze gedwongen om afstand van hem te nemen. Nu de lucht geklaard is zoekt ze hem weer als vanouds op. Maar gisteravond belandde niet Alex maar Guido bij haar in bed. Heeft de periode dat ze moest doen alsof, toch gevoelens bij haar losgemaakt? Voor wie gaat ze nu?"
Maar ik kan de post over dat Guido aan Maik vertelde dat ie gevoelens voor Laura begint te krijgen niet terug vindenquote:"Liefde hangt in de lucht
9 maart om 00.48
Ze gaan er voor.
Maik en Monique duiken samen het bed in en het ziet er direct al spannend uit. Ze zijn echter niet de enige die wat liefde nodig hebben. Laura kruipt namelijk bij Guido in bed. Het is nog vroeg en het is nu al spannend."
een introverte stoephoer ja,behalve kriebelen en in bed duiken met iemand kan ze niet,mja,na de serie zal ze genoeg aanbiedingen krijgen van alleenstaande vadersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:05 schreef Berenjenafok het volgende:
Valt me op dat Laura vaak niet echt meedoet met de groep. Bijvoorbeeld toen iedereen gisteren in de slaapkamer moest blijven en iedereen liep te springen, dan staat zij erbij en lacht een beetje. Of toen die meiden de mannen nadeden (toen zij aan het dichten waren), ook dan zit ze erbij en kijkt ernaar. Maargoed waarschijnlijk gewoon introvert persoon ^^
ja,dat was tezien de laatste 2 nachten,ik hoef ze nu al niet in de buurt van me zoon,weet waar je aan begint he?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef happyme28 het volgende:
Laura heeft vaker aangegeven dat ze zich enigszins op de achtergrond houdt omdat ze bang is voor reacties van de ouders van de kindjes waarmee ze werkt. Soort van verantwoordelijkheidsgevoel.
Tsja ook een manier om je saaiheid te rechtvaardigenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef happyme28 het volgende:
Laura heeft vaker aangegeven dat ze zich enigszins op de achtergrond houdt omdat ze bang is voor reacties van de ouders van de kindjes waarmee ze werkt. Soort van verantwoordelijkheidsgevoel.
Je geeft me nu nog meer motivatie om op haar te stemmen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef Fastener het volgende:
Laura ja mooi meisje van buiten,van binnen oneerlijk en leeg.
Hoop 3x scheepsrecht dus bij de derde keer eruit.
Samen met Joanna spelen ze het spel erg oneerlijk en gemeen ten opzichte van die personen die wel het spel proberen fair te spelen,in hoever dat natuurlijk mogelijk is.
Ook denk ik niet dat de % kloppen van de afgelopen twee keer.
Dus eruit de volgend ronde !!!!!!
wat heb je nu stèds over stalker?ben je jalours?die stoephoer laat iederen wel in haar bed,haar gleuf,pardón,spaarpot is net zo leeg als zij,wat dat stalken betreft,ze kriebelt alex net zo graag als alles wat een slurf heeft?of heb je ze nee horen zeggen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:31 schreef willem67 het volgende:
[..]
Als Laura eenmaal het huis verlaten heeft zal het wel gauw afgelopen zijn voor ons riddertje,
Wat een stalker is dat zeg.
Het is omdat de productie zit te pushen op een relatie met Alex, in werkelijkheid is ze het riddertje helemaal zat.
2 nachten achter elkaar als een dief in de nacht bij Laura in bed kruipen.
Het is jammer dat Guido een vriendin heeft als was het heel anders gelopen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:54 schreef noddy1 het volgende:
Ze is zonder inhoud, karakterloos, leeg.
Komt niet verder dan de small-talk van iemand die in de schouwburg je jas aanneemt,
Moet noodgedwongen haar straten met hotels en huizen verkopen bij Monopoly vanwege hypotheekschuld om vervolgens failliet te gaan bij het passeren van haar oude straatjes.
Pretendeert te kunnen nadenken,
doet heel slim,
is heel dom.
Een lege doos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |