Nah zo'n kaart zien ze dan niet....en zo'n ouwe zak wil dan schijnbaar toch commentaar geven...quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lol... Had hem even een mooi litteken laten zien oid
Je hebt toch ook gewoon zo'n kaart?
Het past er niet in en toch ga je het erin doen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef hondjes het volgende:
Bij nader inzien, valt het allemaal wel mee![]()
Alleen nog die keuken opruimen, alle kastjes leeggehaald, omdat ik een nieuwe kast had
en nu past niets erin![]()
Dus ga ik alles er weer in doen.
Bijna wekelijks dit soort dingen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah zo'n kaart zien ze dan niet....en zo'n ouwe zak wil dan schijnbaar toch commentaar geven...
ik zei nog wel met het raam open: Jammer dat mensen wel commentaar hebben als je het niet hoort, maar als ze de kans krijgen om het aan je te vragen dat ze dan ineens niets meer zeggen
Weer terug in de oude kastenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het past er niet in en toch ga je het erin doen?
En hoe moet het dan met de nieuwe kast? Kun je die nog terugbrengen, of heb je er een ander plekje voor.quote:
Ouderen die denken dat ze alleenrecht hebben op ziek zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Bijna wekelijks dit soort dingen!![]()
Heb weleens een vent gehad die met zijn armen gespreid op die parkeerplaats ging staan.![]()
Ik zei, ga je weg anders heb je straks ook zo'n kaart.
Ik vind van wel. Het kijkt niet lekker weg, het is slordig, haastig, van alles.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het echt zo slecht uitgevoerd?
Oh ja hoor, zelfs mijn vriend in een scootmobiel krijgt wel eens een grote bek van een oudere in de rij voor de kassa of op het zebrapad. Dan vinden ze dat hij ze voor moet laten of voor ze opzij moet gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ouderen die denken dat ze alleenrecht hebben op ziek zijn.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb weleens een vent gehad die met zijn armen gespreid op die parkeerplaats ging staan.![]()
Onbeschoft.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja hoor, zelfs mijn vriend in een scootmobiel krijgt wel eens een grote bek van een oudere in de rij voor de kassa of op het zebrapad. Dan vinden ze dat hij ze voor moet laten of voor ze opzij moet gaan.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Slordig dus. Maar de diehard streamer zal die voorvalletjes geen probleem vinden. Waarom vinden wij het ineens niet leuk, dat is wat ik me nog steeds afvraag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Het kijkt niet lekker weg, het is slordig, haastig, van alles.
Gisteren leek er op de streams een verbond tussen drie heren gesloten. De programmaleiding besloot op dat moment mbv de bewoners de telefoon in de tuin te gaan testen. Weg moment.
In de uitzending gister zag je een diner waarvoor mensen zich gingen omkleden. Het leek op z'n Big Brothers te gaan, met een tilt-up vanaf de hoge hakken langs de avondjurk van één van de deelneemsters. Helaas stopt zo'n shot dan ergens vlak boven de knie omdat er geen tijd meer voor is of omdat de rest van de beweging mislukt is, wordt er geschakeld naar de dagboekkamer waar een ander kandidate nog gekleed in een jas tegen de kou een statement geeft en vervolgens gelijk terug naar de laatste gang van het feestelijke diner.
But don't get me started
Die staat mooi te wezen in de gang, daar wilde ik dus frituurpannen, strijkbout enzo indoen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
En hoe moet het dan met de nieuwe kast? Kun je die nog terugbrengen, of heb je er een ander plekje voor.
Ow dat vind ik zo erg...Wij wonen nu in een wijk met relatief veel ouderen en gehandicapten...Hier is de sfeer is stuk vriendelijker gelukkig...Toen het zo glad was en we gingen naar de supermarkt werden we door tig bejaarden gewaarschuwd dat het glad wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja hoor, zelfs mijn vriend in een scootmobiel krijgt wel eens een grote bek van een oudere in de rij voor de kassa of op het zebrapad. Dan vinden ze dat hij ze voor moet laten of voor ze opzij moet gaan.
Ik denk dat goed camerawerk en geluid wel degelijk essentieel is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Slordig dus. Maar de diehard streamer zal die voorvalletjes geen probleem vinden. Waarom vinden wij het ineens niet leuk, dat is wat ik me nog steeds afvraag.
De cameramensen zijn Portugezen volgens mij. Dat lijkt me idd vrij lastig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het schijnt dat ze voor het camerawerk ook alleen stagaires e.d. hebben aangenomen.
Zou een hoop kunnen verklaren.
Jammer. Zonde van die nieuwe kast. Gewoon planken op maat dan maar?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die staat mooi te wezen in de gang, daar wilde ik dus frituurpannen, strijkbout enzo indoen.
Want die dingern stonden nog even in de gang geparkeerd.
Dus toen grote volksverhuizing, keukenkasten leeg gehaald
maar of het was niet diep genoeg, of hoog genoeg, maar daar kwam ik pas achter toen ik die
rommel uit de kasten had gehaald.
Vervolgens zitten denken wat nu en even Fokken.
Een oplossing gevonden en nu de zooi weer inruimen.
Maar dan wel als eenrichtingverkeer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Disana het volgende:
Egocentrisch. Sommige ouderen willen respect tot het gaatje uitgevoerd zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |