Nah zo'n kaart zien ze dan niet....en zo'n ouwe zak wil dan schijnbaar toch commentaar geven...quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lol... Had hem even een mooi litteken laten zien oid
Je hebt toch ook gewoon zo'n kaart?
Het past er niet in en toch ga je het erin doen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef hondjes het volgende:
Bij nader inzien, valt het allemaal wel mee![]()
Alleen nog die keuken opruimen, alle kastjes leeggehaald, omdat ik een nieuwe kast had
en nu past niets erin![]()
Dus ga ik alles er weer in doen.
Bijna wekelijks dit soort dingen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah zo'n kaart zien ze dan niet....en zo'n ouwe zak wil dan schijnbaar toch commentaar geven...
ik zei nog wel met het raam open: Jammer dat mensen wel commentaar hebben als je het niet hoort, maar als ze de kans krijgen om het aan je te vragen dat ze dan ineens niets meer zeggen
Weer terug in de oude kastenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het past er niet in en toch ga je het erin doen?
En hoe moet het dan met de nieuwe kast? Kun je die nog terugbrengen, of heb je er een ander plekje voor.quote:
Ouderen die denken dat ze alleenrecht hebben op ziek zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Bijna wekelijks dit soort dingen!![]()
Heb weleens een vent gehad die met zijn armen gespreid op die parkeerplaats ging staan.![]()
Ik zei, ga je weg anders heb je straks ook zo'n kaart.
Ik vind van wel. Het kijkt niet lekker weg, het is slordig, haastig, van alles.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het echt zo slecht uitgevoerd?
Oh ja hoor, zelfs mijn vriend in een scootmobiel krijgt wel eens een grote bek van een oudere in de rij voor de kassa of op het zebrapad. Dan vinden ze dat hij ze voor moet laten of voor ze opzij moet gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ouderen die denken dat ze alleenrecht hebben op ziek zijn.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb weleens een vent gehad die met zijn armen gespreid op die parkeerplaats ging staan.![]()
Onbeschoft.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja hoor, zelfs mijn vriend in een scootmobiel krijgt wel eens een grote bek van een oudere in de rij voor de kassa of op het zebrapad. Dan vinden ze dat hij ze voor moet laten of voor ze opzij moet gaan.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Slordig dus. Maar de diehard streamer zal die voorvalletjes geen probleem vinden. Waarom vinden wij het ineens niet leuk, dat is wat ik me nog steeds afvraag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Het kijkt niet lekker weg, het is slordig, haastig, van alles.
Gisteren leek er op de streams een verbond tussen drie heren gesloten. De programmaleiding besloot op dat moment mbv de bewoners de telefoon in de tuin te gaan testen. Weg moment.
In de uitzending gister zag je een diner waarvoor mensen zich gingen omkleden. Het leek op z'n Big Brothers te gaan, met een tilt-up vanaf de hoge hakken langs de avondjurk van één van de deelneemsters. Helaas stopt zo'n shot dan ergens vlak boven de knie omdat er geen tijd meer voor is of omdat de rest van de beweging mislukt is, wordt er geschakeld naar de dagboekkamer waar een ander kandidate nog gekleed in een jas tegen de kou een statement geeft en vervolgens gelijk terug naar de laatste gang van het feestelijke diner.
But don't get me started
Die staat mooi te wezen in de gang, daar wilde ik dus frituurpannen, strijkbout enzo indoen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
En hoe moet het dan met de nieuwe kast? Kun je die nog terugbrengen, of heb je er een ander plekje voor.
Ow dat vind ik zo erg...Wij wonen nu in een wijk met relatief veel ouderen en gehandicapten...Hier is de sfeer is stuk vriendelijker gelukkig...Toen het zo glad was en we gingen naar de supermarkt werden we door tig bejaarden gewaarschuwd dat het glad wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja hoor, zelfs mijn vriend in een scootmobiel krijgt wel eens een grote bek van een oudere in de rij voor de kassa of op het zebrapad. Dan vinden ze dat hij ze voor moet laten of voor ze opzij moet gaan.
Ik denk dat goed camerawerk en geluid wel degelijk essentieel is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Slordig dus. Maar de diehard streamer zal die voorvalletjes geen probleem vinden. Waarom vinden wij het ineens niet leuk, dat is wat ik me nog steeds afvraag.
De cameramensen zijn Portugezen volgens mij. Dat lijkt me idd vrij lastig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het schijnt dat ze voor het camerawerk ook alleen stagaires e.d. hebben aangenomen.
Zou een hoop kunnen verklaren.
Jammer. Zonde van die nieuwe kast. Gewoon planken op maat dan maar?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die staat mooi te wezen in de gang, daar wilde ik dus frituurpannen, strijkbout enzo indoen.
Want die dingern stonden nog even in de gang geparkeerd.
Dus toen grote volksverhuizing, keukenkasten leeg gehaald
maar of het was niet diep genoeg, of hoog genoeg, maar daar kwam ik pas achter toen ik die
rommel uit de kasten had gehaald.
Vervolgens zitten denken wat nu en even Fokken.
Een oplossing gevonden en nu de zooi weer inruimen.
Maar dan wel als eenrichtingverkeer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Disana het volgende:
Egocentrisch. Sommige ouderen willen respect tot het gaatje uitgevoerd zien.
Dat kan hoor, maar ik ben me gewoon niet bewust van de reden waarom ik als diehard streamer geen enthousiasme kan kweken voor deze streams. Ik zit echt niet op te letten hoe slecht ze het doen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat goed camerawerk en geluid wel degelijk essentieel is.
Naja daar vind ik op zich niks mis mee, maar misplaatst respect eisen gaat me wel wat ver.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Egocentrisch. Sommige ouderen willen respect tot het gaatje uitgevoerd zien.
+1quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja daar vind ik op zich niks mis mee, maar misplaatst respect eisen gaat me wel wat ver.
Ik wil best respect hebben voor ouderen, maar gedraag je dan ook respectabel. Anders ben je wat mij betreft gewoon de zoveelste tokkie
Goed gezegd ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan wel als eenrichtingverkeer.
Omdat we weten dat het beter kan. Kijk bijvoorbeeld ook het verschil in belichting tussen SS en de laatste BB's en DGK. Bij SS is alles plat uitgelicht, bij beide voorgangers droeg de belichting bij aan het dramatisch effect. Dat kijkt gewoon veel lekkerder weg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Slordig dus. Maar de diehard streamer zal die voorvalletjes geen probleem vinden. Waarom vinden wij het ineens niet leuk, dat is wat ik me nog steeds afvraag.
Het klopt wel dat het licht mij stoort, maar ik weet niet wat 'plat uitgelicht' is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat we weten dat het beter kan. Kijk bijvoorbeeld ook het verschil in belichting tussen SS en de laatste BB's en DGK. Bij SS is alles plat uitgelicht, bij beide voorgangers droeg de belichting bij aan het dramatisch effect. Dat kijkt gewoon veel lekkerder weg.
Denk ook niet dat dat iets is dat je bewust ziet. Je merkt het pas als het echt slecht is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan hoor, maar ik ben me gewoon niet bewust van de reden waarom ik als diehard streamer geen enthousiasme kan kweken voor deze streams. Ik zit echt niet op te letten hoe slecht ze het doen.
Tot hier dacht ik dat je het nog over de bejaarden hadquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:19 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het een te grote, inwisselbare groep .............
Ja, dat is code voor: Flikker vanavond nou eindelijk eens twee kratten wijn dat SS-huis in.quote:
Breek me de bek niet open over dat geluid. Dat is dan wel iets wat ik als bijzonder beroerd waarneem.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk ook niet dat dat iets is dat je bewust ziet. Je merkt het pas als het echt slecht is.
Kleuren, lichtinval, camerawerk en goed geluid lijken mij essentieel voor een prettige beleving van wat voor productie dan ook.
Je kunt als kijker ook niet zoveel met de ontwikkelingen rond de geheimen omdat je niet weet wanneer iemand op het goede spoor zit of belangrijker nog: wanneer iemand in het nauw zit omtrent zijn geheim.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:19 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het een te grote, inwisselbare groep en de geheimen overschaduwen de menselijke interactie imo. Het kan me (nog?) niet boeien.
Bij Laysa spreken ze haar gewoon aan! Dan komt wel eens de apotheker zelf soms even helpen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:19 schreef Coos het volgende:
Ik kan dus niet zo lang staan. Bij de apotheek is het altijd druk en als ik binnenkom vraag ik wie de laatste is zodat ik weet wanneer ik aan de beurt ben en kan gaan zitten. Hoeveel keer ik al bonje gehad heb, vooral met ouwe wijffies, als ik dan opsta en zeg, ja ik ben aan de beurt. Moet ik die wijffies altijd uitleggen dat ik daar niet voor de gezelligheid zit en dat ik toch echt eerst ben.![]()
En die mutsen van de apotheek vinden het wel best of zo. Die houden ook niet in de gaten wie er aan de beurt is.
Het Pietjesyndroomquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tot hier dacht ik dat je het nog over de bejaarden had
Het zal die mutsen een zorg zijn wie er als eerst geholpen wordt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:19 schreef Coos het volgende:
Ik kan dus niet zo lang staan. Bij de apotheek is het altijd druk en als ik binnenkom vraag ik wie de laatste is zodat ik weet wanneer ik aan de beurt ben en kan gaan zitten. Hoeveel keer ik al bonje gehad heb, vooral met ouwe wijffies, als ik dan opsta en zeg, ja ik ben aan de beurt. Moet ik die wijffies altijd uitleggen dat ik daar niet voor de gezelligheid zit en dat ik toch echt eerst ben.![]()
En die mutsen van de apotheek vinden het wel best of zo. Die houden ook niet in de gaten wie er aan de beurt is.
Na de wilde keuken dan hè!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, dat is code voor: Flikker vanavond nou eindelijk eens twee kratten wijn dat SS-huis in.
... en ze mogen allemaal de veteranenziekte krijgen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef Deisyy het volgende:
Tot hier dacht ik dat je het nog over de bejaarden had
Dat alles altijd overal even licht is. Daardoor raak ik ook zeer afgeleid door de drukke achtergrond. Ik zit dan te kijken of de patronen in het behang wel netjes op elkaar aansluiten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klopt wel dat het licht mij stoort, maar ik weet niet wat 'plat uitgelicht' is.
Dat laatste is zeker balen. Je maakt het ook bij de kassa mee, dat een kassajuffrouw het wel prima vindt als een bejaarde voordringt. Ik kreeg zelfs een keer een grote mond van zo'n meisje toen ik ertegen protesteerde.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:19 schreef Coos het volgende:
Die geheimen boeien me voor geen meter.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt als kijker ook niet zoveel met de ontwikkelingen rond de geheimen omdat je niet weet wanneer iemand op het goede spoor zit of belangrijker nog: wanneer iemand in het nauw zit omtrent zijn geheim.
Ah ja, nu snap ik het. Klopt, de beelden zijn bijzonder druk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat alles altijd overal even licht is. Daardoor raak ik ook zeer afgeleid door de drukke achtergrond. Ik zit dan te kijken of de patronen in het behang wel netjes op elkaar aansluiten.
Hebben we iets over het hoofd gezien?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:24 schreef hondjes het volgende:
Ik blijf maar even weg, ga de keukenkastjes wel doen..
Die Yup van een apotheker weet niet zo goed wat ie met een verbaal incontinent iemand zoals mij aanmoet. Toen ik met mijn recept voor medicinale wiet met hem zat te lullen zei ik tegen hem: nu wordt je mijn huisdealer hoe vindt je dat??quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij Laysa spreken ze haar gewoon aan! Dan komt wel eens de apotheker zelf soms even helpen!
Respect ja....quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben we iets over het hoofd gezien?
Ben jij ook zo'n ''voordringbejaarde'' dan ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:24 schreef hondjes het volgende:
Ik blijf maar even weg, ga de keukenkastjes wel doen..
Mij ook niet, voornamelijk omdat je er ook maar weinig van meekrijgt en op de uitzending van de volgende dag moet wachten om uitleg te krijgen. Iedere keer die anticlimax van die sirene is gewoon hondsvervelend als je niet weet waarom het precies gaat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die geheimen boeien me voor geen meter.
Mijn apotheker zei: 'medicinale cannabis'? Die verkoopt de koffieshop ook en die isveel goedkoper.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Die Yup van een apotheker weet niet zo goed wat ie met een verbaal incontinent iemand zoals mij aanmoet. Toen ik met mijn recept voor medicinale wiet met hem zat te lullen zei ik tegen hem: nu wordt je mijn huisdealer hoe vindt je dat??![]()
En nog een rood hoofd krijgen ook hè!
meestal maak ik ook niet anders mee, maar in deze ijk zijn de mensen heel goed aangepast aan elkaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed gezegd ja.
Laysa, bejaarden heb je natuurlijk ook in alle soorten en maten. Ik vind vrouwelijke bejaarden in supermarkten niet zelden onbeschoft en veeleisend, maar misschien heb ik pech.
Maar de reality komt wel in het nauw daardoor. Veruit het grootste gedeelte van de uitzending ging daarover.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die geheimen boeien me voor geen meter.
Ik krijg altijd ruzie met die gasten..quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n ''voordringbejaarde'' dan ?![]()
Geniaal woord trouwens !![]()
voordringbejaarde
Mehehequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn apotheker zei: 'medicinale cannabis'? Die verkoopt de koffieshop ook en die isveel goedkoper.
Dan woon je kennelijk in een fijne wijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
meestal maak ik ook niet anders mee, maar in deze ijk zijn de mensen heel goed aangepast aan elkaar![]()
ik ging geloof ik gisteren met de auto naar de suup en toen ik hier het terrein afreed kwam van links een oudere mevrouw...Die liet ik voor want ze had sowieso voorrang![]()
Maar ze bedankte me gewoon toen ik haar bij de supermarkt tegen kwam...Vond het wel tof
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik krijg altijd ruzie met die gasten..
Gaan ze lekker langzaam lopen doen, want ze hebben de hele dag de tijd.
Daar kan ik woest om worden.
ja lekker flaneren op zn breeds door de gangpadenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
Af en toe hangend aan hun boodschappenkar met een bak koffie in hun handquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja lekker flaneren op zn breeds door de gangpaden
Dát heb ik dus even aan die Yup uitgelegd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn apotheker zei: 'medicinale cannabis'? Die verkoopt de koffieshop ook en die isveel goedkoper.
Ja lekker kleppen in die koffie hoekquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe hangend aan hun boodschappenkar met een bak koffie in hun hand
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
En daarom kan het programma me ook niet boeien, on streaming en on tv niet. Stomme geheimpjes.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar de reality komt wel in het nauw daardoor. Veruit het grootste gedeelte van de uitzending ging daarover.
weer iemand dacht dat hij een geheim had gevonden.
Ja, heerlijk inderdaad. Of lekker met z'n tweeën en de hond het hele fietspad in beslag nemen en mopperen als je belt om erlangs te fietsen. Liefst nog in het donker zonder reflectoren of lampjes, en dan compléét beledigd zijn dat je ze bijna voor de sokken rijdt. Ongehoooeuuuurrd!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ga ja dan ook staan klieken met de andere rollator- en scootmobielbezitters voor de AH?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef Disana het volgende:
Ik zeg maar niks, ik hoop over een tijd ook naar buiten te kunnen met mijn rollator
Yep, denk 't welquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga ja dan ook staan klieken met de andere rollator- en scootmobielbezitters voor de AH?![]()
Vlak bij mijn werk zit zo'n AH, als het maar een beetje droog weer is is er geen doorkomen aan daar.
Of gezellig met zijn vijven in zo'n pad een uur staan gaan kletsen en dan nog bozig doen ook als je vraagt of je even iets mag pakken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zijn de leuksten iddquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef hondjes het volgende:
Staan ze bij de kassa, gaat alles lekker langzaam en dan gaan ze zeggen
oh, we hebben toch de tijd...
Dan zeg ik altijd..u wel, maar anderen misschien niet.
Ja en dan vraagt het kassameisje, heeft u een bonuskaart? Dan gaan ze een kwartier in allerlei tassen lopen zoeken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef hondjes het volgende:
Dan laat je me zeker een blokje om lopen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep, denk 't wel![]()
Hoezo, mot je erlangs?
Hoezo, je schopt me toch gewoon even omver? Stap je zo overheen joh.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan laat je me zeker een blokje om lopen?
En het lullige is dat het aantal kandidaten zo snel door hun geld heenraken dat de makers hun ook weer allerlei geheime opdrachten moeten geven om ze uiteindelijk weer in het spel van raden te kunnen betrekken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daarom kan het programma me ook niet boeien, on streaming en on tv niet. Stomme geheimpjes.
Foto's van hun bezoekjes aan het ziekenhuis!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:34 schreef hondjes het volgende:
Of ik kom ze tegen en gaan dan midden in een winkelcentrum fotos laten zien van hun kleinkinderen.
Of hun bezoekjes aan het ziekenhuis.
Tegenwoordig ontloop ik ze..
Ja die dan elke keer als je per ongeluk die richting op kijktquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef Disana het volgende:
Of ze liggen bij je op zaal, en dan beginnen ze te praten en houden niet meer op. Bij voorkeur heel murmelend zodat je je extra moet inspannen.
Aaahw. Da's best zieligquote:
Jij snapt hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja die dan elke keer als je per ongeluk die richting op kijkt
Ik krijg er een hoog CBMLgevoel bij, en dat is niet fijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
En het lullige is dat het aantal kandidaten zo snel door hun geld heenraken dat de makers hun ook weer allerlei geheime opdrachten moeten geven om ze uiteindelijk weer in het spel van raden te kunnen betrekken.
Ik heb overigens een tientje verdiend aan een weddenschap rond SS. Ik had gewed dat er binnen twee weken het Theme from Mission Impossible gebruikt zou worden in de uitzending. In de derde uitzending was het al zover.
Is het ook...Vond de buuv ook maar nu gaat ze koken zei zequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Aaahw. Da's best zieligDie meneer wil ook naar huis
Voor hem?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is het ook...Vond de buuv ook maar nu gaat ze koken zei ze
Ik ga hier bij voorkeur op dinsdag niet naar de super. Dan is er markt en dan komen alle oudjes uit de omgeving naar het durp. Er rijdt zelfs een speciale bus voor. Ook naar de super moeten ze dan. En dan gaan ze betalen met een cheque. Maar dat chequeboek komt pas uit de tas nadat alle boodschappen in de tassen zijn gepakt. Dan wordt de cheque ingevuld, de cassiere haalt dat ding door een printer, dan moet de klant nog even uitgebreid controleren of alles wel klopt en pas dan zet hij of zij een handtekening. En dan moeten ze nog een legitimatiebewijs te voorschijn toveren want dat moet je tonen als je met een cheque betaalt (en boven een bepaald bedrag moet je er zelfs 2 tonen!!) en de cassiere moet de nummers van die legitiematiebewijzen dan nog achterop die cheque noteren..................Echt, het schiet niet op! Fransozen en hun heilig chequeboekjequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef hondjes het volgende:
Ik zie ook wel wat overeenkomsten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik krijg er een hoog CBMLgevoel bij, en dat is niet fijn.
Daarom, easy moneyquote:MI ... Geen enkel theme zo uitgekauwd.
Kolere, dat is ouderwets.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ga hier bij voorkeur op dinsdag niet naar de super. Dan is er markt en dan komen alle oudjes uit de omgeving naar het durp. Er rijdt zelfs een speciale bus voor. Ook naar de super moeten ze dan. En dan gaan ze betalen met een cheque. Maar dat chequeboek komt pas uit de tas nadat alle boodschappen in de tassen zijn gepakt. Dan wordt de cheque ingevuld, de cassiere haalt dat ding door een printer, dan moet de klant nog even uitgebreid controleren of alles wel klopt en pas dan zet hij of zij een handtekening. En dan moeten ze nog een legitimatiebewijs te voorschijn toveren want dat moet je tonen als je met een cheque betaalt (en boven een bepaald bedrag moet je er zelfs 2 tonen!!) en de cassiere moet de nummers van die legitiematiebewijzen dan nog achterop die cheque noteren..................Echt, het schiet niet op! Fransozen en hun heilig chequeboekje
Webcam, livestream?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:46 schreef Laysa het volgende:
Zou wel lachen zijn als de brandweer kwam
Daar zou ik ook helemaal de kriebels van krijgen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ga hier bij voorkeur op dinsdag niet naar de super. Dan is er markt en dan komen alle oudjes uit de omgeving naar het durp. Er rijdt zelfs een speciale bus voor. Ook naar de super moeten ze dan. En dan gaan ze betalen met een cheque. Maar dat chequeboek komt pas uit de tas nadat alle boodschappen in de tassen zijn gepakt. Dan wordt de cheque ingevuld, de cassiere haalt dat ding door een printer, dan moet de klant nog even uitgebreid controleren of alles wel klopt en pas dan zet hij of zij een handtekening. En dan moeten ze nog een legitimatiebewijs te voorschijn toveren want dat moet je tonen als je met een cheque betaalt (en boven een bepaald bedrag moet je er zelfs 2 tonen!!) en de cassiere moet de nummers van die legitiematiebewijzen dan nog achterop die cheque noteren..................Echt, het schiet niet op! Fransozen en hun heilig chequeboekje
Veel rekeningen zou ik alleen contant kunnen betalen als ik geen chequeboek had. Internetbankieren?? Als je het woord noemt kijken ze je stomverbaasd aan, je hebt toch een chequeboek??? Meeste rekeningen staat ook geen bankrekeningnummer van de begunstide op, nergens voor nodig. je hebt immers je chequeboek??quote:
Zolang er voldoende geld op je rekening staat kun je hier met 1 cheque een giga kasteel betalenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een cheque. Die heb ik nog nooit hoeven te schrijven. Wat mij wel verbaasde is dat ik in het buitenland kon betalen per pin zonder code te hoeven in toetsen.
Heb je de lokale omroep al getipt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die man is al knetter geïrriteerd...dus kan best nog wel meer
Ja een handtekening, maar bij de credit card moest je dan weer een code gebruiken!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zolang er voldoende geld op je rekening staat kun je hier met 1 cheque een giga kasteel betalen![]()
Maar ik denk dat je wel je handtekening op een bonnetje moest zetten?
Nee, dit is exclusief genieten! Hij staat er nog steedsquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je de lokale omroep al getipt?
Ja, een cheque uitschrijven is heel gewoon in Frankrijk.quote:
terug murmelen helpt niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef Disana het volgende:
Of ze liggen bij je op zaal, en dan beginnen ze te praten en houden niet meer op. Bij voorkeur heel murmelend zodat je je extra moet inspannen.
Doe ik echt niet. Betaal gewoon dat soort dingen met mijn bankpas.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, een cheque uitschrijven is heel gewoon in Frankrijk.
Mijn nichtje die ook in Frankrijk woont schrijft zelfs als ze twee pizza's gaat kopen een cheque uit. Vond ik zo vreemd de eerste keer dat ik dat zag.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En nog meer lieve post...
Ik gaat effe in een hoekje wenen van geluk![]()
![]()
en mijn nieuwe Griekse Kalendertje invullen, verjaardagen enzo...
die vergeet ik altijdook al heb ik 3 kalenders, maar het gaat om
het idee
Oeh RTV Nijmegenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je de lokale omroep al getipt?
Dat is wel weer luxe! De lokale bezorg-ali heeft geen bankpaslezer op zijn snorfiets hier!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
Doe ik echt niet. Betaal gewoon dat soort dingen met mijn bankpas.
Te enerverend, en ik denk dat ze er gewoon overheen murmelen.quote:
Dat is allemaal een beetje veranderd geloof ik. Want als wij naar Nederland rijden en in Belgie tanken moeten we bij het ene tankstation een handtekening zetten, maar bij een ander onze pincode gebruiken. En in Nederland is dat ook zo, denk dat het afhankelijk is van welk systeem een winkel gebruikt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja een handtekening, maar bij de credit card moest je dan weer een code gebruiken!
In Nederland moet ik altijd een pincode in toetsen, in het buitenland soms niet. Het lijkt er dus op dat sommige systemen dus een betaling door kunnen laten zonder pincode. Dat klinkt fraude-gevoelig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is allemaal een beetje veranderd geloof ik. Want als wij naar Nederland rijden en in Belgie tanken moeten we bij het ene tankstation een handtekening zetten, maar bij een ander onze pincode gebruiken. En in Nederland is dat ook zo, denk dat het afhankelijk is van welk systeem een winkel gebruikt.
Hier wel dus, dat vind ik ook zo vreemd. Kan bijna alles wat thuis wordt afgeleverd met mijn bankpas betalen, maar een simpele rekening van byvoorbeeld een dierenarts kan dan weer alleen contant of per cheque. Contant doe ik niet, wat dan moet ik er weer heen, dus ja, een chequequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is wel weer luxe! De lokale bezorg-ali heeft geen bankpaslezer op zijn snorfiets hier!
Ik heb in Nederland nog nooit meegemaakt dat je een handtekening moest zetten ipv een code (bij de bankpas dan he).quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is allemaal een beetje veranderd geloof ik. Want als wij naar Nederland rijden en in Belgie tanken moeten we bij het ene tankstation een handtekening zetten, maar bij een ander onze pincode gebruiken. En in Nederland is dat ook zo, denk dat het afhankelijk is van welk systeem een winkel gebruikt.
Echt jammerquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:01 schreef Disana het volgende:
Ik heb de stream nu een tijdje aan staan, en merk dat ik er geen aandacht voor kan opbrengen. Het maakt gewoon allemaal niet uit wat ze doen of zeggen.
Lekker, succes met de jachtquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt jammer![]()
Ik heb trek, ik moest maar eens op jacht. Kip, boontjes en rijst gaat het worden, denk ik.![]()
eetse straks Schrutzquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt jammer![]()
Ik heb trek, ik moest maar eens op jacht. Kip, boontjes en rijst gaat het worden, denk ik.![]()
Bij credit cards was dat toch altijd zo? Dan hoefde je alleen een handtekening te zetten. En inderdaad, het is fraude gevoelig. Zo is jaren geleden in Parijs mijn beurs gejat met daarin o.a. een creditcard. Voor wij doorhadden wat er was gestolen en de pas hadden kunnen blokkeren was er al voor honderden euro's mee betaald. Zo waren er o.a. een 2 jaarkaarten voor de metro mee betaald, aankopen bij de Disny store en nog iets.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In Nederland moet ik altijd een pincode in toetsen, in het buitenland soms niet. Het lijkt er dus op dat sommige systemen dus een betaling door kunnen laten zonder pincode. Dat klinkt fraude-gevoelig.
Is die met RLS's sowieso niet actiever op zijn vertrouwde VOL?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
en waar hangt Jian uit, die heb ik al paar dagen niet gezien
Onze franse bankpas is tevens creditcard. Alles wat ik met dat ding betaal wordt pas de eerste van de volgende maand afgeschreven. Hier gebruik ik een pincode, ben ik in Nederland dan moet ik soms de pincode gebruiken, en soms een handtekening op een bonnetje zetten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb in Nederland nog nooit meegemaakt dat je een handtekening moest zetten ipv een code (bij de bankpas dan he).In het buitenland wel veel, maar NL nog nooit. Of heb je het over creditcards?
Ook wel zo handig natuurlijk, want ik heb het echt nooit meegemaakt dat ze de handtekening op het bonnetje controleerden met de handtekening op het pasje!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:15 schreef Copycat het volgende:
Sommige winkels vragen hier nog je handtekening bij creditcardbetalingen, maar de meeste winkeliers zijn al overgestapt op het pinsysteem.
zou kunnen....................quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is die met RLS's sowieso niet actiever op zijn vertrouwde VOL?
ketjap lekkere kruiden en een klodder sambal of kijk eens op internet bij foodtube.com staan allemaal leuke en lekkere dingen filmpjes enzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef spuitje het volgende:
Nu het over eten gaat: moet zondag voor 9 mensen koken. Wie weet een lekkere marinade voor kip?? Een marinade die je zelf kunt maken he, heb hier geen super waar je conimex o.i.d. kunt halen!
Jij denkt meer in complotten?quote:
Yoghurt, knoflook, wat anijszaad en kardemon.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef spuitje het volgende:
Nu het over eten gaat: moet zondag voor 9 mensen koken. Wie weet een lekkere marinade voor kip?? Een marinade die je zelf kunt maken he, heb hier geen super waar je conimex o.i.d. kunt halen!
nee over Jian weet ik geen complot, maar viel me gewoon op hij is er niet, wat doet hij daar op VOL eigenlijk???quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt meer in complotten?
Vertel!
half 9quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:23 schreef Laysa het volgende:
Hoe laat is dat gebeuren vanavond met het wegstemmen van iemand?
Zich de bewondering van de kleinere zielen laten welgevallen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef Toverheks het volgende:
wat doet hij daar op VOL eigenlijk???
VOLop onder de naam Beer posten: http://beer.vol.nl/search.php?search_author=Beerquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef Toverheks het volgende:
nee over Jian weet ik geen complot, maar viel me gewoon op hij is er niet, wat doet hij daar op VOL eigenlijk???
dat zou toch echt heel raar wezen, wij en een tussendoortje echt dan vind ik Jian een overloper en vraag een paar note`s van Teun te leen die ik dan Jian schenk..............quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
VOLop onder de naam Beer posten: http://beer.vol.nl/search.php?search_author=Beer
Volgens mij waren wij een tussendoortje tijdens de lange winterslaap van VOL. Nu ze daar wakker zijn, zijn wij niet meer goed genoeg.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
VOLop onder de naam Beer posten: http://beer.vol.nl/search.php?search_author=Beer
Volgens mij waren wij een tussendoortje tijdens de lange winterslaap van VOL. Nu ze daar wakker zijn, zijn wij niet meer goed genoeg.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef Toverheks het volgende:
ik las hem, pppfftttt hij heeft daar het hoogste woord.........Jian wat doe je daar, kom terug ook wij zijn je vriendjes en vriendinnetjes
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:28 schreef Disana het volgende:
Zich de bewondering van de kleinere zielen laten welgevallen?
Dank u mevrouw Heks, dat ga ik even doen!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ketjap lekkere kruiden en een klodder sambal of kijk eens op internet bij foodtube.com staan allemaal leuke en lekkere dingen filmpjes enzo
Daar vind ik dus helemaal niets aan. Drie keer gekeken, echt geprobeerd, maar ik zie werkelijk niet wat ik daar onderhoudend aan moet vinden. Hoe hard de spannende muziek eronder ook staat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dan is dus ook "Wie is de mol" en dat ga ik gewoon lekker kijken
De duisternis!quote:
Ik probeer te ontdekken wie de mol is, maar lukt me dus gewoon niet. Maar ik vind het een stuk spannender dan dat gedoe daar in Portugal. Bovendien is de mol over een paar weken afgelopen en misschien vind ik de uitzendingen van SST dan inmiddels wel leuk, of in ieder geval leuker dan tot nu toe.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar vind ik dus helemaal niets aan. Drie keer gekeken, echt geprobeerd, maar ik zie werkelijk niet wat ik daar onderhoudend aan moet vinden. Hoe hard de spannende muziek eronder ook staat.
hij post allang op beiden fora hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik las hem, pppfftttt hij heeft daar het hoogste woord.........Jian wat doe je daar, kom terug ook wij zijn je vriendjes en vriendinnetjes
Wat leuk, ik meen dat je schreef dat ze dicht bij het Noorderplantsoen komen wonen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik probeer te ontdekken wie de mol is, maar lukt me dus gewoon niet. Maar ik vind het een stuk spannender dan dat gedoe daar in Portugal. Bovendien is de mol over een paar weken afgelopen en misschien vind ik de uitzendingen van SST dan inmiddels wel leuk, of in ieder geval leuker dan tot nu toe.
BTW: jongste en vriend hebben het appartementje gekregen en komen volgens mij binnenkort de buurt waar jij zo ongeveer woont onveilig maken
Moet kunnen toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:52 schreef gomi het volgende:
[..]
hij post allang op beiden fora hoor
Volgens haar ongeveer 50 m. er vanaf. En heb foto's gezien van het appartementje, maar ziet er echt gaaf uit! En alles zit er in, wasmachine, droger, complete badkamer, handdoeken, serviesgoed, meubels etc., etc.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat leuk, ik meen dat je schreef dat ze dicht bij het Noorderplantsoen komen wonen.
Maar daar vind ik dus niets aan, raden wie de mol is. Je hebt totaal geen idee, dat weet je op het eind pas.
En hoe heet jij daar dan, beertje van me?quote:
lol nee mijn nick daar heeft niets met een beer van doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe heet jij daar dan, beertje van me?
Ik ken dat hele forum niet eens!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:57 schreef gomi het volgende:
[..]
lol nee mijn nick daar heeft niets met een beer van doen
is een rustiger forum. zoals nu bij sst is t daar leuker dan op fok vaak. omdat die st topucs hier soms absurd snel gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken dat hele forum niet eens!
Dat klinkt allemaal als een ongelooflijke mazzel. Lekker bij de vijver liggen van de zomer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Volgens haar ongeveer 50 m. er vanaf. En heb foto's gezien van het appartementje, maar ziet er echt gaaf uit! En alles zit er in, wasmachine, droger, complete badkamer, handdoeken, serviesgoed, meubels etc., etc.
En ik blijf gewoon raden naar de mol en als ik het per ongeluk goed heb trakteer ik mezelf op een gebakje
Van Kok?quote:
Ik denk dat ze niet snappen dat huis en tuin types soms vele male leuker zijn om naar te kijken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik krijg er een hoog CBMLgevoel bij, en dat is niet fijn.
MI ... Geen enkel theme zo uitgekauwd.
yups ben ik wel met je eens. ze hebben heel erg met t oog gecast lijkt t.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:19 schreef Copycat het volgende:
De bewoners van SST komen volgens mij grotendeels uit de archieven van castingbureaus. Dan weet je al dat je het voornamelijk met lege hulzen moet doen, en met een enkele lucky shot.
Mooie (relatief) mensen maken niet per se mooie televisie.
Dat dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal als een ongelooflijke mazzel. Lekker bij de vijver liggen van de zomer.
Al post ie op 10 forums, miste hem gewoon alleen gedag zeggen ben ik al tevreden meequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:52 schreef gomi het volgende:
[..]
hij post allang op beiden fora hoor
maar dan zou je toch denken dat ze wel voor wat meer actie zouden zorgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:22 schreef Laysa het volgende:
Het is van A tot Z geregisseerd...dat moet toch niemand verbazen
Nou, dat weten we dan ook weer........quote:Beste kijker,
Hartelijk bedankt voor je email. Je hebt aan ons op 14-02-2011 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
Het is helaas niet mogelijk om de livestreams in het buitenland te bekijken. We hebben hier de rechten niet voor verkregen. Onze excuses voor het ongemak.
Je vraag was: Waarom kan men in het buitenland de streams niet volgen? Gewoon echt balen dit!
hij is de afgelopen dagen nog actief geweest op fokquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Al post ie op 10 forums, miste hem gewoon alleen gedag zeggen ben ik al tevreden mee
Welnee...dat is in het begin nooit...dat komt vanzelf...Het moet nog wel een beetje spontaan zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:23 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dan zou je toch denken dat ze wel voor wat meer actie zouden zorgen
ah daar kun je wel omheen hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:24 schreef spuitje het volgende:
Antwoord van Net5 gehad, net...........
[..]
Nou, dat weten we dan ook weer........
wat de rubber kogels en traangas in bagrein??quote:
hehe maar ik ben ongeduldig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee...dat is in het begin nooit...dat komt vanzelf...Het moet nog wel een beetje spontaan zijn
Mee eens, maar hangt misschien een kostenplaatje aan?? Geen idee hoor, roep ook maar wat........DGK heb ik altijd prima kunnen volgen,, die hadden die rechten dus blijkbaar wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:25 schreef hondjes het volgende:
Blijft toch een raar verhaal, je kan de hele wereld zien op internet maar geen SS.
nou Gerard vind ik wel een reldeldel, en joanna zo een roddelbitch vooral lief in je gezicht en achter je rug kan ze je afmakenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:37 schreef hondjes het volgende:
Er zit gewoon geen etterbak in zoals Brian.
Het zijn allemaal van die mensen die zo goed willen overkomen.
Waar ze ook weer gelijk in hebben.
Maar als er nu een tussen zit die ettert, gaat dat laagje vanzelf weg en wordt
iedereen ineens zichzelf..
Dat ga je niet menen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:22 schreef Laysa het volgende:
Het is van A tot Z geregisseerd...dat moet toch niemand verbazen
DGK kon ik ook gewoon volgen..we hebben dus pech..kutzooiquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mee eens, maar hangt misschien een kostenplaatje aan?? Geen idee hoor, roep ook maar wat........DGK heb ik altijd prima kunnen volgen,, die hadden die rechten dus blijkbaar wel.
Maar niet zoals Brian of Nathanel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou Gerard vind ik wel een reldeldel, en joanna zo een roddelbitch vooral lief in je gezicht en achter je rug kan ze je afmaken
joanna mag ik welquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou Gerard vind ik wel een reldeldel, en joanna zo een roddelbitch vooral lief in je gezicht en achter je rug kan ze je afmaken
denk dat ze allemaal beetje erg nep zijn hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:42 schreef hondjes het volgende:
Mooie vrouw, maar voor de rest mag ze opzouten van me.
Niets is echt aan haar.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:37 schreef hondjes het volgende:
zij ik al eerder, gewoon gecast op mooie mensen, zit geen bejaarde in, of iemand die echt wat te vertellen heeft, nee mooi koppie en die geheimen zijn ook ruk, denk eerder dat hun geheimen ook verzonnen zijn door de scriptschrijverquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen!
![]()
Maar dat voorgekauwde is wel de doodsteek voor het genre gebleken. SST is de laatste zucht. Real Life Soap zonder real people heeft geen charme.
Gerard heeft goed gekeken naar zijn voorgangers zoals een huub of Nathanel, Brian enzo die weet hoe het spelletje gespeeld moet worden, nee Gerard is wel de reldeldel van het huisquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar niet zoals Brian of Nathanel.
Dat kan ook zo zijn omdat het nog maar net begonnen is, alles en iedereen is nog leuk en nieuwquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:45 schreef hondjes het volgende:
Zelfs in de COS is iedereen lief voor mekaar.
Niemand maakt zich druk
een bejaarde hoeft van mij ook niet echt hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zij ik al eerder, gewoon gecast op mooie mensen, zit geen bejaarde in, of iemand die echt wat te vertellen heeft, nee mooi koppie en die geheimen zijn ook ruk, denk eerder dat hun geheimen ook verzonnen zijn door de scriptschrijver
nieuw zijn ze allemaal maar leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ook zo zijn omdat het nog maar net begonnen is, alles en iedereen is nog leuk en nieuw
yeah dat denk ik ook. t is allemaal nog te vlak.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ook zo zijn omdat het nog maar net begonnen is, alles en iedereen is nog leuk en nieuw
Jee wat een pech zeg. De rechten niet verkregen? Of vonden ze het gewoon te duur.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
had het wel oke gevonden gewoon van alle leeftijden daar horen ook bejaarde bij hahahaa maar dat iemand eens echt iets gaat vertellenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:47 schreef gomi het volgende:
[..]
een bejaarde hoeft van mij ook niet echt hoor
maar wel mensen met persoonlijkheid. en dat mis ik nu
Het kan mij iig niet erg boeien. Ik denk dat ik tot nu toe alles bij elkaar twee uur naar de streams heb gekeken. En dan zat ik meestal ondertussen ook nog Angry Birds te spelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zij ik al eerder, gewoon gecast op mooie mensen, zit geen bejaarde in, of iemand die echt wat te vertellen heeft, nee mooi koppie en die geheimen zijn ook ruk, denk eerder dat hun geheimen ook verzonnen zijn door de scriptschrijver
oh wat lullig voor jullie Hondjes en Spuitquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
ik kijk amper gisteravond gewoon helemaal niet meer, vind er echt weinig aan misschien komt dat nog, en wat is boze vogels??? voor spelquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Het kan mij iig niet erg boeien. Ik denk dat ik tot nu toe alles bij elkaar twee uur naar de streams heb gekeken. En dan zat ik meestal ondertussen ook nog Angry Birds te spelen
Eerlijk antwoord? Ik denk het niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef Dementor het volgende:
Is het de moeite waard om de tv voor aan te zetten?
Mindere kwaliteit? Ik neem aan dat je de stream van Peeet1 bedoelt en echt, die is niet te hachelen!!! Ziet er niet uit en buffert ook nog eens als een tierelier. Maar ben blij dat jullie met ons mee blijven denken en zoeken!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ah daar kun je wel omheen hoor.
weet dat mensen in buitenland ook volgen. die hebben alleen wel mindere kwaliteit geloof ik
Het zou dan wel de allerlaatste rls zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef Dementor het volgende:
Zal mij niets verbazen als ze het van de zender gooien.
denk dat ze de 3 maanden wel uit zullen zitten. ms een ander tijdstip tzt als t tegenvalt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef Dementor het volgende:
Zal mij niets verbazen als ze het van de zender gooien.
yeah die idd en zag net idd dat t niet overhoudtquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mindere kwaliteit? Ik neem aan dat je de stream van Peeet1 bedoelt en echt, die is niet te hachelen!!! Ziet er niet uit en buffert ook nog eens als een tierelier. Maar ben blij dat jullie met ons mee blijven denken en zoeken!
vallen de kijkcijfers tegen tot nu? of valt t mee?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou dan wel de allerlaatste rls zijn.
denk ik ook niet. omdat dgk in principe geen tijdslimiet had en dit maar 3 maanden duurtquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:57 schreef Dementor het volgende:
Of ze gooien de boel radicaal om zoals men met DGK deed.
Als ik op ustream naar secretstory zoek, krijg ik best veel vindresultaten. Zit er niet iets voor jullie bij?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mindere kwaliteit? Ik neem aan dat je de stream van Peeet1 bedoelt en echt, die is niet te hachelen!!! Ziet er niet uit en buffert ook nog eens als een tierelier. Maar ben blij dat jullie met ons mee blijven denken en zoeken!
Dan zullen ze keihard falen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef gomi het volgende:
[..]
denk ik ook niet. omdat dgk in principe geen tijdslimiet had en dit maar 3 maanden duurt
En gaan ze dan allemaal paardenpiemels aaien of iemand tijdens een wedstrijd een rottrap nageven? Zoiets?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:37 schreef hondjes het volgende:
Ik dacht het wel. Loer anders even in het kijkcijfertopic, ik heb daar vandaag zelf nog niet gekeken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:57 schreef gomi het volgende:
[..]
vallen de kijkcijfers tegen tot nu? of valt t mee?
Rampzalig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:00 schreef gomi het volgende:
[..]
ik weet niet hoe de kijkcijfers nu zijn.
Geloof het of niet, maar het werkt gewoon allemaal niet! Was zo blij met die link van Pizzalucht, die deed het echt! Maar de rest dus gewoon niet. Je wilt niet weten hoe lang ik al bezig ben geweest om iets te vinden wat wel werkt en ook nog een beetje redelijke kwaliteit is, maar is er dus gewoon niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik op ustream naar secretstory zoek, krijg ik best veel vindresultaten. Zit er niet iets voor jullie bij?
http://www.ustream.tv/discovery/live/all?q=secretstory
Maar als daar iemand uitzendt, zou je dat gewoon moeten kunnen zien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar het werkt gewoon allemaal niet! Was zo blij met die link van Pizzalucht, die deed het echt! Maar de rest dus gewoon niet. Je wilt niet weten hoe lang ik al bezig ben geweest om iets te vinden wat wel werkt en ook nog een beetje redelijke kwaliteit is, maar is er dus gewoon niet.
37 kanalen , maar allemaal offlinequote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik op ustream naar secretstory zoek, krijg ik best veel vindresultaten. Zit er niet iets voor jullie bij?
http://www.ustream.tv/discovery/live/all?q=secretstory
Dat snap ik dus ook niet, alles is te zien op internet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als daar iemand uitzendt, zou je dat gewoon moeten kunnen zien.
Het spel dat ik het meeste speel op m'n tablet, check http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Angry_Birdsquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kijk amper gisteravond gewoon helemaal niet meer, vind er echt weinig aan misschien komt dat nog, en wat is boze vogels??? voor spel
Wat viel dr nou eigenlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Het spel dat ik het meeste speel op m'n tablet, check http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Angry_Birds
Ken jij ze allemaal al?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kom even zwaaien hier. In tegenstelling tot jullie vind ik SST erg leuk.
Hij streamt wat er op het digitale kanaal is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:08 schreef hondjes het volgende:
Trouwens waarom lukt het dan wel bij die Peeet.
Euh ja, eergister al ofzo.quote:
Ik vind die blondjes nog steeds moeilijk uit elkaar te houden, ik denk dat ik daarvoor te weinig kijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh ja, eergister al ofzo.
Voordeel is dat ik vooral snachts kijk, dan slapen er soms al een aantal en is het wat overzichtelijker.
http://streams.selfip.com/secret/quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef Dementor het volgende:
Is dit de juiste link?
http://streams.selfip.com
sophia is wel ok idd en van die blondines mag ik joanna en monique welquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind die blondjes nog steeds moeilijk uit elkaar te houden, ik denk dat ik daarvoor te weinig kijk.
Sofia, die springt eruit wmb.
Even kijken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
http://streams.selfip.com/secret/
Ja Sofia vind ik leuk. En Guido ook nog steeds wel, ondanks al die foto's enzo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind die blondjes nog steeds moeilijk uit elkaar te houden, ik denk dat ik daarvoor te weinig kijk.
Sofia, die springt eruit wmb.
Dit is de oude:quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:29 schreef Dementor het volgende:
Die nieuwe link van Heidi marcheert hier niet.
gezellig spelletje, boos kijkende vogels die de arme groene varkentjes afschieten met een katapult, oh oh oh heeft de partij voor de dieren al kamervragen hierover gesteldquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Het spel dat ik het meeste speel op m'n tablet, check http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Angry_Birds
Ik heb DWDD aanstaan maar geloof dat dat ook niet een bijzondere uitzending gaat worden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaat spuit 11 ook naar de uitzending kijken? Ik zit zelfs nu nog te dubben.
Ik vind Gerard echt heel leuk. Hoop dat hij er niet uitgaat. Is iig een markante speler, ze zijn bang voor hem, dus dan mag hij wmb juist blijven, schudt de boel lekker opquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja Sofia vind ik leuk. En Guido ook nog steeds wel, ondanks al die foto's enzo.
Joanna vind ik stom en Gerard vind ik ook niet geweldig.
philp mag vandaag weg van mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind Gerard echt heel leuk. Hoop dat hij er niet uitgaat. Is iig een markante speler, ze zijn bang voor hem, dus dan mag hij wmb juist blijven, schudt de boel lekker op.
sophia is mijn nr 1 nu ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind alleen die porno-actrice wel wat hebben!
Disana ik moest even aan je denken. Ik heb sinds twee jaar een rookoventje. Daar gaat vis, vlees en kip en groenten op. Ik vergeet regelmatig zout, zoals vandaag en ik mis er niks aan. Het is zo lekker. Ik heb dezequote:
Succes de volgende dagquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:09 schreef hondjes het volgende:
Morgen ga ik iets typisch Catalaans doen...uien eten
Het is nu de tijd, waarom weet ik niet, ga ik nog wel even vragen.
het begint met uien eten
Dan komen er worstjes
en nog meer dingen.
Ik heb je daar wel eens over zien posten en het lijkt me best lekker. Kan me wel voorstellen dat je zout niet echt mist zo. Misschien moet ik er ook een keer naar kijken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Disana ik moest even aan je denken. Ik heb sinds twee jaar een rookoventje. Daar gaat vis, vlees en kip en groenten op. Ik vergeet regelmatig zout, zoals vandaag en ik mis er niks aan. Het is zo lekker. Ik heb deze [ afbeelding ]
Link http://www.janvanpeer.nl/site/product/18
Een gasfornuis is wel vereist. Op electra weet ik niet
Makkelijk te schoonmaken, en het stinkt niet, ik vind het lekker ruiken
edit.. Het kan op bijna elk fornuis dus![]()
Jammer genoeg welquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef gomi het volgende:
[..]
maar toch ook alleen vanuit nl te zien?
Ook inductie? Ziet er gaaf uit!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Disana ik moest even aan je denken. Ik heb sinds twee jaar een rookoventje. Daar gaat vis, vlees en kip en groenten op. Ik vergeet regelmatig zout, zoals vandaag en ik mis er niks aan. Het is zo lekker. Ik heb deze [ afbeelding ]
Link http://www.janvanpeer.nl/site/product/18
Een gasfornuis is wel vereist. Op electra weet ik niet
Makkelijk te schoonmaken, en het stinkt niet, ik vind het lekker ruiken
edit.. Het kan op bijna elk fornuis dus![]()
Ik merk dat ik aandachtiger kijk naar de uitzendingen dan naar de streams. Maar het ziet er wel allemaal nogal krakkemikkig uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef spuitje het volgende:
Deze spuit 11 heeft het opgegeven na de mail van net5. Wij kaaskoppen in het buitenland kunnen het dus alleen volgen als we een schotel hebben, dan kunnen we de dagelijkse uitzending zien en de wekelijkse lange uitzending. Maar daar vind ik zonder streams dus gewoon geen drol aan.
Had ik het dus toch goed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef spuitje het volgende:
Deze spuit 11 heeft het opgegeven na de mail van net5. Wij kaaskoppen in het buitenland kunnen het dus alleen volgen als we een schotel hebben, dan kunnen we de dagelijkse uitzending zien en de wekelijkse lange uitzending. Maar daar vind ik zonder streams dus gewoon geen drol aan.
Ik niet, want kies nummero twee getrokken vanwege meer dan 13 mm terugtrekkend tandvlees en afbraak van bot door, jawel.....roken. Gewoon een gezonde kiesquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zie daar ook wel positieve kanten aan![]()
ah teunquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik niet, want kies nummero twee getrokken vanwege meer dan 13 mm terugtrekkend tandvlees en afbraak van bot door, jawel.....roken. Gewoon een gezonde kies![]()
Oplossing, inplantaten! Kan ik dan door roken was de vraag? Jep, die gaan niet meer stuk was het antwoord. Kost dat dan? ¤ 1.700 per stuk
En zwart, niet het porselein natuurlijk, maar de betaling? Rond de ¤ 1.000,- euro.
Kortom, weg gaan investeren
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ah teun
jou moet ik net hebben
bbq in mei he? en alleen mensen met oranje avatar welkom toch?
Weet ik niet..quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:32 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ook inductie? Ziet er gaaf uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |