Kijk een in de spiegel dan zie je er nog 1quote:Ik zapte net langs secret story maar wat een kutkop heeft dat kind
Hahaah dan doe je toch 1 ding goed.........heel snel door blijven zappen dusquote:Op zondag 27 februari 2011 00:31 schreef Sofia90 het volgende:
Ik zapte net langs secret story maar wat een kutkop heeft dat kind
Neuh hoor, een control trut eerste klassequote:Op zondag 27 februari 2011 04:00 schreef jugler het volgende:
Als je haar ziet dan denk je toch gelijk 'wat een leuk karakter'?
Nee hoor dat valt wel mee kan ik je vertellenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:44 schreef xjbx het volgende:
[..]
Kijk een in de spiegel dan zie je er nog 1
ik moet maar weer eens een vriendin opduikelen ('t was alweer 8jr geledenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Dat vind ik ook
Ik spaar ze allemaal voor op http://secretstorylaura.hyves.nl/
Misschien is dat wel haar secret storyquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:29 schreef bambino82 het volgende:
kan er niets aan doen, maar Laura doet me toch elke keer denken aan Kelly van big brother... lang en mannelijk...bleh
hehe dat zou in ieder geval wel voor heel wat sensatie zorgen in het huisquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien is dat wel haar secret story
Nee, maar Nederlandse vrouwen zijn natuurlijk nooit lang.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:29 schreef bambino82 het volgende:
kan er niets aan doen, maar Laura doet me toch elke keer denken aan Kelly van big brother... lang en mannelijk...bleh
Ik zou anders best een hele dag door haar gekriebeld willen worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:01 schreef twister20 het volgende:
Dat gekriebel van haar de hele dag! vreselijk!
anders ik welquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou anders best een hele dag door haar gekriebeld willen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |